23 Mart 2007 Cuma

Eylem Senaryo

Aylak Eylemden Eylemce devam

İlk gün ilk yarışmacı doğan
Doğan: Aylin ne yapçam ben, ya olmazsa ya kötü olursa
Aylin: doğancım her şeyin yerini söyledim sana heyecan yapma
Hadi ben Sevillere gidiyorum
Başarılar canım diyerek öpüp çıkar

Doğan başlar hazırlıklara
Menüsü İtalyan mutfağından ravyoli, makarna ,toskano çorbası, İtalyan salatası ve tatlı olarak tiramisu
Doğan tüm hazırlıkları dört dörtlük tamamlar ve vakit gelmiştir
Misafirleri sırayla gelmeye başlar
Soner gelir merhabalaştıktan sonra melek hanım gelmedi mi daha
onu göremiyorum der
Doğan:yok henüz gelmediler soner bey buyrun sizde şöyle oturun diye yer gösterir
Soner:bilmediğimiz yer mi canı- ı-ı-ım otururuz diyecekken
Doğan öksürükle olayı toparlamaya çalışır
Soner:yani diyorum sağolun rahatmış burası
Doğan:ya öyledir
Ve kapı çalar Melek hanım gelir içeri girer
Melek:kusura bakmayın geç kaldım ama
Soner: olur mu canım bizde yeni geldik diye sırıtır
Sevil ve Aylin televizyon karşısında bu kim ya güzellik yarışmasına mı gelmiş bu kız
Sevil:nasıl bakıyor soner
Bak birde sonerin yanına oturdu kız
Çekil oradan çekil melek misin nesin yaklaşma kocama
Aylin: çok güzelmiş kız
Sevil: görüyoruz Aylin

Doğan :buyrun yemeğe geçelim
Hep beraber yemeğe geçerler
Çok az kusur bulurlar hepside yemekleri çok güzel bulur soner hariç
intikam zamanıdır ve doğanın yemekleri için birsürü söz sarf etmiştir
Doğan ne kadar bozulsa da belli etmemeye çalışır
Sonerse işin zevkini çıkarır

Yemekten sonra doğan size bir sürprizim var hadi bakalım beğenecekmisiniz der ve fasıl grubu içeri girer
Şarkıların eşliğinde soner meleği dansa kaldırır

Sevil: dans ediyor ya nasıl nasıl asılıyor kıza
Diye kızar ve tv yi kapatır
Aylin:sevil ne yapıyorsun aç şunu
Sevil: pardon canım pardon diye açar televizyonu
Eh soner geleceksin nasılsa bu eve ben sana melek mi kelek mi göstereceğim...

23 Mart 2009 Pazartesi 15:16

Hiç yorum yok: