7 Ekim 2011 Cuma

Sevgili/m Günlük

Merhaba Günlük,

Öhö öhöö öhööö
toz içinde kalmışsın kullanılmaya kullanılmaya
E tabi kankam da kullanmıyor bırakmış seni tozlu raflarda olacağı bu...
Dur senin tozunu silkeleyelim biraz...

Şimdi nasılsın bakalım? Daha iyi görünüyorsun...
Günlük bak baştan anlaşalım ben ne Seval ablam gibi, ne kankam gibi, ne Mavigün gibi
edebi, süslü, noktalama işaretlerine dikkat ederek çok güzel yazamam.
Baştan söyleyeyim ki sonra bana ne biçim yazıyorsun diye şikayet etme :)

Günlük anlayamadığım bir takım şeyler var. Onları yazıp dertleşmek istiyorum seninle.
-Memnuniyetle mi?
Eyvallah sağolasın...
Şimdi günlüğüm anlayamadığım konulardan biri erkek milleti...
-Ah ahh hiç sorma...
-Sende mi günlüğüm?
Bu erkek milleti kızı tavlayana kadar, flört döneminde ya da evliliklerinin ilk yıllarında nasıl romantik oluyorlar...
Güllerle karşılarlar kızları, güzel sözler, romantik mesajlar, ince davranışlar vs...
Sonra ne oluyorsa bunlara belli bir süreleri var galiba, o süre bitince bir bakıyorsun romantik, ince, düşünceli erkek kaybolmuş...
Ne oluyor da durum böyle oluyor sen ne dersin günlüğüm bu işe?
-Ah ahh Eylem'cim, anladım senin yaran derin...

Gelelim başka bir konuya, ne demişler “parayla saadet olmaz”...
Kim demiş?
Asıl parasız saadet olmuyor...
-Bence de...
Bana destek vermene sevindim günlük...

Çift evlenmiş kör kütük aşık olup, çok sevmişler birbirlerini.
-Eee
E’si işte yukarıda bahsettiğim cicim ayları denen kısım geçtikten sonra
Bir de para yoksa bak sen şimdi mutlu çifte...
Erkek, işi yok veya var ama para alamıyor...
Biz ikinciyi ele alalım,
Sabah çıkıyor evden ekmek parası kazanmaya
akşam geliyor. Gelirken düşünüyor adamcağız, kira, elektrik, su, birde çocuk varsa onların masrafları, eve alınacaklar, kart borçları off ki of...
Yeni bir işte bulamıyor parada vermiyorlar...
Geliyor eve, acıkmış,
soruyor.
-Hanım yemekte ne var?
-Ne yemeği eve ekmek parası mı getiriyorsun ki yemek soruyorsun.
Gidiyorsun çalışıyorsun çalışıyorsun paranı da alamıyorsun,
ne diye adamların ağız kokusunu çekiyorsun...
Diye bir sürü feryat figan...
Zehir zıkkım olsun der gibi önüne koyuyor yine de bir kap yemek.
Kadın:
-Komşular çarşıya çıktı ben çıkamadım para yoktu, yeter artık bul iyi bir iş...
Erkek: Öf be kadın yeter artık ben ne yapmaya çalışıyorum... Sizin için didinip duruyorum...
Ve kavga ve gürültü...

Ne oldu mutlu aşka?
Parasız saadet olmadı...
Gördün mü olayı günlük...

Bak birde şu olay var günlükçüğüm...
Geçenlerde, ama bayaa bi geçenlerde, memleketime gittiğim günlerden birinde
üst kat komşumuzdan yüksek sesler, sert konuşmalar geliyor...
En son Mehmet amca(evin babası) aptaall diye bağırıp kapıyı vurdu çıktı evden...
Biz bugüne kadar böyle bir şey duymamıştık kendilerinden, kaç yıllık komşumuz...
Birkaç gün sonra öğrendik ki kızı birini sevmiş...
Kızımız ODTÜ mezunu, iyi derece İngilizce biliyor, işinde de güzel para kazanıyor.
Sevdiği erkek kendi statüsüne göre değilmiş daha düşük maaşlı vs. vs. İşte
Baba hayır diyor, kız olacak diyor.
Baba çık evden git evlen senin gibi kızım yok diyor...
Erkek tarafında da kız istenmeyen gelin...
İki ailede istemiyor ama bunlar yine de evleniyorlar...
Kız annesini teyzesinde falan görüyor eve gelemiyor çünkü...
Baba kızıyla görüşürseniz sizi de affetmem diyor... Yine de gizli saklı annesiyle görüşüyor...
Kendi kurduğu yeni yuvada da haliyle bir sürü sorunu oluyor bu durumda kızcağızın...
Artık geriye dönüşüde yok son pişmanlık fayda etmiyor...
Babası da affetmiyor...
Ne kötü bir durum değil mi günlük?
Bir yerde izlemiştim ya da okumuştum kız biriyle beraber oluyor, evlilik kararı falan alacaklar,
Kız diyor ki olmaz önce aileler birbirini tanısınlar anlaşabilecekler mi bakalım
Onlar anlaştıktan sonra biz haydi haydi anlaşırız...
Bence biraz haklı be günlük...
Ailelerde sorun olunca o yapılan evlilikte sorunlu geçiyor…

Günlükcüm ya, yazdıkça yazmışım günlük değil yıllık gibi olmuş:)
Ne bileyim sevgili günlük bugün bunlar geçti içimden yazdım sende dinledin sağol...
Hadi iyi geceler olsun...

4 yorum:

no name dedi ki...

Kankacığım yüreğine sağlık...
İyi ki varsın.

Boşver imlayı kuralı, nasıl yazdığın değil ne yazdığın önemli, sen yaz ben düzeltirim noktalama işaretlerini...

Ama yarın inşallah, gözlerim açılmıyor hadi bana iyi geceler, yarın güzel bir güne uyanmak dileğiyle herkese Allah rahatlık versin...

seval dedi ki...

Iyi geceler Eylemcim, iyi geceler Günlük... :)

Özlemisiz günlügü, eski bir dosta kavustuk sayende Eylemcim, ellerine saglik...

Hayat böyle be canim, dogru sandigin bir cok sey bir süre sonra yanlisa dönüsüyor...:)

Sen gözlemlemeye, paylasmaya devam et, erkekler konusu bence acilmaya deger.. :)

seval dedi ki...

Iyi geceler No Namecim...

mavigun41 dedi ki...

gece yorumları başlamış..
ne güzel ne güzel..
Eylem canım kardeşim adı üstünde "günlük" her gün paylaşsan diyorum ..
eğer bir yazıdaki samimiyet var ise gerisi teferruattır sen boşver işin o kısmına takılma hem kankan da editörlüğünü yapmayı da üstlenmiş..

Erkekler ile ilgili kısma gelince

söz meclisten dışarı diyelim ve ekleyelim...



Erkeğe dair ne varsa mutfaktan öğrenebilirsiniz;ceviz kırar,kaşarı sever,armudun iyisini seçer,çoğunluklada bir çuval inciri berbat eder..)

//m.a.//..

herkese iyi geceler..