9 Eylül 2008 Salı

Melekler ağlarmı ki ?




Hüzün Meleği...

Aşk tut beni dünya elinden,
Yar adına ağıt yaktım, duyulsun diye
Geçtim kendimden...
Dünya bak bana, yar kalbinden...
Aşk adına ateş oldum görünsün diye
İndim göklerden...

Yar at beni, günahlar giysimden...
Ateş adına dünyaya döndüm, bilinsin diye...
Düştüm gözlerden...
Ateş koş bana kum yağmurlarıyla...
Dünya adına melek oldum, konuşulsun diye...
Uçtum beşiklerden...

Gizem süzül bana, kervanlar giderken
Düş sazına el oldum,mevsimler değişirken...
Döndüm ölümlerden...
Çöl gel bana, dökül kalbimden...
Güneş adına bulut oldum, yar serinlesin diye...
Göründüm denizlerden...

Taşlar dokunun kalbime, düşler evimdeyim artık...
Acılar adına çiçek açtım, yayılsın diye...
Toplandım bahçenden...
Acılar adına çiçek açtım yayılsın diye...
Taşındım teninde...


Söz: Murat Yılmazyıldırım
Müzik: Murat Yılmazyıldırım
Albüm: Gözyaşı Ağacı Seni Çağırıyor

2 yorum:

mavigun41 dedi ki...

no name kardeşim..

melekler de ağlar mı? demişsin
sanırım ağlar..
en çokta bir insana bağlandığında ağlar...

bilir ki başka bir melek olan şeytana kanmaya meğillidir bağlandığı insan..

bütün yaşamını bağlandığı insanın kendi gibi bir melekten korumakla geçireceği için kaderine ağlar..

bazen bağlandığı insan kendine gelir kafa tutar şeytana uymaz bildiği yoldan sevginin ,aşkın ve doğrunun yönünde yürümekten onu kimse alıkoyamaz..
o zaman bilir melek bu yolculukta çok yara alacaktır bağlandığı insan her düştüğünde alır onu kanatlarına yarasını iyleştirir yola devamını sağlar..
yanaklarında gözyaşları süzülse bile bilir ki doğru insandır kanatlarının altındaki..
mutluluktan dır gözyaşları..

birde güzel kardeşim
Ben melek görmek istediğimde yaşadığına şükrettiğim anneme bakarım sende anneciğinin yüreğinde ki resmine bak..
düşüp kanatma dizlerini o gökyüzünde de ağlar yağmur olur akıtır üstüne..gözzyaşlarını

melekler de ağlar canım kardeşim...
hemde hıckırarak..
gel sevinçten ağlatalım..

no name dedi ki...

Ah ablacığım,
İnşallah kimseyi ağlatmamayı başarırız bir gün.
Gözlerden dökülen yaşlar,sadece ve sadece mutluluktan dökülür...