23 Mart 2007 Cuma

Eylem Senaryo

Yarı Aylak Eylemden eylemce :)

Puanlamalar yapılır yemek olayı biter ve herkes evine dağılır
Herkes gittikten sonra soner tekrar çıkar doğanlara
Soner: ne haber kanka
Doğan:ne olsun yoruldum
Beğenmedin mi yemekleri mi
Soner: bilmem eh işte ama türk mutfağı dururken İtalyan nerden çıktı
Doğan:değişik olsun istemiştim
Sence birinci olur muyum
Soner::olabilir ama bakalım meleğim ne yapacak
Doğan:sen taktın bu meleğe danslar falan
Sevil seni kapıda bekliyordur haberin olsun diye güler
Soner:doğru ya onlarda izledi bizi değil mi eyvah
Hemen bir şeyler bulmalıyım hadi kaçtım ben

Eve varır kapıyı açar içeri girer
Aylin de tam çıkmak üzeredir ve kolay gelsin soner diye hemen çıkar
Sevil:hoş geldin canım yemek nasıldı
Soner:güzeldi canım yani doğan yaptı güzel olmaması mümkün mü
Sevil:peki melek nasıldı
Soner:ya evet iyi biri ,ben yoruldum çıkıp yatayım
Sevil:acelen ne kocacım dans ederken hiç yorgun görünmüyordun
Ayrıca sen çıkma yukarı yorulma ben şimdi atarım yastığını aşağı
Soner:sevil ,canım ya saçmala bu bir yarışma lütfen hayatım
Sevil çıkıp yastığı aşağı atar tam sonerin kafasına
Soner:ahh
Ama hayatım bu haksızlık yani sadece dans ya sevil
Ve kapı çat diye kapanır
Soner:hadi bakalım soner bey kaldın yine koltuğa
Ohh oldu sana
Benim suçum yok ki ama kız güzel

Sabah kalkar yavaşça yukarı çıkıp odaya girer
Sevilin yanına yatar öper
Sevil naz yapmaktadır arkasını döner
Seviline arkadan sarılır benim meleğim varken ben başka meleklere bakar mıyım hiç
Hadi canımın içi dön yüzünü kocacığına diye saçlarında öper
Ve gıdıklamaya başlar sevili
Sevil:sonerr yapma
Soner: yaparım yaparım

Ve o arada telefon çalar
Sevil:telefon soner
Soner:boşver canım
Sevil:bakarmısın çocuklar uyanacak yoksa
Soner:tamam ya bakarım arayan kimse canına okuyacağım
Soner:alo
Doğan:günaydın abicim uyandın mı hadi hazırlan
Soner:ne var doğan ne var
Doğan:abicim ne bağrıyorsun
İşimiz var hadi
Aylin de diyor ki sevil de gelsin okula buradan gideriz diyor
Soner: tamam ya tamam
Sevil:ne diyor hayatım
Soner: boşver canım konuşuyor
Sevil:soner
Sevil:Aylin de seni çağırıyormuş okula ordan gidermişsiniz
Sevil:eyvah sınavım vardı unuttum ben
Kalk soner kalk kalk
Soner:ya sevil
Ben de şans olsa öldüreceğim seni doğan öldüreceğim…

Ayla hanım Fransız,melek hanım çin,muzaffer bey de amerikan mutfağından yemek çeşitleri yapmıştır
Onlarınki doğanın yemekleri kadar leziz olmamış ve aç dönmüşlerdir evlere
Ve en son sonere gelmiştir sıra

bakalım neler yapacaktır…

23 Mart 2009 Pazartesi 16:21

Hiç yorum yok: