2 Eylül 2008 Salı

Dingin


Çiçek börtü böcek ve doğa fotoğrafları bütün gazımı aldı,ne güzel...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

that doesn't happen everyday. wish you all the best.

Adsız dedi ki...

I truly appreciate it.

eylem dedi ki...

doğa insanı rahatlatıyor
bak şimdi orada çimlerin üzerine uzanmak isterdim
gökyüzünün maviliğini uçan kuşları seyrederdim nasıl güzel olurdu

sonra kolumda birşey hissederdim
konsantrem bozulurdu
bir bakardım bir böcek yürüyor kolumda
anında çığlık atarak ayağa kalkardım :)

-küçücük böcek ne korkuyorsun kızım

ya şöyle bir uzanacaktım hayalinde bile güzelliğin tadını yarım bıraktırdım cık cık cık ... :)

no name dedi ki...

Kankacığım sen rahat ol lütfen,
200 tavuk saldım o çimenlere orada haşerat namına hiç bir şey kalmadı.

göğsünü gere gere hayallere dalabilirsin...

eylem dedi ki...

sağol kankacım rahatladım
şimdi ben uzanayım çimenlere...