17 Ocak 2007 Çarşamba

Başkan Senaryo

Sevil -alo diyerek telefonu açtığında Soner hafif kekeleyerek merhaba diyebilmiştir.

Soner : merhaba, ben Soner,Efe'nin babası

Sevil : merhaba Soner bey, nasıl oldunuz,daha iyisiniz inşallah

Soner : teşekkür ederim sayenizde daha iyiyim

Sevil : rica ederim,ben ne yaptım ki

Soner : olurmu hiç hayatımı kurtardınız

Sevil : abartmayın canım sadece küçük bir yara...

Soner : ..(kısa bir sessizlikten sonra) sizi şey için rahatsız ediyorum

Sevil : hayırdır, kötü bişey yok umarım

Soner : yok çok şükür, Efe teşekkür için sizi yemeğe davet etmemi istedi de

Sevil : Efe'mi istedi yani

Soner : şey..ikimiz istiyoruz, bizim için yaptıklarınıza teşekkür amacıyla

Sevil : üzgünüm ama gelemem, çok yoğunum,vakit bulabileceğimi sanmıyorum

Soner : sizin için ne zaman uygunsa tabi

Sevil : bu aralar sanmıyorum

Soner : peki, rahatısızlık vermedim umarım,anlayışınıza teşekkürler

Sevil : rica ederim..

.........

Soner red cevabından sonra tekrar teşekkür edip telefonu kapatır.

Efe : ne oldu baba, yüzün asık

Soner : sana söyledim o kadar Efecim, kabul etmedi işte

Efe : neden peki

Soner : yoğunmuş,vakti yokmuş

Efe : ya yarın

Soner : bu aralar öyleymiş

Efe : hımm, olsun baba daha sonra yine ararız

Soner : sonrası yok Efecim, istemiyor işte,uzatmanın anlamı yok

Efe : hadi ama baba, böyle hemencecik pes edilirmi,sana yakışmaz pes etmek

Soner :tamam evlat,kapatalım şimdi bu konuyu, acıkmışsındır sen, hadi bişeyler sipariş et de yiyelim.

Efe telefonu alıp yavaşça babasının yanından uzaklaşıp odasına çıkar ve Sevil'i arar.

Sevil : söylemiştim ama Soner Be....

Efe : ablacım benim Efe

Sevil : pardon efecim ben baban sanmıştım

Efe : öenmli değil ablacım, ben neden gelmediğini merak ettim o yüzden aradım, çok istiyordum gelmeni.

Sevil : işlerim çok yoğun efecim, vaktim yok

Efe : peki, öyle olsun

Sevil : üzülme efecim elimden bişey gelmiyor, ama yarın için biraz vakit ayırabilirim senin için, bak sana işyerimin adresini vereyim, ziyaretime gel, sohbet ederiz olurmu

Efe : olur tabi gelirim..

Sevil : tamam o zaman yarın bekliyorum.

Efe adresi alıp vedalaştıktan sonra yemek için bişeyler söyleyip tekrar babasının yanına döner..

...............


gitmeden perilerim rahat bırakmadı,bende onları kıramadım napim:))

16 Ocak 2009 Cuma 17:39

Hiç yorum yok: