17 Ocak 2007 Çarşamba

Başkan Senaryo

..................

ertesi sabah Efe erkenden uyanmış ve babası uyanmadan kahvaltı hazırlamak için mutfağa inmiştir.

Önceleri babasını kahvaltı hazırlaken izlediği için onun yaptıklarını taklit etmeye çalışmıştır elinden geldiğince..sonunda işini bitirmiş ama mutfağı biraz dağıtmıştır.

babasının yanına gidip onu öpücüklerle uyandırmış ve birlikte masaya oturmuşlardır.

Soner : vay vay vay benim oğlum büyümüşte babasına kahvaltı hazırlarmış,teşekkür ederim evlat.

Efe : afiyet olsun baba ama biraz dağıttım ortalığı

Soner : olsun evlat toğlarız daha sonra, ilk seferinde o kadarcık dağınıklık olur..sen beni görecektin önceleri , perişan ederdim mutfağı, annen oklavayla kovalardı beni mutfaktan

anne kelimesinden sonra Efe durgunlaşır,gözleri yaşarır.

Efe : annemi görebilmek için herşeyimi verirdim,sadece resimleriyle avunuyorum

Soner : annen aramızdan ayrıldığında sen küçük bir bebektin efecim,bende çok isterdim şimdi yanımızda olsun ama bazı şeyleri engelleyemiyoruz.

Efe : biliyorum baba,bana hem anne hem de baba olmaya çalıştın hep, seni çok seviyorum

Soner Efe'ye doğru uzanıp saçlarını okşar - bende seni çok seviyorum Efecim...eee ne yapalım bugün

Efe : eğer izin verirsen bugün dışarıya çıkacağım,arkadaşlarla gezeceğiz...ama yalnız canım sıkılır diyorsan gitmem baba

Soner : bak sen, nereye gideceksiniz bakalım

Efe : öylesine baba, hava da güzel bak

Soner : tabiki efecim , çıkıp gezin, sen de benim yüzümden kapalı kaldın kaç gündür evde

Efe : olurmu baba ben senin yanında çok mutluyum

Soner : hadi o zaman kahvaltımızı edelim, sonra seninle biraz oyun oynayalım, geçen günün intikamını almam lazım senden, nasıl yendin beni öyle..

Efe : hehe beni yenmek için daha çok çalışman lazım baba

Soner : birazdan hesaplaşacağız perişan edeceğim seni

Efe : o biraz zor baba

(2 saat sonra)

kahvaltı bitmiş baba oğul oyun başına oturmuşlar ve herzamanki gibi Efe babasını oyunda perişan etmiştir

Soner : kesin hile yapıyorsun sen

Efe : ne hilesi baba ya, sen bu oyundan anlamıyorsun işte kabul et

Soner : o kadar antrenman yaptım sen yokken ama sonuca bak , yine hüsran

Efe : olsun baba bir gün sende yenersin

Soner : bak bide dalga geçiyor bacak kadar boyuyla

Efe : saat kaç baba

Soner : öğle olmuş nerdeyse

Efe : ben gideyim artık, arkadaşlar toplanmaya başlamıştır

Soner : tamnam Efecim, iyi eğlenin ama dikkat edin tamammı

Efe : tamam babacım

Soner : bu arkadaşlarının arasında kızlarda varmı acaba (gülümseyerek)

Efe : yok baba

Soner : hadi öyle olsun bakalım,bende yedim sanki

Efe : aman baba

Efe odasına gidip üzerini değiştirdikten sonra babasını öpüp evden çıkar.

17 Ocak 2009 Cumartesi 11:40

Hiç yorum yok: