9 Şubat 2007 Cuma

mavigün

ÇEREZLER-1
Rotasyondaki öğrenci 3 .gün sonra başka bir aile bulunmuş....efe bu işe bozulup 2 gün odadan çıkmasada annesi seneye kesin olarak bir arkadaşı geleceği konusunda ikna etmişti.
günler geçip gidiyordu..
soner öğrenci kızın gelmesiyle 3 gün sevil in odasına taşınsa bile ceza bitmediğinden tekrar koltuğa inmişti..
o gün lokantaya vardığında iki dolap arası yere oturmuş bir şekilde gözünde gözlük başında bir şapka ile yemek dolusu bir tabağı yiyen birini görünce
soner: kimsin sen be..
gizli adam: hiiiişt sus bağırma
soner: doğan sen misin
doğan: sus sus aşçı duyacak
soner:ya oğlum neden gizli saklı bir köşede böyle casus edasıyla ne yapıyorsun
doğan: aylin takipte saat başı arıyor..
bu arada doğan yemeğe devam etmekteydi...
soner: yuh ....yuh...yuh... be oğlum.
doğan. (zor yutkunarak) ne be ne olmuş iki lokma aldımsa
soner: sen buna iki lokma mı diyorsum.nedesense senin bir lokmanla Etyopya daki açlara 1 haftalık gıda yardımı gibi
doğan: aman be senle de konuşulmuyor
soner: ya oğlum sen konuşmuyorsun ki tıkınıyorsun pisboğaz doğan
doğan: ya sor neden tıkınıyorum sorsana
soner: doğancığım canım arkadaşım tüm aç kalmış çocuklar adına neden yediğini sora bilirmiyim.
doğan:bak hep sen bunu yapıyorsun işte
soner: neyapıyorum ya
doğan: hep beni suçluyorsun
soner: ya doğan neden ağlıyorsun şimdi..valla aylin yapsa bunları bir nedeni olurda
doğan: nedemek aylin yapsa
soner: ne bileyim oğlum hamile kalmış kadınlar gibi bir yandan tıkınıyorsun bir yandan ağlıyorsun nerdeysen şimdi yeşil erik isteyeceksin bende koşturacam gibi geliyor.
doğan daha fazla başlar ağlamaya..
soner: ya tamam anlaşıldı sorun büyük anlat kanka dinliyorum
doğan: dalga geçmek yok ama.
soner: yok söz..
doğan:15 gündür sadece ot yiyiyoruz biz.
soner: neden çayırova ya mı taşındınız..
doğan : söz verdin bak..
soner: tamam da oğlum neden ot yiyorsunuz yoksa gene şu entel dantel diyetine başladı aylin..valla bunların topunu Himalaya’ların tepesine budanın yanına çıkartacaksın inmesinler aşağıda anlasınlar bedensel diyet ...miş yok ruhsal diyet...miş...
doğan: ya ne Himalaya tepesi ne budası ya nerden geldik biz oraya şimdi
soner: boş ver baştan anlatsana ..şunu bana
doğan: geçen aylinin doğum günüydü ya işte ona hediye aldım
soner: evet birlikte kutladık ya güzel bir tek taş almıştın ya
doğan: aldım da başka bir şey daha almıştım.
soner: ee ne var işte bir hediyeyi bulamıyan var hele tek taşı almayın unutunca da oof oof sen 2 tane almışsın ne var bunda..
doğan: küçük almışım.
soner: neyi ne oğlum kazak mı gömlek mi ne aldın.
doğan.ya işte kadınlar hoşlanır denir ya güzel işte biraz da romantik gibi hediyelerden
soner: aaa ama fıtık ettin ya ne aldın hem küçük hem romantik..
doğan: şey hani böyle dantelli küpürlü olur da hem giymiş olursun da giymemiş gibi durur.
ya anlasana söyleyemiyorum işte ooof vazgeçtim sana anlatamam olmaz aylin bilse beni ahıra bile bağlar..
soner: doğan senin yediklerinden beynine oksijen gitmiyor anlaşıldı ..bence sen romantik değil erotik bir hediye almışsın.ne o anlatamam ya biz arkadaş değilmiyiz ben sana anlatmıyorum sevil gene ambargo koydu..odasına girmek için vize gerekiyor diye..
doğan: ama bu özel olmaz ne aldığımı söyleyemem
soner: tabii senin hediye özel konu bizim yatak odası evrensel ya doğan bakacam kardeşim senin ateşin mi var ne oldu sana aman be tamam boşver ne aldığını sonra ne oldu ki..onu anlat bakalım..
doğan: işte aldım getirdim işte anlarsın ya romantik bir şekilde hediyeyi verdim..


(devamı yarın..)

09 Şubat 2009 Pazartesi 14:39

Hiç yorum yok: