10 Şubat 2007 Cumartesi

Mavigün Senaryo

ÇEREZLER-3
soner: doğan ya sana çare bulmak gerek arkadaşım yoksa sen yakında süt vermeye başlarsın.
doğan: of soner ya.
soner:bak diyorum ki önümüz sevgililer günü şöyle güzel bir hediye ile durumu kurtarırsın ne diyorsun.
doğan:nasıl bir hediye..
soner: hediyeden daha çok bence bir süpriz ne dersin.
doğan: nasıl bir süpriz yok ben senin süprizleri bilirim olmaz..başımıza daha büyük dert açar
soner: kal o zaman çayırında arada ot getiririm..
doğan: tamam canım anlaşıldı nasıl olacak
soner: süpriz oğlum sen bana bırak.sen bu sefer hediyeni iyi şeç bence sen bütün bedenlerden al..
doğan:ya sen benim başıma çorapmı öğrecen birdaha aynı hediyeyi alırmıyım ben
soner:: he he he..
****
sevil: aslında sevgililer günü geliyor bir şeyler yapmak gerek.
aylin: sahi şu diyet işine aramı versem ne
sevil: bence biz bütün diyetleri rafa kaldıralım.
aylin.:he he ama merak etmi yor da değilim ne yapacaklar acaba.


evde

soner: şu reklamlarda kriz filan demiyorlar yok sevgililer günüymüş nedir yani ben eşime ,sevgilime onların dediği zaman mı hediye alacam
sevil: ne oldu sonerim
soner: sevgililer günü için diyorum
sevil : ne varmış sevgililer günde
soner: para tuzağı bunlar ne yani şimdi herkesin yaptığını mı yapacağız uysal koyunmuyuz biz canım
sevil: sonercim özel günler için görüşlerini sonra dile getirsen(efeyi işaret eder)
soner: bence şimdiden öğrense canım iyi olur yoksa öğrenene kadar insan yolunan kaza dönüyor.
sevil: sonercim az bir insan olsan yetecek ne kuzuluğun ne kazlığın kaldı maşallah.
soner: ya sevil sen bu özel günler için ne düşünüyorsun yani alan var alamayan var yani şimdi bu kriz ortamında sevgilisine bir şey alamıyan onu sevmiyormu olacak..haksızmıyım
sevil: hediyenin değeri önemli değildir.
soner: sen onu küllahıma anlat
sevil: soneeer güzel konuşurmusun(efe yi işaret eder)
soner: ne o zaman tek taş pırlantalar gözümüze gözümüze sokmalar
sevil: canım o reklam kadınlar için hediyenin düşünülmesi yeterdir maddi değerine bakmaz
soner: haha ha güleyim onun için ilk tartışmada aldığın yüzük teneke parçası derler.
sevil: ya soner nerden çıkartıyorsun eski arkadaşlarının genel özelliklerini bilmem ama her kadın önce hatırlanmak ister.bir çiçek bile yeter.
soner: bilmem bana bu özel günler ters hele evlendikten sonra.
sevil: bak sen ne yani bitiyor mu herşey evlenince
soner: canım sevgili olmak ne bileyim karı koca için değildir.o daha çok işte daha yeni böyle koklaşanlar için..
sevil: ne o evdekiler koklaşmıyormu ay allah senin gibi konuştum bende
soner: aman canım evlenince şey elinde tek bir çiçek ama sevgili öyle mi bütün botanik bahçesi önünde serili gibi bu yüzden sevgililer günü önemli yani hangi çiçek nasıl kokar nasıl koklanır gibi bir yani 14 şubata kadar arı gibi çalışmak gerekir...
sevil: anlaşıldı sen diyorsun mecbur koklayacağım çiçeği sulamam..dikkat et de botanik bahçesinde kaktüsler batmasın sana
soner: yok canım benim ne işim var botanik bahçelerinde hem kaktüsü ne yapacak öyle aaay heryeri diken hem çiçeğin bile kokulusu sevilir ..sen gülü böyle kokmasa sevilirmiydi sanıyorsun.
sevil: istersen kapatalım canım.anlaşıldı sen eski bahçeni özlemişsin.istersen sıkıldınsa botonik bahçende arı olmaya dönebilirsin.sonercim
soner: yok canım ben tek gülümden mennum yani ben evilliler için demeğe getiriyorum bu günün önemi yok..evli dediğin evlendiği günü kutlasınlar yeter canım..
sevil: anlaşıldı sonerciğim.anlaşıldı ..sen sevgillier günü bir şeye zahmet etme..

10 Şubat 2009 Salı 02:59

Hiç yorum yok: