7 Temmuz 2010 Çarşamba

Adsız Dedi Ki...


Masmavi gökyüzünde dizilen
İrili ufaklı köpük yığınları
Yıllardır şaşkınlıkla izliyorlardı,
Altlarında yaşanan telaşı...

Ama nasıl şaşırmasınlar,
Tanrı´nın bir zamanlar
Özene bezene yarattığı yerde
Ne kadar azdı, gülen yüzler, mutlu insanlar...

Birçok ağlayan vardı, gözyaşları dışarı akmayan...
Korku dolu yüreklerin çığlıkları duyulmayan...
Olmasaydı bilmeden sakladıkları umut kırıntıları...
Oracıkta kopar düşerdi, birbirinden kırık kanatları...

Sevgi-saygı, hoşgörü, şefkat ve cesaret...
Yüzyıllardır maalesef hep laftan ibaret...
Aşkı tanımadan, dostluğu öğrenmeden,
Karşılık beklemeden, vermeyi bilmeden,
Yenebilir mi kötülüğü, merhamet?..

Ağlayan onlardı, ağlatan da...
Yapan da onlar, bozan da...
Sayılı günleri gelip geçerken hızla
Kuma gömdüler başlarını
Olmamak için farkında...

Üzüldü bulutlar gördüklerine...
Bir süre yer değiştirdiler gökyüzünde...
Bazısı dayanamadı bu kedere
Çözüldü, karıştı gitti, sonsuz maviye....
Kalanlar birbirlerine baktılar esefle...
"Keşke" dediler, "elimizden bir şey gelse..."

Ilık bir esintiyle yaklaşan rüzgâra sordular
"Ne yapsak da insana yardımcı olsak?"

Rüzgâr dedi; Boş verin! Ben her şeyi denedim!
Onlar,
İflah olmaz çocuklar...

Seval'den
07 Temmuz 2010

91 yorum:

no name dedi ki...

Ablam benim, yüreğine sağlık ne de güzel yazmışsın...
Seni Seviyoruz...

eylem dedi ki...

Başlığı İflah olmaz çocuklar olsaydı...
Ablacım ellerine yüreğine sağlık
çok güzel dile getirmişsin...
Evet ablamı seviyoruz..
Teşekkürler...

Kaya dedi ki...

Harika

mavigun41 dedi ki...

Sevgili kankacım...
o güzel yüreğine..
yazan ellerine..
çok çok teşekkürler canım...

iyi ki varsın ....

Kaya haklı...
tek söz bencede
HARİKA:)))

seval dedi ki...

Ben de size tesekkür ederim canlarim, güzel olan sizsiniz, harika dediginiz de yüreginiz...

Adsız dedi ki...

blgn masmaviydi gökyüzü yıldızlar parlıyordu seninde yüzün yansıyordu

Adsız dedi ki...

blgn denizin sesşizce dalgaları kabarıyordu masmaviydi rengi cesaretliydim sanki seni çağrıyordu sessizliği vesen sesleniyordun sanki martılar coştu birden hayal ediyorum ki ben sanki ellerin çağırıyordu beni keşke keşke gerçek olsa

Adsız dedi ki...

blgn 2 buçuk ay olmuş yazmayalı hiç mi hiç degişmedi sana olan sevgim hala sırılsıklam aşığım sana

Adsız dedi ki...

blgn Anlam veremedim bu ayrılığı ben ölürcesine seviyorum sizi sizinde beni öyle sanıyorum engellenmişim facede bu konuyu anlıyamadım açıklamasını öğrenmek istiyorum nolur açıklansın bu sadece hıdırrelezde iki çiğdem arkadaşımın arasına girdim dua ettim kavuşmayı diledim dedim bu kötü bi söz degilki bibaktım facede engellenmişim anlıyamadım inanınki

Adsız dedi ki...

blgn birbirimizi birkere bile görüşme umudumuz yokmu siz söleyin ben sizi dinlerim okadar zoruma gittiki faceden engellenmemin biaçıklaması olsun istiyordum çok üzüldüm size çok alışmıştım size en iyi Kişiler layık siz görgülü kültürlü efendi bir kişiliğiniz var HAYRANIM SİZE ama nafile ilk aşkımsınız benim

Adsız dedi ki...

blgn sizin omzunuza yaslanabilmeyi çok istemiştim nasipmi dersiniz

Adsız dedi ki...

blgn sizinle ben bir bütün olduğumu hissediyorum hep size sarmaşmayı omzunuza yaslanmayı hep hayal ediyorum nede olsa ilk aşkımsınız unutamadım sizi hiç

Adsız dedi ki...

blgn sizin kalbinizin tek sahibiyim hissediyorum sizde benim kalbimin teksahibisiniz arkadaşın oğlu eşinden ayrıldı birde 7 yaşında torunu var çok üzülmüştüm onlara birde siz faceden engellediniz tuzu karabiber oldu hiç keyfimyok inanın zayıflıyom güngün canım hiç bişey yemek istemiyo üstelik bide rejim yapıyoz ahenkle

Adsız dedi ki...

blgn içini çektiğinde beni hissediyosun dimi ben seni hissediyorum ben seni gerçekten sevdim sizin yerinize kimseleri koyamadım ilkgünkü gibi çarpıyor yüreğim sizin için

Adsız dedi ki...

blgn kankim çiğdemle sarmasardık okadar dalgınımki sorma herşeyleri unutuyorum kankim aşıkmısın nesin kız dedi öle derler dedi sizin yerinize kimseleri koyamadım sedasayının şarkısı var ya taşlara vur kafanı banane diyoya başkasını buldum diye eseri varya o şarkı zıddıma gidiyo benbulamadım senin yerine hiçkimseyi inanki eşimi bile sevmiyom işte sadece saygımvar görevlerimizi yapıyoruz mecburiyetten

Adsız dedi ki...

blgn sizi kadın sürüsünle görsem beraber olsanızda beni sevdiğinizi biliyorum ben sizi unutamadım sizinde beni unutamadığınızı biliyorum bazenleri facedede şarkıların altına yorumlarda açıkladıkya ikimizde omzunuza başımı yaslanmayı çok arzu ediyorum birgerçekleşse dünyalar benim olur

Adsız dedi ki...

blgn 10 mayıs Anneler Günü Tüm Annelerin Anneler Günümüz Kutlu Olsun Annenize niyet bugün 3 Tane kelebek resmi olan tabak aldım ulaştıramadım annenize diye üzüldüm neyse siz benim yerimede alırsanız Annenize hediye çok sevinirim tşkler alırsanız eğer Annenizin Elini Öpmek İsterdim Anneler Günü için naip olurmu birgün dersiniz herzaman Kalbimdesiniz bunu unutmayın olurmu

Adsız dedi ki...

blgn slm inanki sizi hangi sözlerimle üsdüğümü anlıyamadım demekki ben size bişiler yazmıcam çok kelimemin sizi üzdüğünü düşünüyorum sizinle karşılıklı konuşmak istiyorum ozaman ii olur çözüm yolu bu çünki lütfen görüşmek istiyorum nerede yanlış yaptığımı anlamak istiyorum bana nolur fırsat verin nolur oysaki neçok ümitlerim oysaki sizi kaybetmek istemiyorum s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler öncelikle ailenizle huzur mutluluk diliyorum sadece sevmiştim sizi candan hemde çok candan nerde hata yaptığımı anlamış degilim inanın siz öğretmensiniz hiç hata yapmazsınız içtenlikle samimiyetimle size yazmıştım inanın içimde hiçbir kötülükyoktu size öyle gelmiş olabilir hatamı yaptım sizekarşı ama şugerçek siziçok sevdim bunu bilin isterim birdefa görüşmek isterdim bunu bana çokmu görüyosunuz bençok istiyordum siz bilirsiniz tabiki size inanıyor güveniyorum yinede geldik sarımsaklıdan ikigün kaldık zaten oğlan istemişti çok obugün işbaşı yaptı sizi sevdiğim gerçek size hayatınızda mutluluklar dilerim ben mutluluğu sizle tatmıştım bunada kızdınızmı yine sessizlik sukut sebat busözleriniz çok doğru sizden öğrenmiştim bu sözleri uygulayamadım ben sessiz sukut halinde kalamadım demekki olgunlaşmamışım demekki yanlız sizi sevdiğim gerçek

Adsız dedi ki...

blgn günaydın tiyatro kursumuz biray ara verdik izinliyiz hocamız 1 temmuzla 5 ağustoa a kadar doğumu olan şair veyazarların isimlerini bulucaz ev ödevi verdi onu araştırıyoz ahenkle babam derki kısakes meges az ve öz konuş derdi bana ben çok uzatıyorum bunun farkına vardım babamı ve sizi hiç dinlemedim artık az ve öz konuşcam sizi sıkmadım dimi busözleri yazmakla eşiniz çok şanslı sizin gibi degerli asil birisine sahip keşke ben olabilseydim

Adsız dedi ki...

blgn nolur bir fırsatn sizi kazanmak istiyorum hatalarım kusurlarım çokoldu dimi nolur fırsat verin bana kaybetmek istemiyorum sizi

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler siz herşeyin en iyisine hakediyosunuz sizekarşı bendahi haksız sözler sarfetmişsem burnum sürtülsün bunu haketmişimdir bilebile ettiğimi sanmıyorum ama olabilir sizin hayatınız negüzeldir sizi anlıyabilen eşiniz negüzel degerli meslekli evlatlarınız var mükemmelbir ailesiniz sizi kutluyorum kızınızın birisini hayırlısıyla evlendirdiniz yuvasını kurdu nemutlu size bense size haksızlık yaptığım içinçekmem gerekir bu hayattan siz mutlu olun yeter bana oysaki sizinle güzelşeyler paylaştığımda mutlu oluyordum sizinle beraber olabilmeyi hayal ederdim hep mutluluğum bin kat artardı bence sizekarşı haksızlığımı çekmeliyim bana ders olsun sizinle mutlu olabilirdim sizinle konuştuğumda yüzüm gülerdi hep

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler inanki eşim buramazan geceleri dahi içiyo sen söyle o dinlesin senkarışma diyo kaldığımız apartta bişiler yenilen çaybahçesi var bana şarap ısmarladı içmedim istemem dedim günah ramazan mübarek günü içilirmi dedim kızdım ben maden suyu içtim gece canlı müzik vardı unutama beni şarkısı çaldı gözüm yaşardı kızımın bir işiyok arkadaşı yok okadar üzülüyorumki ben keşke biyerlerde çalışsa diyorum içinden gelmiyor kızın ençok üzülenbenim burada iftaryemeği veriyolar halka açık ramazan boyunca bide tiyatro sanatçıları akşam 7densonrada konuşma yapıyolar iftardansonrada gece 10da sanatçılar açıkhava tiyatrosunda gösteriyapıyolar hemenhemen herakşm kankim çiğdem ben kızım gidiyoz o mutluolsun diye bense hiçmutludegilim arkadaşsızlıkkadar kötbişi olamaz bu bana cezamı acaba sizekarşı haksızlık ettim diyemioluyo omzunuza yaslanmayı okadar çok isterdimki naip olmadı bitürlü dünyanın en mutlu insanı olurdum kısmetdegilmiş siz mutlu ailesiniz herşeyi hakediyosunuz oğlumu evlendirirsem düğüne gelicekmisiniz gelirmisinizacaba sözvermiştim size çağırırım diye buraya gelmekiçin giden benzininize üzülürüm ben size kıyamıyorum inanınki busözleri içimden gelerek yazıyorum

Adsız dedi ki...

blgn günaydın gece sahurda geçyattık şuan saat 10 buçuk yenikalktık bayramada az kaldı hayırlısı kankim çiğdem kadirgecesinde camiye gidelim dedi inş dedim ogece dua edicem beni inş affedersin beni size işlerinizde kolay gelsin çok yoruluyosunuzdur size hiç kıyamıyorum yoruluyosunuz diye inanki herşeyin hayırlısı

Adsız dedi ki...

blgn slm siz beni engellediniz ya çokzoruma gitti hergün ağlıyorum bencezamı çekiyorum size karşı haksızlık yaptığımıçokii anladım sizingibi asil kültürlü birkişiye haksızlık yapılmaması kanısındayım sizi çok arıyorum yokluğunuz çok bellioldu yüzyüüze görüşmüyoduk ama tavsiyelerşiniz beni teselli ediyordu çok çok memnundum bana çok ağır birdersoldu hala inanıyorumm buna omzunuza birkere yaslanabilseydim onu çok istiyordum gerçekleşmedi birtürlü budileğim çok mutlu olucaktım inanınki rfk s.s bunu bilmeni isterim özleyiş şarkısı umut akyürek söylüyo çok güzel eser otursan şöyle yanıbaşıma diye başlıyo sözler harika eser

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi günler kolay gelsin işlerinizde eskigünlerimizi hep arıyorum size yazardım demekki yazmamı istemiyosunuz ondanmı engellediniz beni sizi çokmu bıktırdım bıktırdığımı düşünüyorum gittiğim düğünlerde kapın herçalındıkça omudur diyeceksin şarkısı çaldığında hiç sevmezdim bu eseri sizi çokmu bıktırdım keşke bıktırmasaydım çok pişmanım sizin omzunuza yaslanmayı düşünmek çokdoğru düşüncem benim ama gerçekleştiremedik çok gönülden istiyordum inanınki eşiniz koyuyormu omzunuza onu kıskanıyorum keşke ben olabilseydim keşke

Adsız dedi ki...

blgn slm bugün 3 artı 1 ev almıştıkkya onu sattı eşim 103 milyara 20 milyar karla sattı arabayı satıp yenilicekmiş oturduğumuzevi satmadık yatırım amaçlı almıştık 1 artı 1 evi 20 milyarını alıp arabamızıda satıcak 17 milyara sıfır alıcakmış hundaimiz vardı araba çok hararet ediyodu sebeb o satmasına evden kalan parayıda çocukların düğün masrafı yapıcakmış nasip olursa tabiki hiçbişeyde gözüm yok benim sadece s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn bugün evdeyiz ahenkle belediyenin iftar yemeğine gitmicez Açıkhava tiyatro salonundaki gösteriyede gitmicez iftardansonra kankim çiğdemle sarmasarıcaz petkimden akadaş geldi bize emekli olmuşlardı seneler önce bizdenönce emekli olmuşlardı bergamaya yerleştiler bugün düğün davetiyesi getirmiş büyük oğlan serhatı evlendiriyolarmış sizde bigelişmeler varmı diye soruyorlar yok daha dedik hayırlısı dediler ahenkede sordular biyerde çalışıyomu diye düşünmüyor dedi eşim benim içim sızladı afyonda olsaydık siz işe alırmıydınız ahenkimi diye düşünüyom arada bilemem artık sizekalmış bişey tabiki bişey diyemem ben

Adsız dedi ki...

blgn slm size özlemle hasret içindeyim ne olcak bu halim birgün bile olsa kavuşmayı isterdim size bu lafıma kızdınızmı nolur kızmayın bana neden kızdınızda faceden engellediniz beni okadar zoruma gittiki bilemessiniz keşke gençliğimde size ait olsaydım bu benim düşüncem kızmayın nolur sizinle birbütünüm ben öyle hissediyorum kendim

Adsız dedi ki...

blgn slm bu akşam iftardan sonra kankim çiğdem fatma ahenkle beraberdik içimden sizi birtürlü atamıyorum çok dalgınım ben birgün sizinle görüşmek umudum bu birgün nezaman olucak size bağlı

Adsız dedi ki...

blgn slm bu akşam iftardan sonra kankim çiğdem fatma ahenkle beraberdik içimden sizi birtürlü atamıyorum çok dalgınım ben birgün sizinle görüşmek umudum bu birgün nezaman olucak size bağlı

Adsız dedi ki...

blgn slm gece uyku tutmadı beni yine benim alınyazım kapın çalındıkça omudur diyeceksin şarkısımı buşarkıyı gençliğimde bile sevmezdim hiçde sevemedim benim sevdiğim en çok sevdiğim şarkı BENBİR ADAM SEVDİM BİR KADIN SEVDİM şarkısı

Adsız dedi ki...

blgn günaydın saat sabah 11de kalkmışım geçyatınca geç kalktım bugün akşam camide tesbih namazı kılmaya gidecez kankim çiğdemle Allah Kabul Etsin birde kadir gecesi gidecez hepimizin tüm dualaarımız kabul olsun inş

Adsız dedi ki...

blgn slm bugün kankim çiğdem kostence koyuvarmış oraya gittik o istedi gecede tesbih namazına gittik sat 10 da sana neden yalan söylüyeyimki inankı duaettim sizinle birkere görüşmeyi dua ettim size hiçbizaman yalan söylemedim ben yüzyüze birkere görüşmek istiyorum okadar özledimki sizi hala benineden engellediğinizi anlamış degil,im bugece camide gözümden yaşgeldi okadar içten dua ettirdiki hoca bize inan r.f.k doğru söylüyorum inanbana canım

Adsız dedi ki...

blgn slm bugün gündüz koya gittik budoğru gece camiye gittik teravih namazı ile tesbih namazı kıldık Allah hepimizinkini kabul etsin dualarımızıda acaba sen benimlee birgün görüşmeyi çok istedinmi bizbir bütünüüz r.f.k seninlebirbütünüm ben seni okadar çok seviyorumki bilemessin of of görüşme umudumuz yokmu hiç keşke başımız örtülü caminin önünde fotoğraf çekinseydim kankim çiğdemle düşünemedim hiç yinehata yaptım işte ağlıyorum busatırları yazarken inanki demekki olgunlaşmamışım benim içimde hepsenvarrsın inanki affetbeni hatamdan dolayı Bian bile düşünmeden yapamıyorum bugün bile içimde hep siz vardınız okoyda aklımda siz vardınız eşim hatta bişiler diyo sennekadar bukadar dalgınsın dedi İNANMIYORMUSUN BANA LÜTFEN İNANIN r.f.k canım

Adsız dedi ki...

blgn slm sabah oldu gözümde uyku yok size haksızlık yaptığımı anladım önce camiyegideceğimi tesbih namazı kılacağımı söyledim doğruydu aslında camiye gittik arkadaşımla gündüz köstence koyuna gideceğimi söylemedim çünkü ani karar oldu çiğdem kankim telefonetti gidelim dedi onu söylüyemedim size bunda siz haklısınız bana kızmakta ben hatalıyım hatamı kabul ettim artık neolursaolsun düşüncelerimi aynı şekilde yansıtmam gerekiyor nekadar kızsanız haklısınız yanlız sizi sevdiğim doğru s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn günaydın bazı kişilerin eğitime ihtiyacı vardır buna bende dahil olmak üzere katılıyorum siz bir öğretmen eğitici olduğunuz için çok eğitildiğimi sanıyorum eğitmenizi isterim hatalar çokolduğu için düzeltmem gerekiyor doğru kararlı bir insan olmamız gerekiyor yanlışlarımızı düzeltmemiz açısından karararımızın doğru birşekilde yansısamı gerekiyor ama bu hataların farkında olunması gerekiyor çok farkında oldum herşeyi aynı doğrultuda yansıması gerekiyor ben dünki meselede sadece camiye gideceğimi söyledim dahaöncesi olarakda gündüz koya gideceğimi söylememiştim aslında dosdoğru herşeyi doğrulukla söylenmesi gerekiyor herşeyi olduğu gibi söylememiz gerekiyor kitap çok okumadığım içndir bu kitap çok okumalıyız sadece okumakla olmazki anlamamızda okuduğumuzu anlamalıyız

Adsız dedi ki...

blgn iyi günler insanlar yaptıkları hatalarda farkına varıldığında doğru insan olurlar bu kanıdayım kendimde farkındalık hissediyorum tiyatro hocamız vucut dili beden dili farkındalığı anlatmıştı eğitim dersinde demek tam anlamamışım şimdi farkına vardım doğru bir insan olmalıyız hepimiz yaptığımız hataların farkına varmalıyız demek yaşamak gerekiyor hata yapldıkça düzeltilir iyice kafamıza yeretmeliyiz dank etmeli abimde öğretmen olduğu için hep derdi yaşamadan bilemez insan diye yaşamak gerekiyo ona şimdi katılıyorum

Adsız dedi ki...

blgn hayırlı günler sizin bilginizden anlatabldiklerinizden asilliğinizden bişiler öğrenebildiysem nemutlu bana herzaman derimya hayranım size artık resim çokkoymucam gerektiğinde olabilir benimsayfama bizimtiyatro grubumuzun sekreteri arife bakır okudurlar herkesin sayfasına grubumuzla ilgili resimleri ekliyo zaman zaman tiyatrogrubumuzla ilgili resmi o eklemiş koymuş gösterizamanı çıkmıştık sizi dinlicem artık yerinde ve zamanında olursa normal karşılanır neolursa olsun sessizlik sukut sebat sabır bunlar insanlarımız için temel taşları bunları anlıyabilmek insaları olgunlaştırır dikkat etmemiz gerekir biz insanoğulları için

Adsız dedi ki...

blgn slm bayram geliyo benim neyime isterdimki sizle beraber olsaydı . bayram namazdan gelince bir büyüğüm olarak elinizi öpmek isterdim bikahvaltı hazırlardım size neşe muhabbet sohbet omzunuza yaslanırdım bayramlık istemezdim yada bihediye almanızı çünkü çok yoruluyorsunuz kıyamazdım size olanları giyerdim pekbişey alınması istemem ben negereği var masrafa sokmak istemem negüzel hayalda olsa güzeldi kızmadınız bana dimi bu rüyam hayal için sizi üzmek istemem degerlisiniz benim için Arkadaşım fatma telefon etti halka açık iftara gel ordan açıkhavadaki tiyatroya gidelim dedi canım istemedi evimdeki yemekleri yemek istedim gelemicem keyfimyok dedim sengit istersen dedim bugün buranın pazarıydı sebze meyve aldık hiç bi giysi almadık ahenkkde istemedi keyfimyok bayramda turgutluya gideriz okadar hayırlısı hepimizin bayramı kutlu olsun nice bayramlar görelim hepberaber sizede iyi akşamlar

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi akşamlar yarın balkon camlarını silicem temizlik yapıcaz ahenkle halka açık iftar sonrada tiyatroya gitmicez fatma yine gidecekmiş o gitsin evimizin yemeğimizi yeriz iftarımızı evde bozarız daha iyi olur iş bölümü yapıcaz ahenkle o süpürge tutar ben vildayla silerim bişekilde yaparız

Adsız dedi ki...

blgn slm birdaha sizinle ilgili hayalimi yazmam bunuda anladım biian düşündüm düşündüğümü söyledim hata ettiğimi anladım birdaha hayal yok ben düşüncelerimde hep yanlışmı düşünüyom mutluluğu sizinle tatmıştım çiçek göndermiştinizya bana okadar mutlu olmuştumki bilemessiniz

Adsız dedi ki...

blgn slm nasılsınız a.i.v bizde iş bölümü yaptık ahenkle camları sildik dinlene dinlene yapıyoz ev hanımlarının görevi Allah sağlık verdikçe işler koymaz herkim kim yapıyosa ev iş herkese kolaylık versin Allah hepimizede hayırlı bayramlar olsun

Adsız dedi ki...

blgn iyi akşamlar işlerimiz bitti hayırlısıyla ev pırıl pırıl oldu iftarada patatesli köfte pilav çorba yaptım salata evde iiftar yapmak bibaşka oluyo afiyetolsun iftarı bozan herkese

Adsız dedi ki...

blgn hayırlı kadir gecesi dilerim herkesin duası kabul olsun inş hayırlı geceler

Adsız dedi ki...

bln sadece suçum sizi gerçekten sevmek ölemi ondanmı affetmiyosunuz beni sevmek suçmu genelde şarkların altlarına yorum olarak size olan sevgimi yansıtmıştım bumu suçum size olan sevgim hiç tükenmediki ben kelimeleri fazla sarfediyorum bölelikle kelime hatalarım oluyor sanıyorum az konuşmam gerekiyor ozamanda hatam çok olmaz tabiki kadir gecesi hürmetine hatalarım olduysa af olur inş

Adsız dedi ki...

blgn slm hayırlı kadir gecesi olmasını dilerim ikimiz için artık çok kelime saefetmicem kısa ve öz babam derdiki kısakes meges kısa ve öz konuş anlamı kelimelerimi uzattıkça sizi üzdüğüm kanısına vardım

Adsız dedi ki...

blgn slm gnydın bugece kadir gecesi olduğu için belediye salonunda iftara hemde sonrası için hoca mevlüt okucakmış dualar çok arkadaşlarla gidecez Allah kabul etsin hepimizin dualarını kadir gecemiz mübarek olsun

Adsız dedi ki...

blgn slm ben sizin yerinize kimseyi koyamam r.f.k s.n. ç.k s.v.y.r.m

Adsız dedi ki...

blgn slm abimin kızı busene kıbrıs fizyoterapist bölümünü bitirdi kep törenine gidiyolarmış kıbrısa bayramdan sonra geliceklermiş abimle yengem nemutlu onlara keşke benimde kızım okusaydı

Adsız dedi ki...

blgn iyi kandiller Allah seneyede nasip eetsin inş hepimize çok güzel kuran okudular ilahiler dini sohbetler güzeldi Allah herkesin dualarını kabul etsin hep dua ettik

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler belediye salonunda haldun dormen sohbetetti iftardan sonrada açık hava tiyatrosundada kibarlık budalası oyununu sergilediler ağır bir konusu vardı ama çok kalabalıktı kankim çiğdem ahenkle gitik sonra çiğdem bizi eve bıraktı saolsun

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler yarın akşamda belediye salonunda abdullah şahin le sohbet edicek atilla arcan iftardan sonra saat 22 de komik-i meşhur dünbüllü oyun sergilicekler tıklım tıklım dolu oluyor açık hava tiyatrosu inş güzel olur

Adsız dedi ki...

blgn slm son 16 temmuzdada iftarda yosi mizrahi Atiilla Arcanla sohbet edicek iftardan sonrada açık hava tiyatrosundada beyaz fil adlı oyunu saat 22de sergilicekler 17 temmuzda hayırlısıyla bayram herkesin bayramı kutlu olsun inş gelicek senelerde nasip olur

Adsız dedi ki...

blgn günaydın bugün saçımı boyatıcam kuaförüme gidecem birazdaha kiloverdim anneme bitepsi baklava siparişi verdik annemlerin bahçesinden 6 milyar 800 milyon meyveler satılmış ortakçı
babama geçmişolsuna gelmiş babamda kireçleme varmış iğne vurunuyomuş doktor iğnevermiş ortakçıda yarı parasını almış annemde biz üç kardeşe sağken 3 milyarı üleştircekmiş 3 kardeşizya hiçayrım yapmıyo bahçe anneannemden bize 1 er milyar vericekmiş bayramda 400 milyonuda kendisine ayırmış saolsun anneme bitepsi baklavayı ben söledim eşime gelenlerine ikram eder diye Allah uzun ömür versin annemle babama çok evlatlarına düşkündürler benide hiç ayırım yapmazlar bunu size neden anlatıyom biliyomusun para için degilde evlat ayrımı hiç görmedim onlardan nealsa oğlanlarada damadınada alır nealsa bana gelinlerde bide torunlarıda ayırım etmezler

Adsız dedi ki...

blgn slm hep ben kendimi anlatıyom size siz nedurumdasınız nasılsınız sizi hiç sormadım sağlığınız sıhhatiniz nasıl hiç düşünemedim hep kendimden bişiler yazıyom sizi çok merak ettim inanınki sizinle ben bir bütünüm bunu bilin

Adsız dedi ki...

blgn slm nasılsınız bugün ahenkinarkadaşının babası eşime telf edip 500 tl istemiş eşimde bende sitenin muhtarından istedim bayramlığımızı görelim diye tatlı bir dille gücendirmemek için vermedi tabi bi mrb lığı var sadece insanlar nasıl dimi

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler ben sizin zaman tünelinden beni neden ngellediğinizi tam anlamış degilim demek benim yerime birbaşkasını buldun ölemi bense sizi yerinize kimseyi koyamadım inanmıyormusun bana hep sizi hissediyorum heran birçift görsem omzuna yaslansa içimi çekiyom lütfen inanbana birgün görüşmekistiyom defalarca söledim bana cevap vermiyosun demek istemiyosun oysa sizi neço sevmiştim hiçayrılıkşarkısını hiçsevmem hayatımdada paylaşmam lütfen barışlaım geziyorum arkadaşlarımla tiyatroy gidiyom ama aklım hep sizde neden buayrılık oldu anlıyamadım lütfen açıklarmısın bana ben sizin yerinize kimseyi koyamam bunu bilir sölerim fotoğraflarımda hepmutsuz biryüzüm var sensizim ben demek alıştın yokluğuma ölemi bense unutamam sizi eşinizle olan mutluluğnunzmu yokluğuma alıştın yaşantın ölemi unutturumaz seni hiçbirşey unutulsamda ben buşarkıyı dinlediğinizde beni anımsayın tabi isterseniz bense omzunuza yaslanabilmeyi hayal etmiştim çok

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler affetmem aslaseni şarkısını hiçsevmem kapımçalındıkça omudur diyeeceksin çok bekleyeceksin şarkısını da hiç sevmem ben paranızamı tenezzül ettimde beni affetmiceniz sizimi sömürdüm öleşeyleri hiç sevmem paraya pula hiç önem vermem sadece kalbinize gönlünümü kaptırdım busözleri yazarken ağlıyorum siz engellediniz beni kafaya ayrılığı koyan sşizsiniz bendeyilim neden engellendiğimi bitürlü anlamış degilim ben size herşeyimi paylaşıyom diye bana kızıyomusunuz herşeyi anlatıyom paylaştığımda rahatlıyom inanki hatamı ediyom acaba paylaşmakla

Adsız dedi ki...

blgn gnydın lütfen ayrılığı hiç haketmiyorum lütfen beni anlayın bayram geldi bak affedin beni lütfen r.f.k sizinle konuşmak istiyorum sizin yerinize kimseyi koyamam ben sizde koyamassınız biliyorum lütfen

Adsız dedi ki...

blgn slm bibaşımakaldım yanlızbaşıma hayallarimle bunu bana yapmayın lütfen yalvarıyorum size beni anlayın lütfen içimdeki aşk ateşisiniz siz hiç sömeyen nolur nolur anlayınbeni

Adsız dedi ki...

blgn slm ben yarım kaldım sensizik yıpratıyo içimi anla beni r.f.k bu bize yakışmıyo içine siniyomu senin neden böle olduk biz hep ağlıyo içim r.f.k benden bıktınmı yoksa sıktımmı canını sıkıldınmı benden sığdıramıyorum içime bu ayrılığı bölemi olucaktıkk beni affetmicek neyaptım sana ben sensizim birbütün olucaktık yalvarıyorum sana hani beni çok seviyodun nerde o sözlerin iibayamlar olsun sana bana zehir oldu bayram nasıl silip atabildin beni

Adsız dedi ki...

blgn slm babam hastalanmış hastaydı zaten ishal olmuş kireçleme vardı zaten iğne vurunuyo iğne vermiş doktor ii degil durumu inş bişey olmaz babamıda yitirirsem temelli yanlız kalırım yarın gidecez turgutluya orda kalıcaz bikaçgün abimler kıbrısta küçükgelinde karadeniz turuna gidiyolar annesi kızkardeşi arkadaşlarıyla herkes mutlu biyerlere gidiyolar bense mutsuzum ayrılık ateşi korgibi yakıyo içimi bayram gelmiş benim neyime birgün sizinle görüşmek umudum olsaydı başka bişey istemezdim senin kollarında ölmek istiyorum birkere sarılabilseydim kollarına yaslanabilseydim omzunuza başka bişey istemezdim

Adsız dedi ki...

blgn slm nasıl kıydın bana nasıl yüreğinde attınız beni çokkötü birimiyim ben r.f.k sizin yüreğinizde hiç yer etmemişim meğerse herşey yalanmış meyerse nedememi bekliyosunuz dünyada benden başkalarını daha çokmu seviyosunuz hiçmi sevmedin beni busatırları yazarken gözyaşlarımı tutamıyorum ama benseni herşeyden çok sevdim bunu bil neden affetmiyosunuz beni bunu anlamış degilim

Adsız dedi ki...

blgn saat gece 12 oldu tarih 17 temmuz oldu bayramın birinci günü hemde cuma hem hayırlı cumalar hemde hayırlı bayramlar olsun ailemizle hepberaber yinede size kırgın degilim vardır bir düşündüğünüz hayırlısı olsun aşk birlkere olur ilk ve son aşkımsın benim sizi sevdiğime pişman degilim bana tattırdınız ya ne mutlu bana Allahın sevgili kuluyum sizi bana sevdirdiği için bilgili kültürlü asil akıllı bana herşeyi hayatı öğrettiniz tşk ederim size sevgili öğretmenim öğretmenlik kutsal bir meslektir ne mutlu bana ki bir abim ve sevdiğim öğretmen aşkım var gururlanıyorum sizlerle ben sevdinmi bir kere seveceksin bende öle yaptım

Adsız dedi ki...

blgn slm turgutludayız gelirken yolda araba hararet yaptı neyse gelebildik annemin telf size bayrammesajı çektim babam rahatsız iğne vurunuyo iğneye götürdü ibrahim eski hayrı kalmamış ii görmedim babamı inş iyileşir birkaçgün kalıcaz s.s r.f.k blgn

Adsız dedi ki...

blgn slm ailenin annenin babanın kardeşlerinin senin bayramınızı kutlarım hayırlı bayramlar her anım herdakikamda sizi hatırlıyom hissediyorum herşarkıda sizi hatırlıyorum inş babama bişey olmasın çok öksüz kalırım

Adsız dedi ki...

blgn slm nasılsınız beni soracak olursanız hüzünlüyüm sensizim babamda hasta olunca çok durgunum baya bi kalıcaz turutludayız inş iyileşir hep sizi anımsıyorum herşarkı çıktığında yüreğim sizle dolu

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler nasılsınız biz hala turgutludayız babamın gönlünü yapıyoz iğnesi varmış hergün hastanye götürüyoz ilgileniyoz evlatlık görevimizi yapıyoruz bihaylı kalalımda gönülleri olsun bu arada anneminde bayram için ziyaret edenleri çok oluyo onlarla ilgileniyom çok gönülleri oluyo bugün varsalar yarın yoklar çok dua aldık yemeğini yapıyom annemi dinlendiriyom onlar bizim atalarımız

Adsız dedi ki...

blgn slm gnydın babam tamamen iyileşti bizde çok sevindik artık aliağaya döndük telefon ediyoz sürekli halini hatırını soruyoruz mehmet izinli olarak geldi araba giderkende turgutluya gelirkende yolda hararet yaptı gelirken sanayiye uğradık hortumu yanmış yaptı tamirci arabayı satmaya karar verdik yeni alıcaz toyota coralla alıcakmışız arkadaşının tanıdığı varmış araba satan o salıgünü memleketten dönüyomuş beraber gidecekler bakıcaklar hayırlısı bakalım

Adsız dedi ki...

blgn slm gnydın toyota corallamızı aldık çokşükür gülegüle kullanalım Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin kankim çiğdemin arkadaşının yiğeni seval varmış sölediler bende çiğdemin arkadaşı fahriye ablayı aradım tanıttım kendimi yiğenine talibim dedim ii dedi cep numarasını verdi mehmet salıgünü görüşelim diye arıcak ogün müsait arkadaşımın eşinin işyerindede ek işolarak çalışıyo benim oğlan salıgünü izinli çarşamba ayın 5 inden 20 ağustosa kadarda kendi işinde denizcilik işinde çalışıcak kıza telefon edip görüşcekler gelişmeler nasıl olcak bakalım hayırlısı

Adsız dedi ki...

blgn slm oğlum mehmet kızla görüştü adı seval karla yıldız güvenlikte çalışmış biara facede çıkıyo salıgünü karşıyakada görüşcekler hayırlısı

Adsız dedi ki...

blgn bugün salı görüşmüşler kızla yarından itibaren 15 gün işe gidecek benim oğlan hoşuna gitmiş kız kızın hoşuna gitmişmi obelli degil yarın kankime sorcam teyzesine söyler enazından çiğdemin arkadaşı oluyo kızın teyzesi haberler nasıl gelişecek bende merak içindeyim oğlanda merak içinde

Adsız dedi ki...

blgn slm oğlanın işi olmadı kızın teyzesi demişki kankime herkese Allah HAYIRLI NASİP VERSİN DEMİŞ OLMADI YANİ HAYIRLISI biyerde kısıyo nasipi biyerde sizin mesaj kutusuna işinizde kolaylık versin hayırlı işler demem sizi üzüyosa birdaha size yazmam istemiyosunuz demekki hemen engelliyosunuz beni sebebini bitürlü anlıyamıyorum sadece sizinle yüzyüze görüşmek istiyorum benim niyetim bu sizi çok özledim nolur görüşmek istiyorum bu gerçekleşsin sizden cevap bekliyorum bunu bilmek hakkım degilmi lütfen

