23 Mart 2007 Cuma

Eylem Senaryo

Aylak Eylemden Eylemce :)

Doğanın yemekteyiz programına başvuruları kabul edilmiştir
Soner: doğan ne işim var benim yemekteyiz de yarışma da falan
İptal et
ben öyle yemek memek yapamam kardeşim
Doğan: edemem abicim herşey belli olmuştur artık
Bak hem aynı gruptayız süper olacak
Sevil: bence de hayatım hem mutfakta ne hünerlerin varmış görürüz
Aylin: çok güzel olacak çok
Canım kocam kesin birincilik senin
Gerçi soner de birinci olabilir
Sevil: (gülümseyerek) evet sondan birinci
Soner: kızlaaar
bakın hem yarışmaya katıl diye ısrar ediyorsunuz hem de dalga geçiyorsunuz
Sevil:olur mu sonercim yaparsın sen, çok güzel olacak bak gör
Doğan:ben çok heycanlandım şimdiden
hemen güzel bir menü hazırlamalıyım
Soner :ne menüsü ya ne yapacan işte altı üstü yemek
Sevil: aa olur mu hayatım düzenli çalış ki her şey güzel olsun
Aylin :başka kimler varmış canım
Doğan:iki bayan bir erkek daha varmış
Yarın tanışacağız
Soner: hey allahım yemekteyizmiş, yaktın beni doğan yaktın
Ben de seni yakmaz mıyım
Doğan:hadi abicim hadi eğleneceğiz işte
Hadi biz de kalkalım sabah işimiz çok
8de gelip beni al sonercim geç kalmayalım
Soner kızgın bir şekilde
Soner: ben seni geç bırakır mıyım hiç
Sevil : sakin ol sonercim
Gel otur şuraya tamam gittiler
Hadi bakalım yatıp dinlen şu bir hafta çok yorulacaksınız çook
Soner: seviiil
Sevil:öyle ama
……..

Telefonun sesiyle uyanır soner
Arayan doğandır
Soner:aloo
Doğan :hadi abicim kalk geç kalacağız
Soner saate bakar henüz 6 dır
Soner: doğan daha sabahın altısı niye kaldırıyorsun beni
Doğan:abicim ben heyecandan uyuyamadım ki
Soner: bırak ben uyuyayım o zaman
Doğan: hadi abicim hadi ancak yetişiriz trafikti şuydu buydu hadi
Soner:tamam doğan tamam
Sevil:ne oldu kimmiş
Soner: doğan arıyor , hadi ben gidiyorum
Sevil:güle güle canım

Doğan: neredesin abicim
Soner:geldim ya doğan saat daha 7
Doğan: olsun biz erken gidelim
Soner: daha kargalar kalkmadan yollara düşürdün beni doğan
Doğan: tamam abicim tamam şurdan döneceğiz şurdan
Soner:sen bana sabır ver allahım
Doğan: az kaldı az haa bu arada birbirimizi tanımıyoruz ona göre
Soner:madem tanımıyoruz in arabadan ben yabancıları arabama almam
Doğan: off soner orda tanıdığımız ortaya çıkarsa diskalifiye oluruz
Soner:ne güzel işte ben de kurtulurum
Doğan:abicim lütfen ama yapma böyle
Soner:tamam tamam
Doğan : hah geldik şuraya park et

İçeri girerler
Doğan görevliye biz yemekteyiz programı için geldikte
Görevli :ikinci kata çıkın orada sağdaki ilk odaya girin
Biraz önce iki kişi daha gelmişti oradalar
Doğan:hadi abicim hadi
Soner:hani tanımıyordun beni
Doğan: haa doğru sen kimsin
Soner:bir tanıyacam seni göreceksin şimdi

Odaya varırlar diğer yarışmacılardan ayla hanım ve muzaffer beyle tanışırlar
Son yarışmacının gelmesini beklerler
Koridordan gelen ayak seslerinden onun gelebileceğini düşünerek hepsi kapıya doğru bakar
Birazdan kapıda ayak seslerinin sahibi belirir
Uzun boylu ,mini etekli ,renkli gözlü bir bayan
-merhabalar ben melek
Beylerin hepsi tutulmuş vaziyette bakıyordur
Soner: off hakikaten melek diye iç geçirir
Melek:yemekteyizin tanışma yeri burası mı
Kimseden ses çıkmaz halen meleği süzüyorlardır
Ayla hanım: evet burası diyerek beylerinde kendilerine gelmesini sağlar
Günler ayarlanır doğan ilk soner son yarışmacıdır
Çıkıp evin yolunu tutarlar
Soner halen hakikaten ne melekti diye aklı Melek’te kalmıştır...

23 Mart 2009 Pazartesi 14:53

Hiç yorum yok: