15 Haziran 2010 Salı

Teşekkür


Gelmeye gidenlere yürekler dolusu teşekkürler...

6 yorum:

seval dedi ki...

Haftaya saliya ve hatta bundan böyle her sali, her herdemmavide yeni bir Quintet olusturmayi öneriyorum. Kabul edenler? Kabul edilmistir! :) Demokratik dikta gibisi yok tabii... he he..

eylem dedi ki...

Aaa bu hafta rüzgara kapıldık unuttuk onu :)

Hepimizin ellerine yüreğine sağlık...

seval dedi ki...

Karar karardir arkadaslar, biz unutmus olabiliriz, hatirlatan sag olsun! :)

Iyi de ilk misramiz ne olsun?


"Gönül der ki zaman zaman..."



Haydi bakalim, devami gelsin...:)

saskin abla dedi ki...

Yeni basliga kacmissiniz haber de vermiyorsunuz... cik cik ya... kim atti bu ilk mesasji bakiiim.. :) o kadar düsündük burda, acep ne uydursak diye di mi... :)

no name dedi ki...

üzülme ablacığım, haftaya başlangıç mısramız bu olur...

mavigun dedi ki...

no name bu başlıklardaki fotoğraflar o kadar güzel oluyorlar ki...

yüreğimizi yıkıyor güzellikleriyle arındırıyor bizi..
hayatında güzellikler eksik olmasın kardeşim..

her salı günü yarattığımız bu birliktelik için Hepimize teşekkürler..
benim de eksenim kaydı..
ben idim biz oldum..
ne iyiyi de oldum..

iyi akşamlar..