10 Ağustos 2008 Pazar

Günebakan


Ayçiçekleri,
Aşıktırlar güneşe.
Tüm yaşamları güneşi arama ve güneşe kavuşma ümidiyle geçer.
Narin bir beden,zamanla ağırlaşan çiçeğini sevdalı olduğu güneşe sunabilme umuduyla uzar, uzar, uzar...

Bu sevdanın onu yakacağını, yanacağını bile bile uzar...
Uzadıkça yakınlaşır sevdiğine, kana kana çeker içine tüm sıcaklığını o hayat veren sarı ışıkların...
Nihayet aşkın doruklarına vardığında taze yeşil canının her damlasıyla sonsuz mutludur günebakan...
Belki bu mutluluğu taşıyamadığı için eğilen başıyla, aşkın yakıp kavurduğu incecik bedeni olur kuruyup ondan geriye kalan...

Kısacıktır yaşamı,ama aşkla geçer, aşk kadar anlamlı...


No Name başlar Seval noktalar...

5 yorum:

no name dedi ki...

Ayçiçekleri,
Aşıktırlar güneşe.
Tüm yaşamları güneşi arama ve güneşe kavuşma ümidiyle geçer.
Narin bir beden,zamanla ağırlaşan çiçeğini sevdalı olduğu güneşe sunabilme umuduyla uzar,uzar,uzar...

Adsız dedi ki...

bu sevdanin onu yakacagini, yanacagini bile bile uzar...
uzadikca yakinlasir sevdigine, kana kana ceker icine tüm sicakligini o hayat veren sari isiklarin...
nihayet askin doruklarina vardiginda taze yesil caninin her damlasiyla sonsuz mutludur Günebakan...
belki bu mutlulugu tasiyamadigi icin egilen basiyla, askin yakip kavurdugu incecik bedeni olur kuruyup ondan geriye kalan...
kisaciktir yasami,ama askla gecer, ask kadar anlamli...
:)

No Namecim gece gece sapsari uzayip giden gündöndü tarlalarini düsündürdün bana, memleket hasreti sardi yine her yani..

no name dedi ki...

Ablam benim,
Çok güzelsin.
Yıllardır yurtdışında olupta Tükçeye bu kadar hakimiyet az görülür.Kelimeler sanki dans ediyor senin kaleminde.Lütfen yazmaya devam et.
Ben yoruma başladım ve bitirdikten sonra okudum.Açıkçası hoşuma da gitti ve "uzar,uzar,uzar..."dan sonrasını keserek başka bir fotoğraf altında kullanma amacıyla sakladım.
Sen bıraktığım yerden alarak o kadar güzel tamamladın ki hayran olmamak elimde değil.
Seni seviyorum...
Lütfen ne konuda olursa olsun yazmaya ve bizlerle paylaşmaya devam et...

Adsız dedi ki...

Canim kardesim o cok güzel sözlerin icin cok tesekkür ederim. Asil güzel olan, güzeli bulup ortaya koyan, gizli kalmislara yol acan sensin! Sen o kadar güzel baslamissin ki Günebakan´i anlatmaya devami kendiliginden geldi bana inan, gidip yatamadim yazdim... :)

Biz bbo´lularin bir bütünün birbirini tamamlayan irili-ufakli parcalari oldugumuz bazen bu kadar asikar.. :) Hic "ask" olmasa mayamizda, özümüzde "sevgi" mümkün olur muydu böylesi? :)

eylem dedi ki...

Günebakan

Ben günebakan; sen güneşim
Sensiz solmaz mı renklerim?
Sevdiğim sen ağlıyorken
Söyle ben nasıl gülerim

Ben günebakan; sen güneşim
Sensiz geçmez gecelerim
Yıldızlar ve ay yetmez ki
İlla seni görmeliyim

Ben günebakan; sen güneşim
Geceler boynum bükerim
Kapanırım secdelere
Topraklara eğilirim

Sevgiyi aşkı sende bildim
Gönlümü bir sana meylettim
Ey güneş! Bildin mi beni
Ben günebakan çiçeğiyim

İbrahim Ay
(Alıntı)