10 Şubat 2007 Cumartesi

Mavigün Senaryo

ÇEREZLER-6
14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ

sabah
soner-sevil

sevil: canım bu gün senin maç kaçta
soner: hangi maç
sevil: maça gitmiyormusunuz
soner: maç şu basket maçı yok vazgeçtim ben gitmiyorum
sevil: doğan gidiyordur o zaman
soner: yok o da gitmiyor.
sevil:üzüldüm çok istiyordun
soner:olsun biz geceye katılırız.
sevil: gece toplanıyorsunuz yani kaçta
soner: bilmem neden sordun hayatım..
sevil:yok öylesine
soner:tamam canım ben çıktım (karısının yanağından öper)hoşçakal
sevil:güle güle


soner gittikten sonra tam kahvaltı masasını toplarken kap çaldı.
gelen aylin di
aylin: bunlar maça gitmiyormuş ne yapacağız
sevil: evet soner de söyledi
aylin: ne yapacağız hastane iş yattı
sevil:ne yapalım vazgeçtim zaten
aylin. nasıl yani şimdi sevgili gününde onlar alem yapmasına izin mi vereceğiz
sevil: aylincim düşündüm onlar anımsamadıktan sonra ne önemi var..yani biz zorlamı biz burdayız diyeceğiz belkide soner koltukta yatandan da bu kadar sevgili olur demek istiyor ,ne bileyim belkide gerçekten evlenince sevgililer gününü gereksiz bulduğu doğrudur ..yani ben evdeyim ..
aylin:evdemiyiz..sevil..diyeti fazlamı kaçırdık acaba
sevil:bilmiyorum canım bilmiyorum ...

lokantada..

doğan: ne oğlum öyle sabahın köründe bütün planda değişiklik yapıyorsun
soner:canım düşündüm gündüz önemli değil bu işin bizden gece için bir şeyler yapmamızı bekliyorlar...
doğan:anladım gündüzü evde kurarak geçirsinler yani
soner:aynen öyle
doğan:soner bak bu diyet işimizi uzatmaz ya sağlıklı yaşam diye tuturularsa bri de yanarız valla
soner: korkunun ecele faydası yok kardeşim yeşillik doğan ...doğan senin suyunu verdiler mi oğlum
hahaha..
doğan: ya valla düşmana ihtiyacım yok sen varken
soner: kak oğlum kalk dostu düşmanı boşverde şu planı hazırlayalım
doğan:çocuklar ne olacak..
soner: he..he.. anneme sevgili günler hediyesi canım babam gelip alacak onları malum bu akşam koltuk devirme gecemiz..
doğan:he he.devirelim derken koltuğa kelepçelenmeyelim de


akşam

sevil ve aylin evde tv seyrediyorlardı.hala kocalarının bu davranışlarına akıl sır edememişlerdi.
birden telefon çaldı.arayan soner di.

soner: sevil sevil hemen gelin yanımıza
sevil: ne gelmesi soner ya
soner: evet atlayın ama güzel giyinin
seviil:saçmalama ne giyinmesi biz gelemeyiz.
soner: sevil bak biz bir kaza yaptık şimdi adresini vereceiğim lokantanın önünde adam sahibi çıktı bizde eşlerimizde gelecek dedik yoksa bizi polise teslim edecekler
sevil: şimdi biz aklına geldik iyi ya yatın nezarette
soner: sevil hayatım ama ehliyetimize el koyarlar hadi giyinin ve gelin.işte adres
sevil: çocuklar ,
soner: tamam şimdi siz giyinin yeter sen düşünme
ve soner telefonu kapar sevil şaşkın ne söylenenden birşey anlamış nede tam ne yapacağından
aylin: ne olmuş sevil anlatsana
sevil: giyinip güzelleşip onları lokanta sahibinden kurtarmamız için gelmemizi bekliyorlar.
aylin:ben gitmem
sevil:nedemek gitmemm doğan kaza yapmış inşallah
aylin : kazamı nasılmış ah vanım diyet yüzünden hep benim suçum allah canımı alsın ne vardı diyet yaptıracak bak tüm dikkati bozuldu ve kaza yaptı.
sevil: aylin dur bir dakika sanırım sadece arabada hasar var..çünkü bizimkiler eşlerimiz bekliyoruz demişler arkadaşlarnla bekarlar partisi olduğunu söyleyemişler
aylin sonra
sevil: işte biz gitmesek hemen polisi çağıracakmış oof bizi bekliyorlar işte geceye gelir gibi giyinmemizi istedi soner
aylin: ben ne giyeceğim peki
sevil: gel bakalım benim dolabda bir şeyler buluruz.
aylin: gidiyoruz o zaman şeytan diyor ki bizi bekarlar partisine tercih eden kocaları attır hapise
sevil: aklıma gelmedi değil ama boşver biz gene koltuk davasına devam edeceğiz bence
aylin:ne kaderimiz varmış ama..
sevil: he he hadi hadi acele et..


lokantada

lokanta sahibi: soner bey bakın şu köşedeki 2 masa sizin biraz uzakta hazırladım ki siz süpriz yapacaksınız ya
soner.bakın ahmet bey önce onları odanıza alacaksınız ve eşlerinizi özel bir yere aldım diyeceksiniz..güller ve mumlar hazır mı
ahmet bey: herşey hazır soner bey
doğan: çok heyecanlıyım inşallah herşey güzel olur şeey ahmet bey menüde ne var
soner: canım ana yemek sebze çorbası ıspanak ortaya da kocaman bol maydonozlu salata
doğan: ahmet bey
ahmet bey: yok doğan bey daha neler burası balık lokantası lütfen ama roka taze soğan yani bol yeşillik olur
soner:he he yeşillik olan senin balıklar bizim ot doğan.
doğan: of ya aman


evde
sevil ve aylin hazırlanmışlar evden çıkmak üzere iken halil bey gelir..
halil bey :bizim çoçuklar sizide yormuşlar gece vakti ama neyse ben torunlarımı alıp gideyim
sevil: baba biz hemen geliriz istersen hiç götürmeseydin
halil bey:aa olurmu kızım esma sultan dört gözle onları bekliyor..
sevil: tamam o zaman.

lokanta
taksi lokantanın önünde durmuştu ama ortada ne soner vardı nede doğan birden ahmet bey uzaktan göründü.
ahmet bey: siz soner bey ve doğan beyin eşlerimisizniz
sevil: evet siz
ahmet bey: ben lokantanın sahibi
aylin: sanırım eşim arabınıza çarpmış..
ahmet bey :evet doğan bey değil mi benle gelin lütfen
sevil. beyeefendi eşlerimizi görsek bir an evvel
ahmet bey.: ahmet sevil hanım adım ahmet gelin benim odama sizlere anlatayım olayı siz neden çağırdığımı
sevil:beyefendi yani ahmet bey nerde kendileri
aylin: ahmet bey bakın başlarına kötü birşey yok değil mi doğan nasıl
ahmet bey.hanımlar lütfen telaş yok anlatacağım dedim
ahmet bey önde sevil ve aylin arkasında çaresiz ahmet beyin odasına gittiler
ahmet bey bakın işte arabamı size ekranda göstereyim bu benim kapalı otoparkım
sevil ve aylin arabayı görünce şaşkınlıktan birden birşey diyemediler ..arabanın durumu çok kötüydü birden içlerini bir korku aldı..
sevil: durumları iyi değil mi..
bu arada şef garsonun işaretini gören ahmet bey tüm hazırlıkların bittiğini anlamıştı.
ahmet bey: hadi hanımlar sizi beylerinizin yanına götüreyim..

uzun kırmızı bir halıyla kaplanmış bir kolidordan geçmişlerdi..
ahmet bey: size bundan sonra ben eşlik etmeyeceğim ilerden sola sapın eşlerinizi sizi bekliyor..

sevil ve aylin birbirine bakarlar..çaresiz yollarına devam ederler sola döndüklerinde önlerine grimavi bir halı kaplı başka bir kolidor çıkar..
yolun sağ ve sol tarafında kırmızı ve beyaz güller yollara dökülmüş..
ortayerlinde de rengarenk paptyalar atılmıştır..


sevil.ne bu şimdi ne oluyor nerde bunlar aylin..derken müzik sesi duyulur..
http://www.youtube.com/watch?v=w6Er7EpcZZY(göker'e teşekkürler..)

aylin: baksana ne şanslı kadınlar var kimbilir kimler için gül dökülmüştür.
sevil usulda bir melodi kulağına geliyordu..yolun sonlarına geldiğinde uzakta deniz kenarında bir masa vardı..masaya giden yol mumlarla aydınlanmıştı..
iki kadın ancak ne için geldiklerini anlamışlardı.çünkü birbirinden uzaklıkta iki ayrı masa hazırlanmıştı her masada başında kendilerini bekleyen eşlerini gördü kadınlar.....
adamlar gelen bu güzel kadınlara aşkla bakıyorlardı bu bakışları gören kadınlar hafiften gülümseyerek birbirinden ayrılarak eşlerinin olduğu masaya doğru yürümeğe başladılar.. aynı aşkla onlara bakıyorlardı.
aynı anda sandaleyi çekip eşlerini masaya oturmalarını sağlarken kadınların kulaklarına eğilerek
sevgililer günün kutlu olsun sevgilim diye fısıldadılar...sonra iki erkek biribirlerine baktılar..gülümsediler..
sanırım bu akşam bir koltuk devri daha mazi olacaktı..
bu arada masadaki iki kemancı güzel bir müzikle onların bu sevdalarına eşlik ediyorlardı...
http://www.youtube.com/watch?v=yhUCBMGIYQ4&feature=related

****
14 şubatta
tüm sevgililerin sevgililer gününü kutlarız...

sevgiye..
aşka inanın..
herkesinde..

bitti...

10 Şubat 2009 Salı 15:16

Hiç yorum yok: