30 Eylül 2010 Perşembe

Mavi Kirli


Mavi kirlidir, öldürür meczubunu şehrin
Soldurur hayalleri, saçakları bozar
Savrulur kırlangıçlar kapkara göğün altında
Çıkıp gider şapkalı kız
...... aldatılmış olarak
......................... masalından

Mavi kirlidir... Ve sanmayın bu bize ait bir kader!
Kederleniriz mahsur kalınca aynalarda
Mavi sabah, mavi deniz, mavi düş filan
...... yok böyle şeyler!
Üstelik, ne kılıcımız var
......................... ne de heybemiz!

Mavi kirlidir... İhanetin uçurumunda
Arsız bir titreme gibi
................ yapışır kalır tenimize!

Adem TURAN

12 yorum:

no name dedi ki...

Ne kadar demokratik ve çok sesli bir bloğumuz var...
İşte size bir karşıt görüş...
Maviyi kirletmişler...

mavigün dedi ki...

no name çok güldürdün beni ..
allahta seni güldürsün canım ..
canım kardeşim..
o mavinin kiri değil kederidir..
anlamamışlar ...

mavi ne kadar aydınlık olsada zaman zaman oda siyahın hışmına uğrar kararır dünyası ve değişim geçirir.olur Lacivert...
lacivert olduğu zamanları zor geçer ama..
geçer elbet ne geçmiyor ki ..
tekrar bir bakar ki mavi...

Adsız dedi ki...

blg denizin dalgası kabarmayınca durulmaz zamanla herşey hallolur sebat sabır sükûnet sessizlik bunları siz öğretmiştiniz unutmadım uygulucam tüm sabrımla


Adsız dedi ki...

blgn Sizi Anmadığım Gün Yokki Benim Tecellim Sizi Kaybetmekmi Oldu Kapın Çalındıkçş Şarkısını hiç Sevmem Sözlerini Asla Yalnız Kaldık İkimizde Öylemi Birbirimize Hasret Sizi Asla Kaybetmek Hiç İstemem Sizi Kazanmak Çok İsterdim Halada İsterim Bu Aşk yarım Kalmamalı Bence Birbirimize Sölücek Çok Sözlerimiz Olmalı Degilmi Sizce

Adsız dedi ki...

Blgn Babam Hasta Gün gün zayıflıyo prostat kanseri ameliyat olmuştu Işıntedavisi görmüştü ege üniverstitesinde çokkaldı hastanede Kemoterapi görmesi sakıncalımış babamın doktor öle söyledi sadece kemoterapi hapı kullanıyor oda gözünü kapattı yara oldu gözünün yanak kısmında bacakları kolları zayıfladı Sizi sevdiğimide unutmayın heran aklımdasınız yemekyerken dışarı çıkarken uyumaya çalışırken düğünlerde aklımdasınız abimin final lisesinde matematik öğretmeni kep töreni oldu turgutluda abimin kızı benide götürdü törene güvercin uçurdular kepler havaya fırlatıldı okulda birinci ikinci üçüncü olanlara plaket verdiler ensonundada eylenceoldu hiç oynamadık abimin kızıyla abimedeözel masa rezerve etmişler omasaya teşrif ettik çok duygulandım doğrusu ama herçalan şarkıda sizi anımsadım sizi düşündüm Siz Anlayın Beni Nolursunuz Endoğrusu Omzunuza Yaslanamadım o fırsatım olmadığı için ona yanarım keşke yaslanabilsem sadece yaslanabilmek çok büyük bişey istemiyorumki eşiniz yaslanıyormu bendeki duyguyu hissi duyamaz bence kısacası s.s r.f.k R İle B harfi Yazısı bulmuştumya O Harfleri kırlent yaptıracam inş pikocuya bide fenerli radyo almıştım size onları size göndermeyi çokistiyorum kısmet nezaman gönderirim bakalım

Adsız dedi ki...

blgn babamı kaybettik dayanamadı acılarına canım babacım benim bricik kızını bırakıp gitti biz evlatları hastanede etrafında fırfır döndük ziyaret saatlerinde beraberdik acılarına dayanamadı vefat etti canım çok acıyo birbilsen canım s.s r.f.k oğlanada hiçbir kız nasip olmadı bugüne kadar kısmeti biyerde kısıyodur inş kısmetse olur birisi artık

Adsız dedi ki...

blgn slm günaydın ayrılık şiirlerini sözlerini kabullenemiyorumki sen kabulleniyormusun sanmıyorum lütfen ateş olup yaksanda şarkısını kaldırırmısın kabullenemiyorum lütfen sen kabulleniyorsan bilemem okadar çokmu üzdüm seni ben inanki eşimi hiç sevemedim sadece saygımvar onun bana hiç saygısı bile yok bunu bil lütfen bana çok ağır sözler sarfediyo tansiyonlarım arttı birgece boyunca tansiyon aleti vücudumda takılı kaldı ölçtüler çok yüksek geldi tansiyo hapı ile duruyom şekerimve gizli şeker hastası olmuşum ağır laflar kaldıramıyorum inanki canım mehmetede bikız denk gelmedi ahenk ise geceleri ağlıyo benim arkadaşım yokyaşıtımda diye sürekli ağlıyo bi işe girse daha başka olurdu busözleriyazmakla seni üzmekniyetim yok ben sadece seni sevdim buna inanmaı istiyorum s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn slm buşon sözlerim sana inanmanı istiyorum Sözlerim buydu inanki sözüm yarım kalmış inanki yazıcama inanma yazılmış kelime hatası olmuş gözlük kullanıyom artık herşeyim yarım kaldı s.s gerçekten refik seni gerçekten çok sevdim buna inan lütfen

Adsız dedi ki...

Blgn s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn yazmayalı tam 7 ay olmuş yinede tekrarlıyorum ss r.f.kc.ğ.m bu sözlerim gerçek

Adsız dedi ki...

Blgn sene 2018 oldu demekki 2017 yılından sonra ilk defa yeni yazıyorum 5 ay geçmiş yazmayalı ss r.f.kc.ğ.m bizimde tamgaz sahne hazırlıkları son süratle gidiyor Hyrlısı olsun tilkiyi yüzdük burnuna getirdik derler ya 7 nisan bugün provamız var 8 nisan akşamı saat 8 buçukta gösterimizi sergiliyeceğiz inş Hyrlısı

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 21 nisan 19 nisanın akşamı abimin kızının kına gecesi oldu 22 nisan pazar gecesinde düğünü olucak hyrlısıyla alyans düğün salonunda inş Allah banada evlatlarımdan göstersin hyrlısıyla ss r.f.kc.ğ m