10 Eylül 2008 Çarşamba

Melekler...


Bayanlar Baylar, İşte dünyamıza giriş yapan bir meleğin o an çekilen fotoğrafı...

Uzun zamandır merak ediyordum.Melekler var mı?
Var. Peki madem ki varlar ve gökyüzünde herhangi bir yerde yaşıyorlar. Nerede yaşadıklarını bilmemiz de pek mümkün görünmüyor,fakat Dünyamızı ziyaret ettikleri kesin. Meleklerin Dünyamıza giriş yaptıkları yeri uzun zamandır merak ediyor araştırıyordum.

Evet dostlar, uzun uğraşılar ve fedakarlıklar sonrası, Meleklerin dünyamızdan ayrılarak yuvalarına döndükleri yeri de tespit ederek fotoğrafladım.
İşte görevini tamamlayarak dünyamızı terketmeye hazırlanan bir melek...

2 yorum:

eylem dedi ki...

çok güzel fotoğraflar kankacım

melek sessiz sakin süzülerek inmiş yeryüzüne kanatlarını kapatmak üzere
giderkende bırakmış kendini gökyüzüne doğru
gerçekten güzel olmuş ellerine sağlık

no name dedi ki...

beğenmene sevindim kankacığım,
yaptıklarımın hoşuna gitmesi bana devam etme şevki ve gücü veriyor.
Eksik olma...