9 Temmuz 2010 Cuma

İstemek Yetmedi


Bir şarkı oldun dilimde bıkmadan söylediğim
Bir aşkın sözleri yankılanır geçmişte söylediğim
Geçen her şeyi ölü bir yüzyıla emanet ettim
Unutmak istedim, unutmak istedim
İstemek unutmaya yetmedi
İstemek seni bana getirmedi istemek yetmedi
Yasaksız atan kalbimde durmadan dinlediğimden
Nefesin hala içimde son defa öptüğünden
Biten herşeyi ölü bir yüzyıla emenet ettim
Unutmak istedim, unutmak istedim
İstemek unutmaya yetmedi
İstemek seni bana getirmedi
istemek yetmedi

Demir Demirkan

istemek yetmedi

4 yorum:

no name dedi ki...

off
şu kuyruk yağındaki zarafete, nefasete bakar mısınız...

mavigun41 dedi ki...

canım kardeşim

olmaz ki böyle de görüntü konmaz ki...

heh heh he

oof şu güzelliğe bak....

gel de yeme...

eylem dedi ki...

Evet istemek yetmiyor gerçekten...
Mesela ben kankama desem ki
Kanka yazık etmişsin şarkıya bu yiyecek resimlerini koyarak
şarkıdaki romantikliği lokanta havası ile yok etmişsin
Daha romantik birşey yapsaydın desem istesem
Kankam düzeltecek mi hiç sanmam
istemek yetmiyor işte..
Güzelim şarkıyı yemeğe bağlamış helal kankama

Haa üzgünüm ben senin gibi ve ablalarım gibi çok harika nefis bulmadım fotolarıda
belki yemek yemekle çok alakam olmadığındandır...

evet istiyorum o fotoğrafların değişmesini,işten ayrılmayı, başımı alıp uzaklara gitmeyi,
gerçekten ve gerçekten...
Ama istemek yetmiyor...

Adsız dedi ki...

Blgn harika olmuş