28 Eylül 2010 Salı

Teşekkür


Gurbetten gelen sıcacık soluklarla ısındık...
Sağolun varolun...

24 yorum:

Kaya dedi ki...

beyaz benim olsun :)

Adsız dedi ki...

blgn sımsıcak duygularla sana bağlıyım R.F.K

Adsız dedi ki...

blgn günaydın Kankim çiğdem gelin aday bulmuş dişçi Erkan Akdenizin sekreterliğinde çalılşan Dirhem İsimli bir genç kız bulmuş 0na anlatmış benim arkadaşımın oğlu denizci çok ii aile demişkızda 1986 doğumluymuş zayıf uzun boylu size uygun dedi kızda oğlanla anlaşabilirsem nasip demiş kısmet Nisanın 20 sini bekliyoz Mehmet izine geldiğinde görüşecekler hyrlısı BU arada sizi sevdiğimi hemde çok sevdiğimi hatırlatayım s . n i ç . k s.v.y.r.u.m r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn çiğdem kankimin bulduğu dirhem daha görüşmeden sadece telefon etti Mehmet kız demişki sabah İşe gidip Akşam gelmesi gerekiyor demiş 15 gün iş 15 gün evde olmaz demiş Mehmete yinede tşk etmiş Ama Mehmet Çok üzülmüş bende çok üzüldüm

Adsız dedi ki...

blgn sensizlik yıpratıyor beni bir keresinde görebilme şansım olabilseydi sizi dünyalar benim olurdu

Adsız dedi ki...

blgn babamı kaybedince dünyalar durdu sandım hiçbişey yapmak istemiyom ama hayır veriyom hep Allah kabul etsin fitre zekatımıda verdim sizinde fitre zekatınızı orucunuzuda Allah kabul etsin size yazdığım bu satırlar beni çok rahatlıyor inanın

Adsız dedi ki...

blgn Nasılsınız A.i.v Hep Sağlıcakla Kalın Umudum Sizi Görebilmek Nasip Olucakmı inş nasip Olur

Adsız dedi ki...

blgn slm günaydın sizi görebilme ümidim gerçeklşemedi çok üzüntülüyüm yağmurda çok ıslandım ogün bitürlü haberleşemedik inş haziranda olur haticein ablasının kızı ezginin düğünü olucakmış kısmet diyelim

Adsız dedi ki...

blgn günaydın sen hep ayrılık şarkıları adını anmıyayacağım affetmem artık seni yazıklar olsun sana gibi adlı şarkıları koyuyosun demek benim degeriim buşarkılarmı sen bana niye kızıyorsun anlıyamaım buşarkılara ben haketmiyorum buşarkıları gördüğümde hıçkıra hıçkıra ağlıyorum buşarkılaramı değerim ben çok üzülüyorum oysa ne umutlarım vardı benim size karşı hep kavuşma adına şarkılar hayat

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler evt ayrılık şarkılarını gördüğümde bunu haketmediğimi düşünüyorum budüşüncem doğru haketmiyorum degilmi gerçekolan seni sevdiğim seninde beni sevdiğin bu gerçek biraraya gelemiyoruz nedense gerçekleşicek birgün bu buluşmamız inş s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

iyi geceler Ateşolsan yaksanda şarkısını hiiiçç sevmiyorum haketmiyorum ben Ben sadece ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

blgn gnydın ben sadece s.s bu bir gerçek Ateşolsan yaksanda şarkısını sevmiyorum seni seviyorum r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn s.s hemde. çok s.s Seni sevdiğimi hemde çok sevdiğim bilmeni isterim. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn. Bugün 14 şubat sevgililer günü bugünümüz kutlu olsun Can'ım r.f.kc.ğ.m s.s. Seni sevdiğimi sakın unutmayasın

Adsız dedi ki...

Blgn s.s. R.f.kc.ğ.m unutma sakım. Unutama beni

Adsız dedi ki...

Blgn. Unutama. Beni s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn günaydın nslsnız. A.i.v. S.s. R.f.kc.ğ.m.

Adsız dedi ki...

Blgn Slm 18 haziran bugün babalar gününüz kutlu olsun babacında senesi oldu mekanı cennet olsun 1 sene oldu babam hayata veda edeli o bir çınardı başımızda s.s. R.f.kc.ğ.m şu unut beni şarkısını paylaşmasan iyi olur bence

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 23 haziran cuma 25 haziran Bayram'ı görmeyi nasip etsin allahım s.s Canımsın benim birtanemsin ss R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler nslsnız A.i.v bugün 17 temmuz unut beni şarkısını hiç sevmem beğenmemde unutma beni harika bence unutama beni Canımsın s.s R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn s.s Canımsın R.f.kc.ğ.m bugün 20 temmuz doğumgününü hatırlıyomusun yaklaşıyor. 8 ağustos senin doğumgününüz. 16 mart hiç unutmuyorum ben s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn benim doğumgününüz. 8 ağustos Seninki ise 16. Mart. S.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn ses r.f.kc.ğ.m kanal3 seyrediyorum Afyon kanalı biliyorum Şuhut festivali buhafta hayırlı olsun s.z. S.vd.ğ.m. Unutmayınız

Adsız dedi ki...

Blgn. B.n. S.n. Ç.k. . S.v.y.r.m r.f.kc.ğ.m