26 Ocak 2007 Cuma

Eylem Senaryo

Eylemce 1

Soner ile Efe beraber efenin ödevi olan ev maketini yapıyorlardı
Sevil kumanda elinde televizyon karşısına geçmiş gözünü kırpmadan tv izlemekteydi
Efe:baba evin pencerelerini ben yapayım
Soner:olur mu Efe sen şimdi yamuk yaparsın ben yaparım
Efe:baba o zaman balkonu ben yapayım
Soner:dur dur şurayı yapıştırayım bakarız
Efe: baba bu benim ödevim sen not almayacaksın ki
Her şeyi sen yapıyorsun ne anladım ben bundan
Soner:haklısın oğlum kaptırmışım kendimi bir an
Tamam hadi yap bakalım
Efe:ohh be
Soner:dur oğlum orayı şöyle yap
Efe:babaaa
Soner:tamam tamam
O ara Sevil’e bakar bu durum karşısında hiç ses çıkarmamıştır
Nasıl oldu da seslenmedi diye düşünürken
Telofon çalmaya başlar
Soner:Sevil telofana bakar mısın bizim işimiz var
Sevil:...
Soner: Sevil telefon çalıyor
Sevil:...
Soner:Seviiiill telefon
Sevil:sen bak sana yakın
Soner:senin dizinin dibinde Sevil
Sevil:dur soner off
al tamam diye gözü halen televizyonda telefonu sonere uzatır
Soner:Alo
Doğan:telefona niye bakmıyorsunuz evde değilsiniz diye kapatacaktım
Soner:yok abicim Sevil hanım ancak teşrif etti hayata
Doğan:efendim
Soner:yok bir şey
Doğan:tamam, biz size gelecektikte müsaitmisiniz
Soner:iyi olur , gelin bekliyoruz
Doğan:o zaman geliyoruz
Soner telefonu kapattıktan sonra
Sevil:kimmiş arayan
Soner:baksaydın öğrenirdin
Ne var televizyonda bir saattir gözün başka bir şey görmüyor
Sevil:yemekteyiz programı var hayatım
çok eğlenceli ,insan kopamıyor
Soner:yemekteyiz mi o ne ya
Sevil heyecanla başlar anlatmaya
Sevil:şimdi beş yarışmacı var hayatım hepsi sırayla yemek yapıyorlar
Birbirlerine puan verip ,birinci para kazanıyor....
Soner:sende izliyorsun ,parayı sen kazanmadıktan sonra izlesen ne izlemesen ne
Sevil:aman soner
Dur dur reklam bitiyor başlayacak
Bu arada arayan kimdi
Soner:doğanlar bize gelecekler
Sevil:(gözü ekranda) iyi iyi tamam Aylinde seviyor bu programı beraber izleriz
Soner:hey Allahım hayatta görsem inanmazdım Sevilin böyle televizyon izlediğini
Efe:baba
Soner:geldim oğlum söyle
Efe:bak bitti nasıl olmuş
Soner:biz yaparızda kötü olur mu oğlum
Efe:bitirdiğime göre ben yatmaya gidiyorum artık
Soner:tamam oğlum,iyi geceler
Soner:Sevilcim bende yukarı çıkıp üzerimi değiştireyim birazdan gelir Doğanlar
Sevil:...
Soner:hey allahım ne programmış duymuyor bile
Soner:Seviil ev yanıyor
Sevil:tamam
Soner:neye tamam
Sevil:dediğine
Soner:ben ne dedim
Sevil:off soner bıdı bıdı yaptın kadının yemeğe ne kattığını anlamadım susarmısın biraz
Soner:ev yansa umrunda olmayacak ya olaya bak diyerek yukarı çıkar
giyinip aşağı iner sevil mutfaktadır
Soner:canım televizyondan nasıl ayrıldın
Sevil:reklam girdi ,bende hemen çayı hazırlayım dedim
O sırada kapı çalar
Soner kapıyı açar
Aylin:yetiştik mi, yetiştik mi başladı mı diye hemen içeri girer
Soner:Sana da iyi akşamlar Aylin,hoş geldin diye arkasına bakar
Doğana dönüp ne iş diye sorar
Doğan:hoş bulduk abicim,programa yetişmeye aceleyle geldikte
Başladı mı
Soner:ne başladı mı
Aylin:doğan başladı hadi gel oyalanma
Doğan koşarak solana televizyon karşısına geçer
Soner kapıyı kapatıp içeri girer salona geldiğinde Aylin,sevil ve doğan televizyon karşısına çoktan oturmuştur
Sonerde koltuğun bir kenarına oturup izlemeye başlar nedir bukadar diye merak edip
Aylin:bak kadının yaptığı yemeği beğenmedi görüyormusun Sevil
Doğan:o da güzel yapmadı canım
Sevil:olurmu ne güzel görünüyor
Aylin:ay ayy içinden kıl çıktı
Sevil:nee
Doğan:aha kavgaya bak şimdi
Soner:yuh bunlar yemek yapıp yemiyor direkt hakaret ediyor
Bumuydu dikkatlice izlediğiniz ,yav kalkın başka şeye bakalım diye kumandaya uzanır
Tüm eller sonerin kumandaya uzanmasını engeller hayır diyerek
Soner:tamam alın izleyin hayret bir şey
Soner eline gazete alıp başlar okumaya
Bir süre sonra bakalım yarın neler olacak diye sesleri duyunca bakar ki bitmiş
Soner:ohh bitti mi
Doğan:evet bugünkü bitti
Soner:bir an bitmeyecek sandım
Doğan: ne bitmesi abicim asıl yeni başlayacak
Sevil-Aylin-Soner:nasıl yani
Doğan:başvurumu kabul ederlerse programdayım
Soner:neee
Aylin:canım kocam sen birinci olursun katılırsan
Sevil:aa çok güzel olur
Doğan:hatta başvurumuzu kabul ederlerse
Soner:başka kim başvurdu ki
Doğan:sen
Soner:ben mi
Doğan:evet senin adına da başvuru yaptım
Soner:tutmayın beniii

26 Ocak 2009 Pazartesi 15:23

Hiç yorum yok: