29 Eylül 2010 Çarşamba

Akarsuya Bırakılan Mektup


incecikti
gül dalıydı
dokunsam kırılacaktı
dokunmadım
kurudu

Gitme!.. Sonbahar oluyorum, sonrası hiç.
Ağaçlar bükmesinler n'olursun boyunlarını.
Neden akşam oluyorum tren kalkınca
kırlangıçlar birdenbire çekip gidince
mendiller sallanınca neden tıkanıyorum?
Öyle çok acımasız ki öyle birdenbire ki
az önceki çiçekler nasıl da diken diken.
Gitme!.. Sonbahar oluyorum, sonrası hiç.
O sularda çimdik, bitti; Köprüleri geçtik bitti
o elmanın tadı orda, o kuş çoktan öttü, bitti
artık çocuk değiliz, susarak da bir şeyler diyebiliriz.
Günler devlet alacağı, yıllar bir kadehcik buzlu rakı
oyunlar oyuncaksı, oyuncaklar eski şarkı
kavaklara oklu yürek çizip duran o çakı
nerde şimdi nerde şimdi, nerde o kan sarhoşluğu?
Gitme!.. Sonbahar oluyorum, sonrası hiç...

Hasan Hüseyin Korkmazgil

12 yorum:

Adsız dedi ki...

blgn sizsiniz benim kalbimin ilacı merhemi sadece sizsiniz s.n. ç.k s.v.y.r.m r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn slm sesim kısılmıştı konuşamıyordum sesimçıkmıyordu nolur birdahaki sefere yağmurlarla ıslandığımı göremedinmi omzuma elini koyup geldim blgn demeni beklemiştim karadeniz pastanesine bile gitmiştim bekledim bekledim inaki çok bekledim annem aramış o sırada haticeye sürpriz yapıcaktım düğüne bengeldim diyecektm annem aramış ahenk uşağa gitti deyince haticeyi aramış haticede beni aradı zarzor konuşabildim İbrahim dediki annem çok merakeder seni ona sölemeyelim demişti ahenge tenbih etmemiştik oda söleyince hatice arayınca gitmek zorunda kaldım oysaki benim niyetim sizle konuşabilmekti inanın dahasonra haticeye gitmeti sizin bırakmanızı istemiştim işte bu kadar söleyebileceklerim İyi Bayramlar bubayramda böle geçti mücadele ettim size kavuşamadım

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler elbet birgün buluşabiliriz tabiki sizde isterseniz inş olur s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler ss rfk görüşebilmek dileğiyle

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler 4 mart akşamı sanat müziğinden konser var Tüpraş halk eğitim merkezi salonunda güzel olur heralde arkadaşlardan katılanlar var bu etkinliğe bizimde tiyatro kursundan Keloğlan alamayanda oyununun provası oluyo hyrlısı oyuna bizler ahali topluluk olarak katılıyor gençler çocuklar sergiliceğiz oyunu bizimde oyuncağız büyük oyun. Eşeğin gölgesi Haldun Taner'in oyunu sergiliceğiz inş s.s. Kavuşacağız günü iple çekiyorum. Elbet Birgün buluşucağız inş. S.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 21 mart tiyatro provalarımız yoğunluk geçiyo. Hyrlısı

Adsız dedi ki...

Blgn. Slm bugün 25 mart yarın Çarşamba akşam 7 de yine provamız olucak günü belli degil gösterinin mayısın sonuna doğrumuş belli olunca sölerim. K.i.b. S.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 9 haziran Ramazan'ın 14 .cü günü yarısına geldik 15 gün daha tutucaz Bayram'a 15 gün kaldı Allah hepimizinkini kabul etsin s.s R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 15 haziran Ramazan'ın bitmesine 9 gün kaldı Allah senesinde tutmamamızı nasip etsin hepimize hyrlı Bayram'lara nasip olalım. S.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün bayram arefesi 24 haziran hepimize hyrlı Bayram'lar olsun inş ss. R.f.kc.ğ.m. S,N. Ç.k. S.v.y.r.m. Canımsın benim

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 4 temmuz temmuz ayında girdik 22 temmuzdada abimin oğlu Tuna'nın nişanı olucak otobüs kiraladı abim 22 kişiyiz aile büyükleri olarak İstanbul yolcusuyuz hyrlısı olsun s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 9 temmuz turgutludaydım dün geldim aliağaya nslsn A.i.v. S.s. R.f.kc.ğ.m