4 Kasım 2008 Salı

TIKIR ile MIKIR


Tıkır; -"Kim gelmiş hayatım?"
Mıkır; -"Bi Fotoğrafçı gelmiş,fotoğrafımı çekmek istiyor da kırmayayım dedim."
Tıkır; -"Kenara kaykıl da beraber çekilelim, anı olur ayol, yaşlandığımızda bakıp eski günleri yad ederiz."
Mıkır; -"Süslü kızımız Şıkır nerede? O da gelsin."
Tıkır; -"Uyuyor,uyandırmayalım şimdi."
Mıkır; -"Neyse bir dahaki sefere,ne de olsa bu fotoğrafçılar sık sık geliyor.
çekecek bizden iyi konu mu bulacaklar.Sonra ailecek çektiririz." Fotoğrafçıya dönerek; -"Hadi kardeşim amma uzattın çekemedin gitti!"
Fotoğrafçı; -"Tamamdır birader, sağol. Çektim gidiyorum."
Mıkır; -"Hoop! Hangi gazetede çıkacak?
Fotoğrafçı; -"Yok birader gazete değil, yakında internete düşer, oradan bakarsın."
Mıkır; -"Eyvallah..."
Tıkır; -"Hadi gel içeri girelim hayatım. Yemek soğudu ya, bak şu fotoğrafçının yaptığına."
Mıkır; -"Geldim canım, Mmmm köpek gibi de acıkmışım..."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Mmmm köpek gibi de acıkmışım :))

Yemekte ne vardi acaba?
Fresh kemik..

eylem dedi ki...

çok şekerler :)