6 Temmuz 2010 Salı

Teşekkür


Değişikti, çok güzeldi...
Emeklerinize sağlık...

11 yorum:

no name dedi ki...

Azimli sıçan (fare) betonu delermiş...
bizde bugün beton deldik, hepimizin ellerine sağlık...
ne gündü ama...

mavigun41 dedi ki...

değişikti evet...
çıldırtıcıydı...
sabır testi gibiydi...
her şeye rağmen güzeldi..
heh heh he

Hepimize geçmiş Olsun...
zaten geçti de gitti bile..
anılarımıza yazılarak...
sevgiyle kalın..

eylem dedi ki...

Dışarı 0-içeri 2
maç devam ediyor:))

Evet ya ne gündü
deli etti beni
zaten deliyim orası ayrı :)
Yorumların hepsi çıkmış şimdi baktımda daha da değişik olmuş :))

Bizden sizlere teşekkürler...

eylem dedi ki...

skor
dışarı 2 - içeri 3
yetişmiş dışarı içeriye
bu maç beraberlikle biter :)

Adsız dedi ki...

Masmavi gökyüzünde dizilen
Irili ufakli köpük yiginlari
Yillardir saskinlikla izliyorlardi,
Altlarinda yasanan telasi...

Ama nasil sasirmasinlar,
Tanri´nin bir zamanlar
Özene bezene yarattigi yerde
Ne kadar azdi, gülen yüzler, mutlu insanlar....

Adsız dedi ki...

Bir cok aglayan vardi, gözyaslari disari akmayan...
Korku dolu yüreklerin cigliklari, duyulmayan...
Olmasaydi bilmeden sakladiklari umut kirintilari..
Oracikta kopar düserdi, birbirinden kirik kanatlari...

Adsız dedi ki...

Sevgi-saygi, hosgörü, sefkat ve cesaret...
Yüzyillardir maalesef hep laftan ibaret...
Ask´i tanimadan, dostlugu ögrenmeden,
Karsilik beklemeden, vermeyi bilmeden,
Yenebilir mi kötülügü, merhamet...

Adsız dedi ki...

Aglayan onlardi, aglatan da...
Yapan da onlar, bozan da...
Sayili günleri gelip gecerken hizla
Kuma gömdüler baslarini
Olmamak icin farkinda...

Adsız dedi ki...

Üzüldü bulutlar gördüklerine...
Bir süre yer degistiler gökyüzünde...
Bazisi dayanamadi bu kedere
Cözüldü, karisti gitti, sonsuz maviye....
Kalanlar birbirlerine baktilar esefle...
"Keske" dediler, "elimizden bir sey gelse..."

Adsız dedi ki...

Ilik bir esintiyle yaklasan rüzgara sordular
"Ne yapsak da insana yardimci olsak!"

Rüzgar dedi "Bosverin! Ben her seyi denedim!"

"Onlar, iflah olmaz cocuklar!"

seval dedi ki...

En büyük tesekkür benim borcum, canim Kankacim ve tatli kardeslerim yine en güzel sarkilari paylasmislar, tüm teknik sorunlara ragmen bana (hem de defalarca!) ve hepimize bol bol hediye etmisler... :)

Okudugum her satirla cok mutlu oldum...

Sonra bir firsat buldum,
ben de bir seyler uydurdum...

Begeneceginizi umuyor, hepinizi sevgiyle kucakliyorum... :)