10 Şubat 2007 Cumartesi

Mavigün Senaryo

ÇEREZLER-2
bu arada aylin ile sevil öğle yemeğindelerdir.
aylin:ben 1,5 iskender böyle üstüne tereyağ gezilecek
sevil: aylin hayırdır iki gündür öğlenleri kebap iskender ne o böyle
aylin: sorma doğan cezalı bu yüzden akşamları sadece sebze yemeklari yiyoruz.
sevil: sebze yemekleri derken
aylin : daha doğrusu sadece salata.
sevil: yazık ya doğana
aylin: hak etti o
sevil: ne oldu ki..
aylin: geçen doğum günüydü bana daha özel bir şey almak istemiş anlarsın ya..işte şöyle kırmızı renkte filan
sevil: anladım eee
aylin: bana olmadı.

****
doğan: olmadı abi ya olmadı halbuki hep aldığım bedendi..
soner:canım buna mı üzüldünüz..değiştirirdiniz.
doğan: söylemesi kolay ama ben ona dedim ki
****
aylin: bana demez mi ki
sevil ne dedi


soner: nededin oğlum fıtık etme adamı
doğan: 'hayatım bu senin bedenin demek ki sen kilo almışsın''dedim
****
aylin: kilo aldığımı söyledi sevil anladın mı ?''hayatım bu senin bedenin demek ki sen kilo almışsın''aynen böyle dedi
sevil: ne olmuş yani he he aylin sende yani bütün derdin bu mu senin
aylin: seviiil bak sende üstüme üstüme gelme zaten ben o aldığı güzelim hediyenin içine giremediğime mi yanayım yoksa kocamın tam romantik bir anda sen kilo almışsın demesine mi
***
soner: almış mı
doğan: ona göre almamış
***
sevil: ama aylin ama sanki dikkatli bakınca almış gibi duruyorsun
aylin: almadım sevil almadım kilo filan al- ma -dım..
sevil: tamam kızma yani adam bütün bir gece senin üstünde görmek için aldığı hediyeyi giyemedin öylemi yazık doğan a
aylin : sevil ya bak gülme oof ya anlatan da kabahat zaten
****
soner: yani gece berbatmı oldu he he.
doğan: hani gülmek yoktuoof ya oof sonrada işte birde elime yastık ve battaniye tutuşturuldu salona yollandım.
soner: bak bu tanıdık geldi kulağıma..
***
sevil:yani demek istiyorum ki bunda doğan ın kabahati yok gibi
aylin: nasıl yok kilo almadım ben
sevil: canım diyelim ki sen almamışsında hata belki firmanın ürünün de olamaz mı bazen aynı bedenler arasında da fark oluyor..ayakkabı gibi düşün bazen aynı numara ayağına olmaya biliyor.ne yaptın peki
aylin:salonda ki koltuğa yolladım orda yatıyor
sevil:bak bunu anlarım.
aylin: o geceden beri de diyetteyiz.
****
doğan:ya işte o günden beri diyetteyiz.
soner:hem ot yiyorsun hem salonda mı yatıyorsun çifte diyet kürü yani
doğan: ne dedin.
soner: yok dedim ki beterin beteri varmış..
***
sevil: bence bu kadar eziyete gerek yokmuş demek istiyorum
aylin: tamam bendenler tutmuyor öyle deseydi bana neden sen kilo almışsın diyor ya..
sevil: ne yapsın hem yaşadığı hayalkırılığını düşünsene hem önümüz sevgililer günü belki bir şeyler yaparda barışırsınız
aylin:bakalım.

10 Şubat 2009 Salı 02:56

Hiç yorum yok: