1 Temmuz 2010 Perşembe

Sana Geliyorum


I.
Benim sabah keyfim
yeni açmış bir gülü
insanların gülücüklerine yerleştirmektir.

II.
Sana karlı bir günde geleyim
saçımın beyazlığı ve paltomun ıslaklığıyla
üşüyen dudaklarımı ısıt, tenimi kurula
uzun bir şarkıda susalım farkında olmadan
sobanın çıtırtılarına dalalım
sana küçük törenlerimizde şarkı söyleyeyim
içki içelim güneşle başbaşa
saçlarına dokunan tarağın hışırtısını dinleyeyim
gözlerinin titreşimini yansıtsın aynalar
bir gece şelalesi gibi
damarlarıma akıp yankılan yüreğimde.

III.
Sana yağmurlu bir günde geleyim
parkta ıslanalım birlikte
gürültüller toprağın kokusunda erisin
kentin görüntüsü değişirken bulutlarla
duraksamadan parlayan gözlerin
ve ıslaklığınla sar beni
en koyu kızıllığında dudaklarının
kıralım demir parmaklı pencereleri
önlerine ortanca saksıları yerleştirelim
ağız dolusu sobe diyelim dudaklarımıza.

IV.
Sana güneşli bir günde geleyim
ışıklı yollara halılar serelim
birlikte aşkınlığa yükselelim,
okyanus sularının ortasında altın kumsallarıyla
mücevher gibi parlayan adada,
ben hep iskeleye demir atmış
beyaz bir yelkenlinin düşünü gördüm
tuzlu dudaklarını yakmak için
sana kendi yaptığım güneşleri getireyim.

A.Kadir Bilgin

108 yorum:

eylem dedi ki...

"Benim sabah keyfim
yeni açmış bir gülü
insanların gülücüklerine yerleştirmektir."

Çok güzel:)

Adsız dedi ki...

blgn yazda olsa kışda olsa ilkbaharda olsa sonbaharda olsa gelebilirsin hermevsimin kendisine göre güzelliği var

Adsız dedi ki...

blgn dağlıyor içimi sessizlğin
bir çığlık atmak geliyor içimden
delmek dağları ferhatla şirin misali
kapına gelip bir şiir sarfedebilmek
ogün gelecekmi diye hep hayalperest
misali neolur gerçekleşsin ogün
neolur NOLUR

Adsız dedi ki...

blgn sizinle karşılıklı görüşebilmek en çok isteğimdi konuştuk konuşabilmekte en büyük mutluluktu benim için şimdide enbüyük isteğim sizinle yüzyüze karşılıklı konuşabilmek sohbet etmek omzunuza yaslanabilmek inş gerçekleşir çok istiyorum çok çok hemde çok ÇOK

Adsız dedi ki...

blgn slm hayatta en önemli olan hayalllerinin gerçekleşebilmesi inş hayalim sizinle konuşabilmek omzunuza yaslanabilmek gerçekleşirse çok sevinirim

Adsız dedi ki...

BLGN KAVUŞAMADIM SİZE ENNİHAYET OLUR ELBETTE İKİMİZDE İSTERSEK DEGİLMİ s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn size kavuşabilmeyi arzu ediyorum herne olursa olsun birgün gerçekleştirelim noolluur çok istiyorum lütfen

Adsız dedi ki...

blgn Hayırlı Cumalar Dilerim Bu Cuma Hürmetine Size Kavuşabilmeyi İstiyorumİnş Kavuşur Buluşabiliriz O Günü SABIRSIZLIKLA bEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

blgn çok hasta oldum baş dönmesi tansiyon cuma günü doktora gittimtahliloldum salıgünü sonuçlar belli olucak hyrlısı sonuç iyi çıkar inş s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn bugünde böle geçtikadınların seçme ve seçilme hakkı ile konulu faaliyet güzel gündü yorucuydu ama değdi görüşebilmek ümidiyle grşz inş s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn bugün 8 Aralık Aralık ayınıda bitirecez buyılda böle bitiyo yeniyılda sensizlikmi olucak inş 2017 haziranda görüşebilelim kısmetmi dersiniz haziranda uşakdaki arkadaşım haticenin ablasının kızının düğünü var inş görüşebiliriz ben çok istiyorum

Adsız dedi ki...

blgn Günaydın Nasılsınız A.i.v s.s r.f.k sonsuza kadarda sevicem sizi görüiebilmek dileğiyle

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi günler nslsnız a.i.v sizi unuttuğumu sanmayın sakın çok hemde çok seviyorum birgün muhakkak görüşelim görüşebilmek ümidiğle s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi geceler sizi unuttuğumu sanmayın bu fikrim herzaman aynıdır lütfen unutmayın olurmu s.s r.f.k sizinle buluşma gününün hayali içineyim heran görüşebilmek ümidiğle

Adsız dedi ki...

blgn iyi geceler herzaman aynı düşüncedeyim sizinle buluşabilmek herzaman için niyetim s.s r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn İyi geceler Mehmetin gelinadayı işleri nasılolucak bakalım hyrlısı olsun gelişmeler nasıl olucak s.s r.f.k düşüncem hiç degişmedi buluşabilmek sizinle niyetim hep

Adsız dedi ki...

blgn mehmein kız işi yolunda gidiyo şimdilik hyrlısı olsun gelişmeler inş iyi olur ss r.f.k

Adsız dedi ki...

blgn mutlu yıllar dilerim bugün pazar Burcuyla Mehmet Bugün Saat Öğlen 14 .oo de buluşcaklar inş gelişmeler iyi geçer s.s r.f.k sakın unutma yeniyılda Star tvde gece tarkanın 11 i çeyrekgeçe konseri vardı hersöylediği şarkıda hep seni düşündüm canım

Adsız dedi ki...

blgn dün Burcu gilde güzelgeçti hoşsohbet muhabbet güzeldi Mehmette Burcuyu arayıp Annemler memnun olmuşlar demiş onlarda memnun olmuşlar gelişmeler nasılolur inş ii olur ocak 22 sinde onlarda bize gelicekler inş güzelgeçer sonuç s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

blgn s.n. s.v.y.r.m h.md. ç.k s.v.y.r.m bunu unutmayasın dünürlerede katılsam sevgin bende bitmeyecek sizinle buluşabilmeyi çok istiyorum gerçekleşecekmi dersiniz s.n. s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

blgn slm iyi Akşamlar nslsnız a.i.v bizimde Tiyatro kursumuz hala devam ediyo Gülten Akının Keloğlan Alamanyada oyunu sergilenecek bizimdebüyük oyunumuz Ay Işığında Şamata Adlı Haldun Tanerin Eseri Sergilicez günü bekki degil petrolişde çalışan sekreterimiz Arife Okurdurların doğumunu bekliyoz oyun için Hyrlısıyla bebeği dünyaya gelsin hyrlısı Mert koycaklarmış ismini bebeğin hyrlısı herşeyin s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

blgn sizi sevdiğim doğru gerçekten s.s r.f.kc.ğ.m bugün 24 ocak Mehmetin doğumgünü ona ne hediye alacağıma karar veremedim yarın arkadaşlarla Mehmetin doğumgünü bahanesi ile biraraya gelicez hoşsohbet muhabbet edicez sizi sevdiğim doğru ve gerçek Ateşolsan yaksanda şarkısını hiç sevmiyorum bugün aklşam karşıyaka Deniz Baykal Kültür Salonunda Türk Sanat Müziği Konseri Vardı çOK kalabalıktı güzeldi

Adsız dedi ki...

blgn Günaydın şubat Ayınada girdik hyrlısı Mehmetle Burcu Anlaşamadı neyapalım herşeyin hyrlısı s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

blgn şubatın 5 i saat 3-- 58 sizi düşünüyorum hep unutamıyorum ki hiç s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler nslsnız. A.i.v. S.s. R.f.kc.ğ.m. Hiç umudumuz tükenmesin buluşabilmek umuduyla Ateş olsan yaksanda şarkısını hiçmi hiç sevmiyorum. Sözlerinde çok çirkin sevmiyorum sizi sevdiğim doğru sadece. Omzunuza yaslayabilmek çok arzettiğim düşünce gerçekleşir inş

Adsız dedi ki...

