11 Ağustos 2008 Pazartesi

Sevgili-m Günlük

11082008 bu gün hiç hoş değildi.Çok er başladı,gece de kalacağa benzemiyor.
"İstemeden yenilen aş,ya karın ağırtır ya baş."sözüne uygun olarak,güzel geçmemekte direnen gün de, insanı hasta ediyor.Hasta olan er kişi de hiç bir şeyden zevk almıyor.
Eve çıkıp yatmakta işine gelmiyor,Bir karış aşağı sallandırmış suratını, belki yazarsam iyi gelir hesabında alıp veriyor.Bin civarı fotoğraf taradım,bir tanesi mi bir şey söylemez? Hayır,bir tanesinden bile çıt çıkmadı,ayrıca bu azeriler de müzik yapmasını bilmiyorlar resmen arabesk bu yaa.Bu gün rockçılara bile bir haller olmuş.
Onlarda da tıs yok.Bağır çağır dur.Kafa bu yaa.En son klasikte takıldık o biraz olsun huzur verdi.o da olmasaydı bir ney ve kuddüme teslim olacaktım.

Şimdi;
Nisanın son günleri,az önce sabah ezanı okundu.Sahile indim, ulu bir çam ağacının altına uzandım.Sular yavaş yavaş ağarırken balıkçıların telaşlı koşuşturmalarına kumruların çığlıkları karışıyordu.

"Eskiden, çok eskiden,ben henüz dünyada değilken,çalışmak zorunda olan bir anne,küçük Yusuf'u ablasına emanet ederek evden ayrılır.Canı sıkılan iki kardeş dolaşmaya çıkarlar ve abla dalgın bir anında küçük Yusuf'u kaybeder.Kardeşinin yanında olmadığını farkeden abla çılgına döner,her tarafa bakar,bağırır çağırır,ağlar dövünür fakat kardeşini bulamaz.Kızcağız bir yandan kardeşini ararken bir taraftan da annesine kardeşini kaybettiğini nasıl söyleyeceğini bilememektedir.Aramaktan,ağlamaktan bitap düşen kız dizleri üzerine çökerek Allaha yalvarırır;
-"Yarabbim sen büyüksün,kardeşim Yusuf'u aramanın bir yolunu göster bana."
Kızın bu duası kabul olmuş ve kız bir kumruya dönüşmüş.O gün bu gündür,bütün kumrular küçük kardeşi ararmış yusuf çuk yusufçuk diye."
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=-241608&yazarid=2

Gökyüzünde ne kadar çok uydu olduğunu muhtemelen biliyorsunuz.Bu uydular sabahın er saatlerinde ufkun bir ucundan görüş alanınıza girer,ufkun diğer ucundan gözden kaybolurlar.Bilmiyenler yıldızdan ayırdemezler.Ama yürüyen yıldız,yok yok uçan yıldız.zaman mı? ben hep sabaha karşı tan yeri ağarmadan gözlemliyorum.Meraklısına duyurulur.
Bu ne biçim günlük oldu yaa...
Hadi bu günlük bu kadar...

4 yorum:

eylem dedi ki...

aşağıdan yukarıya doğru geldim ve sıra sende günlük
Sevgili günlük nasıl bir günlük bu :)
dün senin için çok güzel geçmemiş anlaşılan
benim için ise oldukça yorucuydu sıkılmaya bile fırsatım olmadı vs

küçük kızın hikayesi güzeldi ilk defa okudum daha önce rastlamamıştım
ellerine sağlık
günlükleri bekleriz herzaman

bu gününün güzel geçmesi dileğiyle...

eylem dedi ki...

terapide çok güzel aklıma gelmişken belirteyim

sevgili blog şimdi çıkıyorum daha sonra yine uğrarım :)

no name dedi ki...

"Nasıl bi günlük bu"

Kankacım,
bence çok şirin bir günlük bu.

eylem dedi ki...

bencede şirin bir günlük olmuş kankacım

sen devam et yazmaya ben zevkle okuyorum