9 Ağustos 2008 Cumartesi

Seviyorum



İnşallah seviyor çıkar.
Lütfen
Lüt
L

7 yorum:

eylem dedi ki...

Bu harika birşey ya,
çok güzel :))
çıkmadan bunuda görmek kısmet oldu
işlerden dolayı halen hürgeneral olamadım

benim adıma tutup yaparsan bu seviyor sevmiyoru emin ol seni seviyor çıkacak
ama başkasını bilemem :)

kendine iyi bak ve offflama

no name dedi ki...

Yüreğime su serptin.
Denemeye korkuyordum,gerek kalmadı...
Sana inanıyorum.

Adsız dedi ki...

keske sadece "seviyor" la sonuclanan papatyalari toplayip da sunabilsem...

no name dedi ki...

İşi fala bırakmamakta fayda var.
yarın sen telli babaya tel de bağlamaya kalkarsın...

mavigun41 dedi ki...

canım kardeşim
bir yürek ki umudu fallara kalmış..
onu sevmekle yüreği rüzgarda yelkeni şişmiş bir yelkenli gibi olmuş hayatta karşı..
ve hatta eskiden nede gülermiş falla inanalara..
şimdi ise sevmekle tanışmış yüreği ,kimseye şaşmamayıda öğrenmeye başlamış..
sevmek emektir demiş harcamış tüm emeklerini sevdiğim dediğine
bir papatya falı diyip geçmek istesede aslında hayatın bize karşı kendi sevdiğimiz bir insanın bizi sevmesini beklememizin ne kadar şansa kalmış olduğunun da bir göstergesi olduğunu anlamakta da da zorlanmamış
aslında sende biliyorsun sevmeyi bilen tüm yürekler gibi kardeşim bu papatya falından seviyor çıkmasa bile senin sevmeğe alışmış yüreğine ne yazar ki...
yani sen elmayı seviyorsun diye
elmanın da seni sevmesi şart mı?
dediği gibi şair nazımın..
sende biliyorsun ki sevmeye devam edecektir yüreğin...ama ben senin için ve sevmeği bilen tüm cesur yürekler için sevgilerinin karşılıksız olmamasını açtığın tüm papatyalarda ki son papatya seviyor olsun hep......
işte benden yana tutarsan en son papatya derki sana seni çok seviyorum canım kardeşim...

no name dedi ki...

Bütün insanlığı kucaklayacak kadar kocaman yüreği olan,güzel insan...
Seni seviyorum,iyi ki varsın...

eylem dedi ki...

Papatya Falları

Dün seni aradım Kalamış'ta
Sokak sokak
Ne kadar cadde varsa bizi tanıyan
Sordum, yoktun
Güneşin batışını seyrettim burundan
İnanmazsan git Bekir Amca'ya sor
O da seni sordu
Yine papatya verdi elime
Her zamanki gibi başladım
Seviyor....Sevmiyor....
Sapını da sayarsam
Seviyor çıkıyor

Nerdesin ah nerde
Bunu kimse bilmiyor
Bu ne biçim yalnızlık
Bana çok zor geliyor

Ah şu papatya falları
Çaresiz yüreğim buna mı kaldı
Ah şu papatya falları
Başka bahara kaldı

La lo la lo la lo lay, seviyor....
La lo la lo la lo lay, sevmiyor....

Unuttum diye yalan söyledim
Bugün gibi aklımda vapurda simit alışın
İşte o simidin susamları gibi
Havaya savruldu ezildi binlerce anılar
Şimdi anılarımı tekrar topluyorum

Unutabilir miyim acaba seni
Düşüncelerimi boğaza bıraksam
Ve boğsam aklımı
Ümidimi de kestim
Zaten yalan söylüyor papatya falları

Söz: Nino Varon
Müzik: Aydın Sarman
Şiir: Demet Sağıroğlu