15 Aralık 2012 Cumartesi

Peri Kızı

Sana aşkımın kanadını versem
Kuş olup uçar mısın?
Seni gökler kadar sevsem
Uçup gönlüme konar mısın?

Gül olup bahçende açsam
Sana nefis kokular saçsam
Yanımdan geçerken baksan
Bir defacık koklar mısın?

Bülbül olup camında ötsem
Bir gülüşüne canımı versem
Seni dağlar kadar sevsem 
Sen de beni sever misin?

e.h


Dün gece oturmuş sana bu şiiri yazıyordum. Birden odamın kapısı açıldı ve içeri  peri kızı girdi. Yanıma yaklaşarak "Sana aşık olmaman için nasihatte bulunmuştum, ne yazık ki beni dinlemedin"

"Beni affet peri kızı" dedim ona. "Senin nasihatlerini tutarak aşktan kaçmaya çalıştım, Odamın her yerini kapadığım halde o güneş ışığıyla içeri girdi. Ondan kurtulmak için odamdan dışarıya kaçtım. Bu defa da nefes alırken içime doldu, ağzımı burnumu kapattım be defa da kalbime girdi..."

Hiç yorum yok: