24 Ağustos 2008 Pazar

sevgili-m günlük,dert küpüsüm,bi adın daha vardı ama unuttum.

Belkide unutmadım da işime gelmiyordur.Taktım ben bu işe şimdi.Acaba diyorum Google bloglara yapılan her aktiviteyi kontrol eden bir yazılım geliştirmiş olabilir mi?
Böyle bir yazılım varsa dünyanın çivisi çıkmış demektir.Gerçi pek te mantıklı gelmiyor kulağa, ne bileyim şaşırıyorum işte.Adresini kimsenin bilmediği bir bloga bu kadar ziyaretçi garip geliyor bana...
Eh başlığı açmışken,üç beş lafın belini kıralım sevgili şirin günlük.(google'a not;Kardeşim elalemi gözetleyecek yazılım yapıp ta cia mossad bilnemne ye[bilmem ne özellikle komiklik olsun diye tahrif edilmiştir,okurken tahrif edilmiş haliyle okumanız daha komik olacaktır] satacağınıza,satır başlarına denk gelen kelimenin baş harfini otomatik olarak büyük harfe çeviren bir yazılım yapsanıza.Hani akıl vermek gibi olmasın ama ispiyonculuktan daha hoş bişi olurdu.tabi ki benim için.ne yapayım tem-n-bellik kanıma işlemiş artık.bakın bakın bir örneği daha,tembel mi tenbel mi?normal bir insan gider yazım kılavuzuna bakar,ama nerdee at bir tire koy ikilemde kaldığın şıkları okuyucunun ne hali varsa görsün.beğendiğini alsın kullansın)
uzun yazdım mı yazının baş tarafını ve konuyu unutuyorum,(gençliğimde çok boks yaptıydım kafaya darbe ala ala bu hale geldik,şiddet içeren kanlı canlı spor türlerine bayılıyorum.)baş taraf görünmüyor ya,hayır görünür görünmeye de şimdi oklarla aşaa yukarı kim uğraşacak.keşke word a yazaydım.daha kolaydı.şimdi ben size sorsam nerde kalmıştık diye cevap da vermezsiniz(gıcıksınız gıcık)neyse parantez içlerini görmeyin.daha fazla dayanamıyorum bakacam baş tarafa.
Baktım konu monu hak getire bir sürü zırva.ben olsam okumam benim yazdıklarımı.Bakalım toparlayabilecek miyim konuyu,öncelikle ben neredeyim ? muhtemelen dünyada bir yerdeyim.Hava çok sıcak olduğuna göre Kuzey yarım kürede ve ekvatora yakın bir yerde olmalıyım.aslında kuzeye doğru tırmanışa geçmekte fayda var ne bu sıcak yaa.tamam hadi bakalım daha fazla manyamadan işi bitirelim...Birisi şu an fotoğrafımı çekse pulitzer(İnşallah doğru yazmışımdır,şimdi kontrol edemiyecem)
ödülüne aday gösterilir.
klimanın altında oturan ve elinde yelpazeyle yellenmeye çalışan bir adam.Komik'im komik...

2 yorum:

eylem dedi ki...

dinleyebildim sonunda blogtaki müziği
giriyorum dinleyeceğim bir fırsat vermediler
olmaz ki canım biraz rahat bırakın beni(tabi bunu patronun yüzüne karşı diyemiyorsun) :)


sevgili günlük seni yazan bu kankam hakikaten komik
hem klima,hem yelpaze :))

ama çok sıcak o da haklı biz bile burada sıcaktan eriyeceğiz neredeyse
o ne yapsın kendine göre çare bulmuş
zor sıcaklar zor

no name dedi ki...

kankacım,
delikanlı lakabının başındaki deli kelimesini kaldırıp başka bir kelime koymamız gerekecek.
müzik dinlerken patrondan korkan birisi deli olamaz.
delikanlı hiç olamaz.

bundan sonra,sıcakkanlı eylem oldun...hem sıcakkanlı hem eylem nasıl olacaksa.

bu nasıl bir hayal kırıklığıdır yaa.
koca delikanlı yumuşadı gitti...