4 Aralık 2009 Cuma

Kankam'a Mektuplar


"Aynalardan bakan ben değilim Kanka"

O eski ben
gitgide ufalmış.
meğer bende,
benden içeri
ne çok ben varmış
ki; Hepsi birbirinden usanmış.
İyi ben kötü benin
kötü ben iyi benin
saçlarını yolarmış.

"Bir yerlerde kayboluyorum Kanka"

O yer ki,
orada
yalanın sürgünleri
gerçeğin gövdesinde
birbirine dolanmış.
Elma kurdu
soyununca
Şeytan bile kaçarmış.

"Bir mevsimde soluyorum Kanka"

O mevsim ki
uzatmalı yazlardaymış.
Tam da güneşe serdiğimde umutları
kar yağmış.
Ben ısıttıkça
sıcaklık inadına azalmış
ve hızla
her yer buzlanmış.

"Var gücümle küreklere asılıyorum Kanka"

Kısaca,
kırılmamak için
eğilmelerdeyim dört bir yana.
Köklerimdeki öz su
yaşamdan yana uyanmış
Sence
bunun,
neresi yanlış?


17/10/2005......adı olmayan bir yer

Mine Özdemirtaş

Hiç yorum yok: