30 Ekim 2009 Cuma

Yaşamak İstemem


Sana öğretilen her şey
Bana önerilen her şey
Bana dayatılan yaşantı
İşe yaramaz bir çöplük

Yarattığınız sistemler
Kullandığımız yöntemler
aranızda

Belki de terslik bende
Yapamadım bu düzende
Kaçacak delik arar oldum
Sürüngenler şehrinde

Eğitilmiş köpekler
Doymak bilmez maymunlar
Yaşamak istemem artık aranızda

Benden bir ruhsuz yaratmayı
Nasıl başardınız
Benden bir hissiz yaratmayı
Nasıl başardınız
Benden bir uyumsuz yaratmayı
Nasıl başardınız
Benden sizden biri yaratmayı
Nasıl başardınız

Yaşamak istemem artık aranızda

Yavuz Çetin
1970-2001

http://tr.wikipedia.org/wiki/Yavuz_%C3%87etin


http://www.youtube.com/watch?v=gHJVrduZnfk

3 yorum:

mavigun41 dedi ki...

Doğum günü çocuğu doğduğun günde yaşamak istemem şarkısını sitesine yayınlamayı uygun gören sevgili kardeşim...

biz senin sevdiklerinle iyi güzel mutlu yaşamanı
istiyoruz..

birde pasta görmek istiyoruz sitemizde
ve altında senin en çok sevdiğin yaşama dair bir şiir

hadi doğum günü çocuğu..
yap bir güzellik...
içimiz açılsın..
hava kararmış hayat zor
arada böyle sevdiğimiz insanlarının,hayata merhaba dediği günler de olmazsa iyiye güzele inancımız kalmaz..
hadi doğum günü çocuğu ,
yap bir güzellik..
hadi öyle yaşın kadar mumda istemeyiz..
hadi doğum günü çocuğu
yap bir güzellik
hem yüreğimiz hem sitemiz aydınlansın...
no name
nice yıllara
canım kardeşim....

eylem dedi ki...

Aynen ablama katılıyorum...

Kaya dedi ki...

hadi bakalim dogum günü cocugu :)
ablacim dogum günü cocugu güzelmis, yakismis :)

ben de ablama katiliyorum
yap bi güzellik abicim