10 Şubat 2007 Cumartesi

Mavigün Senaryo

ÇEREZLER-4
ertesi gün kahvaltıda..

soner: canım biz doğan ile ben bu cumartesi yokuz.bizim arkadaşlar vardı eski iş yerinden onlar basket maçına bilet almışlar sonrada işte yemek yiyecağiz. yani bir plan yapacaksan diye haberin olsun dedim
sevil: ama o gün şeeey değil mi.. tamam canım tamam tabiii git..
soner: bir şet mi dedin sevilcim bak cnaım yoksa bizim başka bir planımız mı vardı ?bak söyle önemli değil gitmem...
sevil: sonercim tamam önemli değil dedim.


lokantada..

soner: oğlum doğan çok güzel oynadım ya sen bir şey çaktırmadın ya
doğan: yok işlem tamam da biz ne yapacağız bence b planı daha yapalım.
soner. garantici doğan tamam bir de b planı yaparız ama bu şaşmaz..hem şu diyet işide biter..
doğan: sizde mi ot yiyordunuz..
soner: şom doğan ben öteki diyetten bahsediyorum tabii sen ot yemekten öteki diyetti bile unutmuşsun..
doğan.: ha ha çok komik hem ot yemekle ne ilgisi var öküzlerde ot yiyorlar ama bak bütün inekler doğruyor
soner: anlaşıldı...tamam zoolojici doğan he he..
doğan : ama soner dikkatli olalım ömrümüz diyet olur valla
soner: sen merak etme .... doğan ...doğaaan eğil bakayım başına senin
doğan: ne olmuş ya saçımda ne var
soner: dur bak aaa bak burda da var..burdada var aaa aman aman oğlum başında dolu
doğan : beyaz mı hehe evet beyazlıyor...
soner: yok kötü haber doğancım bunlar yeşilllenmiş canım Ot doğan he he .
doğan:. çok komik..yeşillenmişmiş.fındık dalı mı bu

****
sevil ve aylin

sevil: nasıl olur ya adam arkadaşlarıyla bir gece geçircek.
aylin: bence bir yanlışlık var bunlar günleri karıştırmış olmalılar.
sevil: sanmam zaten dün akşamda atıp tutuyordu sevgililer günü için yok evliler evlilik günü kutlasalarmış ne yapacaklarmış sevgililer günü
aylin: bak sen demek biz onlarla evlendik diye sevgili haklarımızı mı devrettik .sevil bak aklıma ne geldi
sevil: ne geldi
aylin: bu diyetlerin yan etkisi olmasın yani bunlar
sevil: yok canım biz her şey yiyoruz.
aylin: sevil koltukta yatıyor bunlar
sevil: yani başka birileri mi var yok olmaz
aylin: bu kadar uzun diyete dayanamaz bunlar yani genetik şifrelerine ters. .
sevil: yok canım soner yapmaz artık öyle birşey yani cesaret edemezler
aylin: sen öyle san nasıl dayandılar peki hiç mi bunlar diyeti bozmadılar
sevil: aylincim olmaz bak böyle bir şüphe bile duymamamız gerekir.. yani biliyorsun hepsiide sonra biz güvenmediğimizle kalıyoruz yok yok bence böyle bir şey yoktur.
aylin: aaa sevil tamam ama sen şu güven duygusunu abartma istersen canım
sevil: olmaz ben ısrar ediyorum soner artık böylee birşey yapmaz.
aylin: sevilcim tamam o zaman doğan a yardım ediyordur.yoksa nedemeye cıldırdılar mı bunlar sevgililer günü maça gidecekler ordan oo arkadaşlarınla çalsın sazlar artık ne kimler oynayacaksa..
sevil: aylincim o zaman bir fikir ver ne yapacağız.
aylin: onları maça ve bu erkek dayanışma gecesine yollamıyacağız.
sevil: nasıl yani söz verdiler olmaz herkes onları bekler
aylin: sevilcim canım arkadaşım onlar gitmek isteyecekler ama ellerinde olmayan bir nedenle gidemiyecekler
sevil: anlat bakayım sen şunu
aylin:şöyle canım hazırlan bu cumartesi hasteneye kaldırılacağız.
sevil: yani biz aniden he he...
aylin: hadi bakalım doğancım el mi yaman bey mi yaman

****


soner: sahi sen bu diyetle nasıl başa çıkıyorsun.
doğan: önceleri iyi gidiyordu sonradan hergün böyle annemin kahvaltılarıı,yaptığı yemekleri ,sonra buranın şefin kebabı gözümün önünden geçmeye başladı
sonrada işte sen yakaladığın gibi
soner: yani doğan sen gerçekten ot yiye ot oldun ot doğan..ben sana koltuk diyetinden bahsediyorum
doğan: sen o diyetten mi bahsediyordun..
soner: neyse anladın
doğan: sen söyle sen deneyimlisi benden he he..
soner: ben kavuşmalar çok güzel oluyor ya onları düşündükçe bakmışım uyumuşum
doğan: evet bende işte bakıyorum koltukta yatıcam eski resimlerdeki günlerimize bakıyorum.
soner: yok doğan ben artık o koltukta hep yatsamda sevil siz bir hayat çocuklarım yanından başka bir yeri düşünemiyorum..
doğan: bende aylin benim karım ama hepte sevgilim olarak kalacak
soner: evet sevilden benim hem karım ve ölene kadar tek sevdiğim kadınhep sevgilim olacak.
doğan: doğru aah
soner: ya ne oldu bize ya romantik kadınlar gibi hadi hadi yapılacak işlerimiz var..şu koltuk devrini kapattalım.

****

sevil ve aylin

sevil:aylin biliyormusun artık diyorum şu koltuk cezasını kadıralım
aylin: evet senin rekorların var bu konuda
sevil: ne yapsaydım aylin soner en güvenilmez adamlarıdan değil miydi.
aylin: orası doğru ama sende en şüpheci kadınlarındandın
sevil: aylin yapma yaşadıklarımın en yakın tanığı sensin.
aylin doğru canım haklısın da şimdi ki koltuk durumu başka her halde.
sevil: çok uzattığımın farkındayım ama hatta onu o kadar özledim ki bazen şeytan diyor in aşağıya gir yanına
aylin: he he valla aynen ben de düşünmüyor değilim.o zaman sevilciğim şu sevgililer günü koltuk devirme günü yapalım
sevil: he he yapalım ..canım sonercim benim biliyormusun aylin hep onu seveceğim ben o benim tek sevgilim yaşamımdaki
aylin:biliyorum bilmezmiyim ayrıca bende doğan için aynı şeyleri düşünüyorum tek sevgilim tek eşim ..


devam edecek mi..?
bir sabah olsunda hayırlısıyla bakacaz artık..



Salı gününüze bir tutam
HOŞLUK OLSUN CANLARIM..

Hiç yorum yok: