23 Ekim 2008 Perşembe

Sevgili-m Günlük




Merhaba günlüğüm,
Bugün oralık toz duman içinde,her yere bir karmaşa hakim olmuş,hiç bir şey yolunda gitmiyor. Nedendir? Bilmiyorum.
Güzel bir söz var bir büyüğümden öğrendiğim,
"Bu dünyada rahatlık arayan, budaladır" derdi.
Allahın rahmeti üzerine olur inşallah.
Başımı hangi yöne çevirsem, bir olumsuzluk, kiminle karşılaşsam suratlar bir karış, herkeste bir dert, bir tasa, bir karamsarlık hakim...
Ha ben onlardan çok mu farklıyım?
Hayır, bende aynıyım...

Bütün kadınlar üşür, Bu neden böyledir, bilemem ama üşürler... Üstelik üşümeleri için mevsimin sohbahar ya da kış olması gerekmez. Yazın bile üşürler...
Hadi genelleme yapıpta geneli karşıma almayayım, en azından benim tanıdığım hiç bir kadının ağzından "off hava sıcak" lafını henüz duymadım...

Beni bu sıcak havalar mahfetmiş olabilir. Bu mevsimde neredeyse 30 dereceye yaklaşan sıcaklık balansımı bozdu...
Orhan Veli ne demiş?

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada âşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.


Böyle giderse iki baharın arası kış olmayacak.
Antalya'da mevsimler;
İlkbahar,Yaz,Sonbahar,İlkbahar,Yaz,Sonbahar,İlkb....
Böylesi akıp gidecek anlaşılan...

İşte böyle sevgili günlük, bu günde böyle geçti...
Başka bir zaman başka şeylerden bahsetme umuduyla dostça kal...


Günlüğe ek;
Ya bu üstteki yaratık fotoğrafı da neyin nesi diye soracak olanlara açıklama...
Efendim,arşivde geziyordum bu fotoğrafa rastladım.Baktım baktım bişeye benzetemedim.
"Denizlerde yaşayan bir tür hayvanat veya su bitkisi" derseniz itiraz edemem.
"Yok efendim ne alâka,karada yaşayan bir bitki" diyenlere de itiraz edemem.
Hatta daha uç birileri çıkıpta "Bu Marstan gelen bir uzaylı,bizlerle irtibat kurmaya çalışıyor" dese dahi gene de itiraz edemem...

1 yorum:

eylem dedi ki...

bütün kadınlar çiçektir
çiçekler soğuğa fazla dayanamaz kankacım
onun için normaldir üşümeleri

günlük çok güzel olmuş ellerine sağlık