24 Ağustos 2008 Pazar

hep mi çiçek,böcek ? yoo

Bir ara kardeşime benim antika makinemden söz etmiştim.
Hatta söz etmekle kalmamış fotoğraflarını çekip göndermeye de söz vermiştim.
Bu gün can sıkıntısından eskileri kurcalarken elime geldi.Hava o kadar sıcaktı ki tripodu kurmaya üşendim ve bunun bedeli olarak bir sürü flu fotoğraf sahibi oldum.içlerinden en netleri bunlar.Artık idare edin...




Kardeşim bir zamanlar ne kuş fotoğrafları çekiyordum bu aletle inanamazsın...


Yakışmadı bu fotoğraflar, ama idare edin yabancı yok nasılsa...


Benim fotoğraf yüklediğimi nereden haber alıyorsa bu gavurlar,enteresan bir fotoğraf yüklediğimde siteye bir anda 15-25 kişi hücum ediyor.5-10 dakika sonra kimseler kalmıyor.Çözemedim daha bu işi...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

Adsız dedi ki...

arkadas blogunu cok begenmis, bunun gibi baska basliklar da umuyormus :)

hadi bakalim devam et :))

Adsız dedi ki...

bu arada makinanin kalitesi fotograflarindan belli

ama makinanin cekmis oldugu fotograflardan da koysan tam süper olacak

mesela, kemerden manzaralar...

eylem dedi ki...

hep mi çiçek,böcek ?

değil tabiki
böylede güzel değişiklik olmuş
güzel makinaymış diyeceğim
ama ben anlamam ki nerden bileyim güzel mi değil mi?

ama güzel ki kankam kullanmış ve halende saklıyor
hayatında güzel fotoğraf makinalarının ve fotoğrafların olması dileğiyle...

no name dedi ki...

güzel insan,
iyi dileklerin için teşekkürler...