Adsız dedi ki...

blgn slm hayırlı cumalar size hasretim dağlara taşlara bütün doğaya haykırmak istiyorum S . N . Ç . K S.V.Y.R.M

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler 8 Ağustos benim doğumgünüm sizle kutlamak isterdim 54 yaşıma girdim hepimize Nice mutlu seneler dilerim

Adsız dedi ki...

blgn iyi akşamlar 15 ağustos cmrtesi akşamı saat 20 de serdar ortaç eşliğinde dünya güzellik yarışması var Aliağada

Adsız dedi ki...

blgn gnydın bugün 13 Ağustos perşembe Abimin kızı ile babam geldiler bendeler biraz kalcaklarmış Abimin kızıkıbrısta okudu fizyoterapist bölümünü bitirdi şimdi mesleğini alıcak hyrlısı bakalım

Adsız dedi ki...

blgn bugün 15 ağustos cmrtesi misafirlerimizi bizim arabayla turgutluya götürdük babam hastaydıya prostatdan kapalı yeni yöntemle ameliyatolmuştu ur varmış tamamen hepsini almamışlar alırsa kanama çokolur diye korkmuş doktor babam çokzayıfladı çiğdem kankim burdayken babama geçmiş olsuna geldi babamı tanıyamamış çok zayıflamış baban dedi bana AlLAH BİLİR HERŞEYİ TABİKİDE petkimde otururken turgutlulu bir arkadaşım vardı Adı selda oğlunu evlendirdi kızını evlendirdi torunlarıda oldu onlardan dün bir baş ağrısı tansiyonu artmış beyin kanaması olmuş ege üniverstesinde müşade altında yoğun bakımda yatıyo onada çok üzüldük

Adsız dedi ki...

blgn ii geceler misafirlerimiz çok ev kalabalık ondan bişeyler yazamadım buraya siz nasılsınız kankim çidem karaburuna gitti eltisigil gelmiş kayınpederine marmaristen orada buluşmuşlar baya kaldı bugünde arkadaşın oğlunun düğünü varmış izmire gitmişler yarın bize gelicekmiş yarında misafirler gideceklermiş bizim gülcan arkadaşımda 10gündeberi izmirde kızkardeşinde kaldılar Almanyadai kızkardeşinin kızı almanyada kasımın 1inde evleniyomuş gülcan balkan gezisine gitmişti pasaportu vardı zaten almanya düğün içinde kullancakmış oda bugün bize ziyarete geldi iatanbuldan gelini gelmiş torununda geldi 2 yaşında ela onu sevdik bugünde bölegeçti rahatsız olan arkadaşımız biraz iyileşirgibi olmuş ama beynnde kan pıhtısı oluşmuş ondan 3 ay sonra ameliyat olucakmış Allah şifasını versin oğlundan torunu kızdanda torunu var oğlandan olan torunu şöle biyazıyazmış babaannecim artık aramıza gel babam saçımı kstirdi sen hiç kestirmemi istemezdin dimi bonus saçlı oğlum benim diye severdin beni yine saçlarım uzucak bonus saçlı olcam söz çimenyeşili gözlerinle bana bakıp saçlarımı okşamanı istiyorum babaannecim diye yazmış çok duygulandı herkes ben ağladım resmen inş Allah şifa versin Arkadaşımız selda aramıza dönsün temennimiz bu herşeyin başı sağlık

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler cmrtesi akşamı kankim çiğdemin oğlu izzetin nişanı var serpille anlaşmış kimyager kız izzette ist atatürk havaalında uçuyo uçakta hostes degil host görevi cuma akşamı usulden serpili isticeklermiş çikolata götürceklermiş negüzel Allah mesut etsin cumartesi akşamı nişandayız senin anlıcan inş darısı benim oğlanın başına nasip etsin hyrlısı

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler Fakir Baykurtun hayatını romanlarını hikayelerini araştırdık ben yılanların öcünün özetini çıkarttım herkes degişik bilgiler üretti dozerciler adlı köyde yaşanan alıntıyı tiyatro arkadaşlarımız rollerle sahnelediler Fakir Baykurtun Neden Savaş Adlı şiirinin hersatırını hepimiz sırayla sahneye çıkarak söyledik geçen hafta çok ilginç şiir yazayım satırlarını beyeneceğini umuyorum şu satırını ben okuyorum BİR DÜŞÜN SERİN KANLA
N E D İ R S A VA Ş
En ucuz tüfekle yoksul bir eve bir banyo
Bir topla oyun yeri mahalle çocuklarına
Bir tankla on derslikli on okul
Bir uçakla yedi köye bir hastane
İki denizaltıyla üç ırmak çöle ulaş
Bir roketle koca şehir kurulur
BİR taburun postallarıyla çocuklar
Kızamıktan kurtulur
Beşyıl birikse bir kolordunun parası
Kansere ilaç bulunur
Ölenlere dikilen anıtlarda para
Kalanlara nişanlar kolaymı fakir
Bir ordunun bütçesiyle on il bağlık bahçe olur
Düşen ne yer kaça semirir bir general
Bir de atom savaşlarını biran
İki komşu arasındaki sıradan bir savaşı düşün
Kimileri yıllar yılı bitmiyor
Atılan bombalar harcanan mermiler
Alınteri vergilerden
Yakılmış yıkılmış bir şehir
Kolaymı yapılır yeniden
Evlerin asansörü merdiveni penceresi
Bir düşün serin kanla lütfen
Dirilirmi yirmisinde ölen asker askerler
Bir düşün serin kanla yada bir sor uzmana
Yanıtla şu küçük soruyu rica ederim
Aptallık degilmidir nedir
Nedir savaş *\*


Adsız dedi ki...

blgn iyi akşamlar Ahenkle ben halkeğitimin açmışolduğu bonck kursuna gidiyoz gidemediğimiz zaman evde diziyoz hem kafamızı dağıtıyoz stres atıyoz hemde para kazanıyoz halkeğitim öğretmeni yaptıklarımızı toptan satıyomuş bizim için iyi uğraş oldu

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler yarın arefe k.validemin mezarına ziyarete gidecez okucaz hepbirlikte 22 eylül gecesi burda yağmur vardı bayram temizliğini yaptım tüm camları silmiştim camlar ıslandı gece yağmurun yağışını balkon camınddan seyredelim dedi eşim onunla oyağmuru seyretmekten hiç zevk almadım senin yokluğunu hissettim inanki içim sızladı senin yokluğunu içiçmde yaşadım

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler nasılsınız iyimisiniz biz bayramın ilk günü perşembe günü Annemdeydik hep kardeşlerimle yiğenlerimle gelinin annesi kardeşleride vardı 18 kişiydik annemler çok memnun oldular Annem çok hasta zona hastası olmuş vucudunu sarmış annemleri Aliaüaya getirdik bayram dönüşü araba 5 kişi aldığı için ertesi gün benim oğlanla dedesi babam yani trenle geldiler Aliağaya Anneme bi süre bakıcam bende kalıcak ii görmedim annemi kankim çiğdem geldi ziyaretlerine hemde bayram içn Belgin Annenle baban baya hastalar dedi bisüre yanında bak onlara dedi onlar oturma odasında çekyatlara uzanıyolar uykusu geldiğinde uyuyolar bizde mutfakta halkeğitimden aldığımız boncukları diziyoz ahenkle oğlanda bugün cuma namazına götürdü dedesini arabayla camiye gitmişler dedesi memnun olmuş bugün varsalar yarın yoklar dedi çiğdem kankim baya burda kalsın lar ilgilen dedi onu dinlicem çünkü çiğdemin annesi öleli 3 yıloldu anlıyom onun halinden benim iyiliğim için söylüyo biliyorum arada tiyatro kursu dersimizede çalışıyoz rolumüze Ahenkle ekimde gösterimiz var günü belli degil ekimin sonhaftası günüü ayarlarız dedi cihanir hocamız Annem ii olsun dileğim inş ii olur kardeşim ufuğun eşi dilek gelinimizz babamı telefonla sıksık arıyo çok memnun oluyo babam saolsun çok ii gelinimiz benide sıksık arar iyidir dilek önemli olan saygı sevgi hoşgörü degilmi inş mutlulukla geçer günlerimiz R . F . K SAĞLICAKLA KAL

Adsız dedi ki...

blgn ii geceler nerdeyse sabah olucak saat 03 kalbimde her gece hergün siz varsınız inanınki bir gün buluşacağız ben buraya yazıcam size ayselle uşağa gitme durumumuz var aysele anlattım durumu bana hakverdi seviyosan buluş dedi bana saolsun sizde isterseniz olur çok özledim sizi gözümde tütüyorsunuz nezaman olucağını buraya yazıcam bilgilenirsin inş birgün gerçekleşir buluşmamız ELBET BİR GÜN BULUŞACAĞIZ Şarkısı Bizim Şarkımız Olsun İyimi Canım S.n.i ç.k s.v.y.r.m r.f.k gönlümde hep sen varsın iyiki sevmişim seni çeketin ön kısmında R harfi bulursam size almayı düşünüyom kendime B harfi yazan çeket buldum

Adsız dedi ki...

blgn slm gnydın nasılsınız A.İ.V bayramın 1.c<i günü gündüz annemgilde kurban kesildi akşamına annem biz hepimiz Aliağaya döndük ogündenberi Aliağaddayız bugün pazar yarın turgutluya gidecez annemi turgutlu devlet hastanesine göğüs hastalıkları bölümüne muayene olucak zor nefes alıyomuş gerek görürse hastanede kalıcak bikoşturmaca gidiyo çoksamimi görüştüğüm arkadaşım Ayşenin eltisinin oğlu evlii iki çocuğu var mobiletle tırın altında kalmış turgutluda ölmüş abimin öğretmen arkadaşı ölen çocuğun babası abimde cenazeye gitmiş içler acısı çok feci kaza olmuş çok üzüldük ölen caner 25 yaşında eşide 20 yaşında dul kaldı hiç psikolojimiz ii degil inanki geride kalanlara ömür versin Allah hoşcakal K.İ.B

Adsız dedi ki...

blgn slm ii geceler Alt komşumun kirvesinin kızı varmış adı medinemiş yaşıda uygunmuş Oğlum Mehmetin yaşına uygunmuş kızın ailesi alt komşuma geliceklermiş ziyarete benide çay içmeyedavetedicek komşusu diye kızı görürsün dedi beyenirsen Aydına gideriz evlerine dedi alt komşum kısmet MEHMETTE İŞYERİNDEN SENELİK İZİNDE kısmet hyrlısı bakalım gelişmeler olursa bildiririm size inş olur bibakarsın olursa iş bibakarsın apartopar düğün yaparız belli olmaz

Adsız dedi ki...

blgn ii akşamlar hayırlı cumalar olsun yarın için Halk Eğitimin Öğretmeni Canan Hanım bize yine evde yapmamız için misinaya taşbağlama işivercekmiş ailece yaparsınız dedi stres hemde para kazanırsınız dedi inş stres atarım senidüşünüyorum her misinaya boncuk taş dizdiğimde içimi çekyorum hep seni okadar çok seviyorumki nasıl anlatsam sana sensizliği düşünemezken hep sensizim kaderimmi bu acaba benim

Adsız dedi ki...

blgn ii geceler Annemin bi tanıdığıkız önermiş adı NESİBE LAÇİN facede görünüyo turgutlu devlet hastanesinde çalışıyo yazıyo annem mehmete sölemi mehmette arkadaşlıkisteğigöndermiş kız kbul etmiş kendisinin interneti yokmuş kızın ancak teyzesine gidince girebiliyomuş kndisi mehmette işindendolayı senelik izinde şimdi boş durmuyo lokalsahibi işe çağırmış bu arada orada günlüğü 50 milyon dan 3 gün çalışcak salı günü gitmicek cmtesi pazar pzrtesi çalışcak salı günü degil salıgünü müsaitim diye yazmış kıza mesaj atmış kısmet artık inş olur nezormuş böle işler kendisi bulsa çokgüzel olurdu dimi neolcak gelişmeler nasıl olur bakalım

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler nesibenin ailesi biricik kızını gurbete veremezmiş haber geldi nasip degil heralde kısmet işi diyelim hyrlsı bakalım