20 Ocak 2007 Cumartesi

Mavigün Senaryo

çerezler...

soner ile sevil masa da birbirlerine sert sert bakmaları efe nin dikkatinden kaçmamıştı.gene ne olmuştu bu annesiyle babasına oof off diye düşündü.Annesinin
arkadaşlarını izin almadan eve getirdi diye neden babasına kızdığını bir türlü anlamamıştı..
O gün annesi eve unuttuğu bir dosyayı almaya gelince birlikte toplanıp CD den cizgi filim seyrederken yakalanıyorlardı..henüz seyretmemiştik bile hala anlamış değildi annesinin neden çığlık attığını olamaz diye.. annemle babam o günden sonra 1 haftadır böyle idiler.annem: efe babana söylermisin yarın ben geç geleceğim mümkünse o eve erken gelsin. babası: ben erken filan gelemem desede sonradan ikna olup bana dönüp efe: annene söylermisin : merak etmesin gelirim. bu durumdan çok sıkıldım.birde annem bana darılması gerekirken neden babama darılmıştı.evet sanırım babamın dediği gibi bu kadınları anlamak zor annen de olsa..
oğullarının yemeğini yemeden tabaktaki çorbasına kaşıkğı daldırıp çıkartığını gören
sevil: efe oğlum canın mı sıkkın senin.
efe:biraz.
soner: ne oldu oğlum anlatsana
efe dayanamaz.:anne baba siz birbirinize küsmüsünüz.
sevil:yok canım oğlum nereden çıkardın
efe: o zaman baba sen küssün
soner: yok oğlum nerden çıkardın aah hiç ben annene küsermiyim.
efe: peki niye öyle birbirinize dargın gibi bakıyorsunuz.o zaman neden hep bana söylüyorsunuz efe anne deki efe babana deki.ben çok sıkıldım
soner: çocuk haklı bak sevilcim
sevil: sonercim sen konuşmasan.efecim biz babanla küs değiliz.sadece bir oyun oynuyorduk değilmi soner
soner: tabii bir oyun (ne oyunu ya )
sevil: bakalım oğlumuz bizle ilgileniyor mu oyunu
soner:ne oyun ama değil mi oğlum ben dedim efe çok üzülür diye
sevil: ama işte efecim bazen gördüklerinle karar veremezsin bu yüzden kesinlikle sorup öğrenmen gerektiğini öğrendin rahat ettin mi canım
efe ikisinede sarılarak:rahat ettim ama ya ben hala sormasaydım.
sevil: sorana kadar oynardık bizde oğlum.hadi bizi ve kardeşlerini öp dişlerini fırçala doğru yatağa.
efe: birden onları öperek merdivenlerden yukarı doğru çıkarken.aklına birşey gelerek odasında gelir.
efe: iyi o zaman mağdem dargın değilsiniz aile birliği bunu size yolladı.
sevil efe nin elinde ki zarfı görünce telaşlanarak
sevil: efe nedir bu oğlum
efe: (boynu bükerek )bilmem zarf kapalı.
soner de birden meraklanmış
soner: ne o oğlum yaramazlık filan
efe: yok baba ben bir şey yapmadım.
zarfı açan sevil içinden bir mektup çıkar
sevil: öğrenci rotasyonu bize
rusya dan dan bir öğrenci yolluyorlarmış.
soner: çüş ne bu krizde hiç gelmesin paşa paşa yumuşak yumaşak sıcak sıcak otursun evinde rusyada burda donuyoruz onlar yüzünden her dakika tehdit tehdit kısarım vanaları sanki biz yakabiliyoruz doğal gazları kıs be ..doğal gaz değil yüreğimiz cebimiz yanıyor..
sevii::soneer ...soneer
soner: tamam taman sustum.
efe ise şaşkın şaşkın babasına bakıyordu ilk önce dudaklarını büzdü..
sevil : dur oğlum yarın bir okulu arayım .
efe ise zıplamaya başlamıştı.
efe:yaşasın bana arkadaş gelicek..oley oley
sevil: ay allah dur hemen sevinme oğlum biz böyle bir talepte bulunduğumuzu anımsamıyorum kesin bir yanlışlık vardır..
efe: ama babam kabul etmişti anne..
sevil:soner öylemi benim niye haberim yok..
soner: ben mi ne zaman?yok canım ben öğrenci rotasyonu mutasyonu anlamam öyle birşey kabul etmedim.
efe: hani annem gelmemiştide rehber hocam sormuştu.oyun arkadaşı istermisiniz diye

sanırım
devamı gelecek.

sevgiyle kalın...

20 Ocak 2009 Salı 03:23

Hiç yorum yok: