8 Haziran 2009 Pazartesi

Gölgesizdir Bütün Ayrılıklar...


Şiirimi, ürkek yazıyorum sana
cana-can dişe-diş
bu ayrılık zamanında
ve gün ışısa o anda
gökyüzü
beni
o tatlı gülüşünle aydınlatıp
acıyla uyandırsa...

Çelik alevlerden türetilme,
ince bir samyelinin
kandığı
sürgün zorlanmışlığım
azarlanan çocuk misali...
...eskitilmiş
güneşli bir gökyüzüyüm
'...dönmek yok! ! ! '
dediğin günden beri...

Halimi,
ayaküstü uğrayıp sor bari;
huysuzum,
umutlarınla öpüyorum bulutları
hele bir de
uzanıverse ellerim ellerine,
seni göğsümde taşımanın tadıyla
ölümü bin bir çeşit dağ gülleriyle
bekleyeceğim...

Veysel Toprak
01.10.2004
İZMİR

2 yorum:

mavigun41 dedi ki...

canım kardeşim no name
sana özel seslenmek istedim..
annemi hastaneye yatıracağımdan bir süre daha sizlerle olamayacağım..
umarım herşey güzel ve iyi gider de hastane de işimiz çabuk biter..
No name kardeşim
senin burda ada da bizlerle paylaştığın herşeyi çok özleyeceğim...
(Kankam özlemek de güzeldir diyor..
nede olsa hasreti çekene sor demişler)

Ben gelene kadar güzel kardeşim...
BBO fm maviligünlere yeni bir dj bulmak görevi artık sana düştü..
bir gönüllü bul canım yada hep birlikte gönüllü olun.
yada sessizlikde bir müzik derseniz sen bilirsin.
yani karar senin..
sevgiyle kal..
hayatın tüm renkleri senle olsun..
görüşmek üzere kardeşim.
sağlıcakla kal..
iyi zamanların olsun..

no name dedi ki...

Canım ablacığım,
Anneciğine acil şifalar diliyorum.
Umarım her şey istediğin gibi gerçekleşir.
Bizler de seni çok özleyeceğiz.
Sağlık, neşe ve huzurla aramıza katılmanı dualarımızla bekleyeceğiz...
Allah yar ve yardımcınız olsun...