Blgn sana geliyorum 16 mart perşembe sizin doğum gününüzde karşıya metrosu çarşısı kapısında inş görüşebiliriz gelemiycek olursam şayet bildirir haber veririm inş görüşebiliriz nice nice Mutlu senelere öğlen saat 3 te orda olurum inş

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler 16 mart perşembe öğleden sonra Karşıyaka metro kapısında kırmızı çeketle gelicem s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn 16 mart 2017 de Karşıyaka metrosu kapısına geldim bekledim maalesef yoktunuz Gine'de doğum gününüz kutlu olsun Dilek'lerim s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn nslsnız A.i.v bugün CHP nin refarendurm çalışması vardı açtığımız kukiriş dükkanın ortağı Gülcan buişlerle uğraşıyor banalda dedi gittik yoğungeçti fotoğraf çektiler bugünde akşam 7dede tiyatro kursumuz vardı Keloğlan alamayanda Gülten Akın'ın hikayesinde ahali rolündeyiz kalabalığız bide Haldun Taner'in eşeğin gölgesi provası vardı çok yoğunuz inanki bugün yağmurlamıyor burada seni andım bu gece Can'ımın içisin sen benim inanki s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn Slm burada yağmur yağıyor. Seni andım bu gece s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn r.f.kc.ğ.m. S.s. Aşkımın benim biriciğim birtanemsin Canımsın Can'ım

Adsız dedi ki...

Blgn. Aşkımın aşkım

Adsız dedi ki...

Blgn aşkım birtanemsin vazgeçemem senden s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn aşkımın birtanemsin Canımsın s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn s.s. R.f.kc.ğ.m. Bugün 25 nisan yarın Keloğlan alamayanda adlı oyunun provası var yine Çiğdem kankimle sarma Sarıçam bugün tiyatro kursuna Götürcem saolsun Çiğdem yardımcım benim oyunun günü belli degil mayıs ssonu Muş ben size sölerim

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 6mayıs hıdırrellez hyrlı olsun şans getirsin ikimizede inş s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 30 mayıs oruç olalı 6 gün oldu hadi hyrlısı

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler A.i.v. Bugün 15 haziran Ramazan'ın bitimine az kaldı hyrlısı. S.s. Hayırlı Bayram'lar olsun hepimizin inş. S.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 19 haziran Bayram'a birhafta kaldı hyrlısı bakalım s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn iyi Kandil'ler namaz kıldım Kuran okudum Allah kabul etsin hepimizin dualarımızı hyrlı Bayram'lar olsun bayram namazınızıda Allah kabul etsin hyrlısı ss R.f.kc.ğ.m birtanemsin benim canım

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 24 haziran hyrlı arefeler hepimize hyrlı Bayram'larda olsun ss. R.f.kc.ğ.m. Canımsın birtanemsin benim

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 26 haziran dün Mehmet eski foçadayız götürdü Fatma teyzesini beni ahengi Fatma'ların arabaları yok olduğundan çok memnun oldu yarın 27 haziranda babamın ruhuna lokma dökülecek turgutluya gidecez hemde Bayram ziyareti olucak sizde bayram ziyaretlerine gidiyorsunuzdur hepimizede hyrlı Bayram'lar olsun s.s. R.f.kc.ğ.m. Canımsın birtanemsin

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 8 temmuz bugün geldim turgutludan annemde kaldım birkaç gün çok memnun oldu kiraladığı ev çok güzel harika kendi evinide kiraya verdi o üçüncü kattı bu geçtiği ev ise zemin kat evde çokhgüzel eşyalarında sığdı kendisinde hoşnut üstelikse bahçesi var obançede divana uzanıyor seni Düşünmüyom hani o Fenerli radyodan anneminde var çok güzel şarkılar dinliyorum seni anıyorum hep ss ç.k. S.v.y.r.m R.f.kc.ğ.m Canımsın benim birtanemsin benim

Adsız dedi ki...

Blgn seni düşünüyorum bu kelime doğru yanlış yazılmış düşünmemmi hiç seni heranımda sen varsın benim ss lütfen r.f.k beni anla lütfen

Adsız dedi ki...

Blgn defalarca seni sevdiğimi söylesem yazsam hiç bıkmamki annemin adresi Yılmaz'lar mahallesi Yörük sokak no 23 Yanlız degil gelini ziyaret ediyo akrabalarımız hep orda Kuran'ını okuyo namaz kılıyo teşbih çekiyo bana diyobiçay bisenin hasretin var Sağlıkolsun diyo

Adsız dedi ki...

Blgn Gnydın bugün 14 temmuz Eda arkadaşımın oğlu utkunun düğünü var eski Foça keyifli parkta gidecez inş sizi heran Düşünüyom ss R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn nslsnız. A.i.v. Bugün sabah oğlum Mehmet işten izinli gelicek ağustosun 5 inde işbaşı yapıcak temmuzun 5 indenberi çalıştı 15 gün çalışıyo 15 gün izinli 15 gün çalışıyo ama Petkim limanında konteynırda kalıyo geceleri geceleri acil iş olduğunda ayakta ,uyumuyorki 1 ay çalışmış oluyo yani hyrlısı. S.n. Sevdiğimi unutmayasın sakın s.n. S.v.y.r.m. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler nslsnız . A.i.v omzunuza yaslanabilmeyi hayal ediyorum ben hep Birgün gerçekleşeceğine inanıyorum s.s. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn sizi s.v.y.r.m ötesi yok çok hemde çok ölesiye size aşığım hemde delicesine

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 1eylül heranım sizi düşünmekle geçti s.z. Ç.k s.v.y.r.m r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 9 eylül yazımdandan 1 hafta geçmiş dün izmire 9 eylül için uçakların gökyüzünden geçişleri provasına gittik Fatma arkadaşımla çok güzeldi gösteriler bugünse damada güzel olmuştur tabiide inanki sizsiz hayattan tad almıyorum geçiyor günler öyle böyle s.s r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn nslsnız a.i.v hava serinledi yarın yağmur varmış Hyrlı yağmurlar olsun ss

Adsız dedi ki...

Blgn slm Hyrlı geceler Hyrlı sabahlar olsun yarın için 2 ekimden itibaren kokoreç dükkanında çalışma hayatım başlıyor akşam 5 e kadar benim içinde birdönüm noktası olucak hem hareketli geçer hemde hareketten ziyade sigortam işlenecek Hyrlısı bakalım ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün tiyatro kursumuz vardı haftaya oyunumuzun rolleri dağıtılacak ss

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 15 ekim 10 gün olmuş yazmayalı bugün buray şarkıcısının menemen novadada konseri varmış mecnun şarkısı varya bilirmisin oğlana bi eş adayı buldum eskiden bizim Petkim'de komşumuzun kızıydı nedicek Mehmet bakalım facede çıkıyo Deniz savtak bana ekli gelişmeler Nasıl olucak bakalım ss

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler Deniz savtağı Mehmet istemedi olmucak duaya Amin deme dedi sen neden argo kelimeler paylaşıyorsun hiç hoşuma gitmedi refikciğim sizi sevdiğim gerçek bunu bilmeni isterim Can'ım ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün memleketimiz sevilin eşini kaybettik Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Petkimli iş arkadaş ları kaybediyoruz aralıklarla Allah beterinden korusun ss r.f.kc.ğ.m Allah bizlere ömür versin

Adsız dedi ki...

Blgn günaydın 17 kasımda Seferihisar mandalin festivaline gidecez arkadaşlarla bakalım Nasıl geçecek hayırlısı ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn 17 festivali iptal oldu 19 kasımda Aliağadan birarkadaşımız düzenliyormuş nasipse pazar günü gidecekmişiz turgutlulu gittim pazar akşamı ayşenın annesinde kaldık o gece kızkardeşin annesi ben Ayşe başka kimse yok babası kaybedeli Ayşe 4 sene oldu pzartesigünü öğleden sonrada anneme gittik oda neden pide salonuna nda ağırladı bizi annemin biarkadaşımız ablasının komşunun kızı varmış telefoncuda çalışıyomuş kız görüştük kızla kız Mehmet'in 15 gün evde 15 gün çalışmasını sorun etmedi benim huyum yalan laf olmasın doğrucu olsun dedi benim oğlanda öğledeydim fotoğrafını gösterdim kıza Mehmet'le ayın 21 inde görüşecekler hayırlısı Ayşe'de Manisa'da elwakikide çalışan bikız varmış hayırlısı manisadKinin adı Fatma tataraz biarkadaşımda aliağada fabrikada çalışan bi kız vardı Serap boğa Serap olmaz çünkü çevre mühendisimiş inş turgutludaki olur ss. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler napıyosun nevai neyok senneler yapıyorsun Mehmet bugün kokoreç dükkanına gelmiş ahenk söyledi bişeyler atıştırmış kaptanınla Kaptan-ı Mehmet izinli demiş Mehmet'te olmaz pazartesi sabahı 20 si sabahı işim bitiyo haksızlık olmasın demiş çok doğrucu inş turgutludaki kız olur Havva Nur kızın adı kıza benim kanım ısında feysi yokmuş kızın 96 doğumlumuş 11 yaş arası Hyrlısı ss. R.f.kc.ğ.m inş hayırlı haberler veririm size

Adsız dedi ki...

Blgn günaydın bugün gideceğiz Turgutlu'ya inş hayırlı haberlerle döneriz Havva Nur çok tatlı bir kız inş anlaşırlar Mehmet'le Havva Nur hayırlısı olsun ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn Mehmed'in şansı yok kız nasip işlerinde siz beni yine engellemişsiniz ben susmasını bilemedim yüreğimde nevarsa döktüm ortaya suskun kalayım buda sizin bana öğrettiğiniz iyi bir öneri sabır sükut sebat sessiz bana önerileriniz sözümü tutacağım sessiz kalayım tşk ederim size öğrettiniz şimdi daha yeni anladım size hayranım nede olsa öğretmensiniz bunu şimdi daha yeni anladım Can'ım benim ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn sizin yaşantınızda beğendikleriniz sevdikleriniz gönül verdikleriniz vardır benimse gönlümü size kaptırdım sizi gerçekten sevdiğimi biliyormusunuz sizi hemde çok seviyorum ss

Adsız dedi ki...

Blgn merhaba iyi geceler iyi bir sabaha uyanmamız dileğim ile sizde tutuklu kaldım işte bir saplantımı bilemiyorum sizi gerçekten sevdim işte gönlüm size aktı sizinle beni sevdiğinize inanıyorum ama nafile engeller varmı sizce engelleri insanoğlu kendi yaratır Birkere bile görüşebilmekti niyetim nasipmiş diyelim mi sizce sizce sakıncalı bişeyler mivar öyle tahmin öylemi tabiki bu sizce ne acaba kısacası dünya ters dönsene sizi sevmekten vazgeçemem ben inanın

Adsız dedi ki...

Blgn sizin sayfanıza çok şarkılar sözler paylaştım sizi üzdüm umarım sizde engellediniz rahatsız oldunuz Degilmi sizi sevmekten yinede vazgeçemiyorum ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn 5 aralık sabahı Mehmet işine başladı işine gitti kardeşim ufukla turgutludan Aliağa Petkim limanında Onur'da görevi vardı annemiide getirdi 5 aralıktan bugüne kadar bendeydi annem bugün 10 aralık yarın 11 aralık sabahı 8 buçukta kardeşimin iş arkadaşı götürecekmiş neden bukadar acele etti gitmek için annem anlamıyorum sağlık olsun diyelim ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn yarın 17 aralık birhafta geçmiş yazmayalı annem bidaki seferdede gelcekmiş bana evin birkızıyım beniözelliğim varmış benim annem ölededi nedense bilemiyorum ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn günaydın bizim dükkanda çalıştığım yeter sıkıldım artık demiş İbrahim işortağı Önder'e Önder'de noluurr İbrahim amca benim başka işim yok devam edelim demiş yalvarmış çok yamukluk yapıyormuş önder 4 gün Kuşadası'nda manitasıyla kalıyormuş dükkana uğramıyormuş İbrahim'de 1 sabret 2 sabret yeter demişti yalvarınca birdahaki olmaz deyince deneyelim bakalım demiş İbrahim Hyrlısı nezamandan kadar sürecek bu işin sonu ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn şimdi tarih 23 aralık oldu şuan çok yağmur yağıyor bardaktan boşalırcasına şakır şakır Fatma arkadaşım kaban almıştı eşi beyenmemiş değiştirmeye gidecez yarın cumartesi günü Bornova'da bölge durağında mağaza yağmurlu olursa zorluk çekeriz Nasıl olucak bakalım hava Hyrlısı ss. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn gidemedim Gülcan Fatma'yla izmire onlar gittiler başım yastıktan kalkmadı uyumuşum mışıl mışıl dinlendim doğrusu bizim dükkan işi devam ediyo ortak olan İbrahim'e devam edelim demiş bakalım nolucak önce kapanmasını istiyordu İbrahim bukadar yeter diyodu onun ısrarı üzerine devam ediceklermiş Hyrlısı bakalım ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün pazar evdeyim hava baya soğuk bugün tiyatro dersimi ezberlemeye çalışıyorum ezberim iyi hoca bana ve herkese geçen hafta ek ezber verdi Onlarıda ezberlemeye çalışıyom Çarşamba akşamı saat 7de tiyatro kursu provası var cuma günüde arkadaşlarla günümüz var yılbaşı yaklaşıyor hayırlısı olsun yeniyıl hepimizede ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün kankim geldi hadi Çarşı'yı dolaşalım dedi kendisi 2 ayakkabı aldı çantayıda ben hediye ettim sonra deri ayakkabıcıya uğradık tam ayağıma uygun 41 numara bot dengeli 150 lira ilk defa böle fiyata ayakkabı aldım kankim karttan geçti İbrahim'i aradım al deyince kankim çiğdemde kartı teklif etti saolsun çocuklar gibi sevindim Allah nemuradın varsa versin dedim katkime sonrada İbrahim'in oğlanda IrDA'mızı orada maden suyu içtik çayda içtik 150 liraydılar vericek borcumu çiğdemde ocağın dokuzunda ödeme yapıyoz acelesi yok diyo ama ben hemen vericek borcumu veririm huyumu oda biliyomuş ondan bana teklif ediyor saolsun yeniyıla yeni ayakkabımla gidicen inşallah ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün tatil diye Petrol-İş sendikasında vakit geçirdi bizde ayakkabıyı alıp uğradık yanına maden suyu çay içtik oğlum Mehmet'te oradaydı o ısmarladı içecekleri saolsun kankim çiğdemde helaolsun çok yardımcı o beni evime kadar getiriyor arabasıyla saolsun çok sevindim ayakkabıya bot şekli vardı ayakkabının kahverengi altkomşumda ucu oyalı yemeni hediye etmiş bana çarşı dönüşümdedir bana hediyemi verdi altkomşumda süpriz oldu ss. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 29 aralık günümüz vardı kaptan cafede oldu günümüz çok yağmurluydu hava bugün harika yağmurlu olması havanın kendime kazak aldım bide gömlek çok güzel hoşuma gitti 3 4 gün öncede bot şeklinde ayakkabı aldım Allah kullanmak nasip etsin ahengede yarın işden çıkınca bişiler alıcağını nebeyenirse onu alır Mehmet'te gömlek almış zevkine göre İbrahim'de Kazak almış herkes bişiler aldı Hyrlısı olsun radyoyu dinliyormuşsun bense gergin dinliyorum ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn mrb bense radyoyu her gün dinliyorum yukarıda klavye yanlış tuşla yazılmış her gün yerine gergin yazısı çıkmış farkına vardım düzelteyim dedim tekrar yazdım ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 4 ocak kokoreç dükkanımız kapandı İbrahim buraya kadar dedi bitti artık bihobiydi 1 sene zor dayandı dedi seneler boyu çalışamamış ben emekliyim bitti dedi Hyrlısı bakalım ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 9 ocak dinleniyor İbrahim'le ahenk geç kalkıyoruz daha mı iyi oldu bilemiyorum Hyrlısı olsun herşeyin ss. R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 11 ocak abimin kızını istemeye geliceklermiş şubat ayında 3 senedenberi anlaşıyormuş damat adayı rehabilitasyon da müdürmüş aileler birbirleriyle tanışmışlar aileler arasında söz olucakmış bizlerde davet ediyo yeğenim Hyrlısı olsun

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler abimin kızının sözü 10 şubatta olucakmış Hyrlısı olsunbizde gideceğiz

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler yarın arkadaşım Fatma'yla mavişehirde mavibahçeye aile arasında filmine gideceğiz bu filmi çok methettiler harika komik filmmiş

Adsız dedi ki...

Blgn bugün oğlum Mehmet'in doğumgünü ona iyi temennilerde bulunduk ailece doğum gününü kutladık size hayırlı işler dilerim kolay gelsin ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn dün dükkanın ortağının torunu koşu bandına parmağını kaptırmış bacandan doku alıp yamıcaklarmış parmağına 10 milyar istemişler ameliyat için gerçi artık dükkan kapandığı için dükkanın ortağı degil anlamanız için söyledim çocuklar torunlar olduğu için çok dikkatli olmak lazım Allah yardımcıları olsun çok zor ss

Adsız dedi ki...

Blgn günaydın oğlum Mehmet dün akşam arabanın tanponunu başka birarabayla çarpmış farda kırılmış Can'ın saolsun oğlum dedi İbrahim bende çok hayırlar yapıyorum hayırlar karşı geldi derlerya canısaolsun tabiki oğlumun

Adsız dedi ki...

Blgn bugünde altkomşumun ablasının durumu yok bitavuk aldım pirinç bulgur sanayağı makarna şeker doldurdum torbaya götürdüm Allah kabul etsin inş hayırlara vesile olur yarında hepberaber arabaya Pınarbaşı'na Boronalıya arabayaı aldığımız servis istasyonuna götürcez araba orda kalıcak tanponu farı yeniden takılacak bizde servis arabası varmış borovalının önünden İzmir'e ordanda metroyla eve gelicez inş ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn ifacime giremiyor internet hırsızları girmiş ele geçirmiş haberin olsun

Adsız dedi ki...

Blgn internet hırsızları ele geçirmiş falcımı haberin olsun yeni face açıcam

Adsız dedi ki...

Bilgin yeni açtığım face Belgin Dizdar çetincan biliyorsun Dizdar kızlık soyismim ennihayetinde fecime kavuştum gerçek facim bu ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn Can'ım bugün 9 şubat arabamızı servisten aldık dönüşdende arkadaşımın eşi ramazanbey böbreğinden taş ameliyatı oldu ona geçmiş olsuna uğradık Çiğli araştırma hastanesine şimdide İstanbullu gelini seyrediyoruz yarında Turgutlu'ya abimin kızının sözü nişanı olacak albümlere gideceğiz Hyrlısı olsun

Adsız dedi ki...

Blgn abimin kızı ecenin nişanı oldu 10 şubat akşamı güzel geçti Allah benimkilerde göstersin inş Hyrlısı olsun ss

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 14 şubat sevgililer günümüz kutlu olsun nice nice Mutlu senelere ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn iyi geceler yarın yani 16 şubatta eski Belgin çetincan feysim kapanıyor siliniyor netten yeni feys açtım kızlık soyadım Dizdar yeni açtığım feys Belgin Dizdar çetincan yeni açtım artık bu var ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bu akşam trt müzikte Mustafa keserin konseri varmış benzemez sana kimse tavrına hayran olayım çalıyo söylüyor seni anımsadım Can'ım ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 7 mart sabah erken kalktım bu yazıyı yazıyorum uyku tutmadı 16 mart sizin doğumgününüz az kaldı şimdiden nice Mutlu senelere ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 12 mart 9 martta Turgutlu'ya gittim dönüşte annemle döndük evdeyim doğumgününü az kaldı sizin Hyrlısı olsun nice mutlu senelere 16 mart benim için çok önemli Birgün sizin içinde tabiki doğum gününüz ss

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 13 mart az kaldı doğum gününüze iple çekiyorum sanki 16 martı nice Mutlu senelere ss

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 18 mart doğumgününüzden 2 gün geçti keşke omzunuza yaslanabilmeyi Allahım nasip eylesin seneye daha sonraki doğumgününüz de inş kısmet işi tabiki ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn günaydın bugün 3 nisan yarın oyunumuzun provası var yine artık cumarteside prova pazar 8 nisan akşam 8 dede esas gösterimiz olucak inş ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 15 nisan 22 nisanda abimin kızının düğünü Turgutlu'da alyans düğün salonunda olucak Hyrlısı ahengimde Mehmet'imden göstersin inş ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 23 nisan 22 nisan dün gece ecenin düğününü yaptık güzeldi Mehmet'le ahengede göstersin Allah inş ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 5 mayıs Hıdırellez için Dilek'lerimizi diledik sahile gittik Dilek'lerimizi denize attık Hyrlısı olsun inş kabul olur dileğimiz ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn herşeyin Hyrlısı bugün 8 mayıs inş hıdırellezler Dilek'lerimiz olur ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 30 mayıs Ramazan'ın tam ortası yarıladık hyrlısıyla Allah kabul etsin oruçlarımızı Hyrlısı olsun ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 7 haziran haftaya cuma 15 haziran bayram Allah kabul etsin oruçlarımızı bugün Kuran'ın hatim duasını komşumda okunacak seneyede nasip etsin Allah ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn ss r.f.kc.ğ.m 18 temmuz bugün çok hüzünlüyüm s.n.i. Hala. S.v.y.rum sevmektendede vazgeçemem

Adsız dedi ki...

Blgn benden sıkıldınız anlıyorum hem üzdüm sizi hemde çok sıktım hakkımyok sizi üzmeye tabiki şunu sölüyüyeyim sizden ne oğlum için nede kızım için bi işe alındiye beklentim yoktu kusurabakmayın sizi dertlerimle üzmeye hiç hakkım yok haklısınız size hayranım insanlığınıza farklıbir yapınız var benim dertlerimi dinlediniz tşk ederim size

Adsız dedi ki...

Blgn slm akşamdan buruk içim engellediniz beni sadece üzüldüm sizi çok üzücü kelimeler sarfettiğimin farkına varMadım kötü bişeyde demedim sizin anlayışınız öle olabilir seneler öncesine gelelim 1983te evlendim siz bendenönce evlenmişsiniz öledemiştiniz isteseydi iz beni bulabilirdiniz bu sözlerimde kızmayın lütfen çok isteyen bulur sevdiğini ben öledüşünüyorum kızmayın lütfen yine kadın dilinden anladığınızı düşünüyomuş Okadar görüşmek istedim sizinle olmadı hep engellediniz beni siz bana neye kızıyorsunuz anlayamadımki her konuştuğuma kızıyorsunuz oysasizi dert ortağı seçmiştim düşünüyorum düşünüyormuş hatalı yazıldı hatalarımı kabulediyorum hep sizin farklı biyapınız var hayranım size tekrarlıyorum hayranım işte demekki ben çok hatalıyım konuşmalarım hatalıoluyoki size karşı tepki veriyorsunuz daha ben dünürlere girecem inş tanımadığım aileler olucak inş hata yapmamam gerekiyordu dimi siz öğretmensiniz benden bilgi tecrübeniz var yol gösterirsiniz bana akıl verirsiniz sizi dinlerdim dinleyemedim çok üzüldüm hiçbirşeyden zevk almıyorum azıdişimin yarısı kırıldı kökü içinde kaldı kökünü yarıp alıcaklar napsam diyedüşünüyom ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn Siz Beni Suçluyorsunuzdur acaba haklımısınız diye düşünüyorum Ahengi hasta eden bendeğilim Beni İbrahim'e isterlerken görümcem psikolojik rahatsızdı vermeyin kızıyazık edersiniz Belgin'e yazık olur çocuklarda ırsi sorun olur demişlerdi babam çocuk çalışkan verelim gitsin dedi benimde sözhakkım yokmuş babam nederse o oluyomuş ozananlar

Adsız dedi ki...

blgn rfkcğm yarın cuma hayırlı cumalar nslsnz aiv neden engellediniz anlamadım engelleseniz bile sizi seviyorum sevgim hiç bitmedi size karşı sizi kabime gömdümiçimdesiniz