1 Temmuz 2010 Perşembe

Keskin Bıçak


Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Hep köşe bucak

Ben bu dünyayı anlayamadım
Niyetlendim de altından kalkamadım

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Şarkı bilgisi: (5:24) Söz - Müzik: Sezen Aksu

keskin bıçak

23 yorum:

Adsız dedi ki...

blgn 0 Tarumar Saçlarımı Tarasam denizin dalgasına yansısa yakamoz ışıkları şekliyle ışıltasa kayboluyor gençliğimiz olgunlaştı yüreğimiz hala oeski biz kalakaldık içimiz hala sevgi dolu eskisindende kıdemli yüreğimiz aşk ile yansıyo kavuşacağımız günü sayıklıyorum belki yarın belki yarındanda yakın

Adsız dedi ki...

Blgn Slm nslsnız A.i.v s.s. R.f.kc.ğ.m. Bugün kabdınlar günü tüm kadınlarımızın bugünü kutlu olsun 16 mart perşembe günüde sizin doğum gününüz kutlu olsun nice nice Mutlu senelere 16 mart perşembe günü öğlen saat 3 te Karşıyaka metrosundan inip merdivenlerden çıkıp Karşıyaka metro kapısında olacağım nasipse gelebilirseniz inş kısmet tabiki s.s Can'ım refikciğim görüşebilmek üzere gemlemicek olursam bildiririm ben gelmeye çalışırım

Adsız dedi ki...

Blgn günaydın bugün 7 mayıs hafta sonu bugünde hıdırrellez kutlanıyor kostenkoy pınarcıya pikniğe gideceğiz ahenk çok istedi kendine güveni geldi bizim dükkanda çalışmaya başlayalı bugün tatil yapalım Dedi babasızda kabul etti hyrlısı s.s

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 31 mayıs oruçla aramız iyi gidiyor abimin oğlu bir kızla tanışmış söz nişan birada kutlucakmışız İstanbul'a yolculuk görünüyor akrabaları olarak bizler kardeşleri yengemin kardeşleri gidecekmişiz 21 temmuzda otobüs tutacakmış abim temsil edip öğretmen evinde kalıcakmışız hepbirlikte gelin adayının ailesizde salon ayarlamış 21 temmuzda yola çıkacakmışız 22 sinde söz nişan birada 23 ündede geriye dönecekmişiz hyrlısı

Adsız dedi ki...

Blgn nslsnız A.i.v. Bugün 14 haziran Bayram'a 10 gün kaldı nemutluki bize tutabiliyoruz orucumuzu Allah yardımcımız oluyor havalarda serin gidiyo Allah kabul etsin oruçlarımızı s.s R.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün kankim çiğdemle dışarda Manisa kebab restoranında iftarı bozduk Allah kabul etsin oruçlarımızı dertleştik kankimle sorun ailevi sorunumuz annem birbuçukay önce annem evinin merdiveninden düştü burnu kanadı suratı mosmorda müdaheler yapıldı doktor kontrolünde iyi 15 gün abimlerdeymiş kaldı dahada sonra 15 gün bendede kaldı tekrar abimlerdeymiş gitmek istedi 3 hafta oldu orda duruyordu annemin evi 3 .cü kat birdahaki düşmesin diye birinci kat evineyakın ev kiraladı kardeşim kendi evinimde temizlikçi tutulu halılar yıkandı koltuklar yıkandı badana yapıldı perdeler yıkandı ev tertemiz oldu ama annem kendi evine geçmek istemedi tutulan kiralık evlerde Bayram'dan sonra taşınılacaktı evinimde kiraya vericekti şimdi ise vazgeçmiş kiraya çıkmaktan evinimde istemiyo babacıda kaybedeli tam 1 sene oldu babalar gününde geçen sene kaybettik onun için yalnızlık korkusu olmuştur muhakkak tabikide tutturuyor abimlerdekalıcakmışbende evime alıyım tekrar bendede kalsın istiyom gelmiyor kardeşim Ufuk tutmuştular kiralık evi birinci katmış bahçelimiş iyiydi abim bugün telf etmiş İbrahim'e ben ufuğa annemin kiralık tuttuğu eve geçmek istemediğini ufuğa sen söle diye tembih etmiş çok zor bir durum evindedir kalmak istemiyo çok zor birdurumdayız Bayram'ın üçüncü günüde babamın sene devriyesi içinde lokma döktürmek istiyormuş annem çok zor dönemdeyiz Allah yardımcımız olsun hyrlısı bakalım nolucak s.s Can'ım birtanem refikciğim

Adsız dedi ki...

Blgn bugün senin doğumgününüz nice Mutlu senelere r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 18 mart Çanakkale'nin kurtuluşunun yıldönümü 16 mart doğumgününüzde değişik bir gün oldumu kutlama gibi Hyrlısı olsun ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 29 mart gösterimize az kaldı 7 nisan provamız var 8 nisan akşam 8 de gösterimiz az kalmış ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 16 nisan yazmayalı 18 gün olmuş bugün Cavidan arkadaşımızda günümüz var haftaya yani 22 nisanda öğlen 3 te abimin kızının Düğün nedeniyle Mevlüt'ü var akşamında orkestralı düğünü var Hyrlısı ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 23 nisan 22 nisan gecesi abimin kızı ecenin yeğenimin düğünü oldu çok kalabalıktı 24 nisan sabahı Kıbrıs'a balayına gidiyo Hyrlı yolculuk olsun kendisinde eşide orda okumuşlar nostalji yapıcaklarmış Hyrlısı olsun

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 15 mayıs ilk Ramazan sahuru Bugece kalkıcaz inş Hyrlı ramazanlar ss r.f.kc.ğm

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 20 mayıs öğ lum Mehmet izinli 5 haziranda işbaşı yapıcak oruç tutmuş çalıştığı zaman bile aferin ona şuan uyuyo burda akşamları iftardan sonra Ramazan etkinlikleri oluyo Allah Bayram'a çıkabilme nasibimiz olur inş ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 7 haziran Bayram'a az kaldı haftaya cuma bayram ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün akşam Kadir gecesi 10 haziran Hyrlı Kandil'ler r.f.kc.ğ.m s.s

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 18 temmuz ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 10 ekim badana boya temizlik çok yorucu oldu arkadaşlar Ankara Anıtkabir'i ziyarete CHP eşliğinde gittiler ben gidemedim işler güçler sağlık olsun ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn iyi akşamlar mesengerdeki yazmamı istememişsiniz izin verilmiyor yazdı yazamadım önemli değil olsun vardır bir sebebi temizliğimiz bitti diyete devam Ediyom ss r.f.kc.ğ.m. A.ş.k.ı.m s,ı.n.ı.z. Benim

Adsız dedi ki...

Blgn slm işler bitti şükür yarın Turgutlu'ya anneme ziyarete gideceğim birkaçgün kalırım annenede temizlik yaparım

Adsız dedi ki...

Blgn slm iyi akşamlar anne me de temizlik yaparım pazartesi günüde günüm var 25 ekimdeyse Bursa'ya gezi var ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün 20 Ekim ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn ss r.f.kc.ğ.m

Adsız dedi ki...

Blgn bugün çok hüzünlüyüm nedense Ahmet Kaya'dan Kum Gibi Dinliyorum defalarca Şunu Bilesin Tek Seni Sevdim Yar