27 Ağustos 2008 Çarşamba

sıcak ve sıkıntı

Hadi bakalım günlük,oyala beni.
Gel seninle bir şeyler yapalım,gerçi benim içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor.
O zaman bugün sen beni teselli et.Teselli etmek yanlış bir kelime oldu.Doğrusu oyalamak olmalı.Hadi araştırma yapalım.
Afyonu patlamak;
Osmanlı döneminde uyuşturucu bağımlılarının,Ramazan ayında oruç tutabilmek ve gün içinde kriz geçirmeyi önlemek için buldukları bir yöntemdir.
Dövülerek macun haline getirilen uyuşturucu madde, kuzu bağırsağına sarılarak sahurda yutuluyor.
Mideye inen kuzu bağırsağına sarılı uyuşturucu, bir kaç saat sonra kuzu bağırsağının midede erimesiyle açığa çıkıyor ve şahıs kendine geliyor.
Uyuşturucusuz kalmanın etkisiyle agresifleşmiş sağa sola bağırıp çağırırken,(Bu bağırıp çağıran sinirli tiplere daha afyonu patlamamış deniyor) kurtulup pamuk gibi oluyor.)
Bu işi profesyonelce yaparak afyonu zaman ayarlı bir şekilde saranların gün boyu idare edebildiği söylenir.
Örneğin bir kat sarılan afyon bir saatte iki kat sarılan afyon iki saatte patlar gibi.
Evet bundan sonra afyon patlatacaklar iyice düşünsün...

Hımm,şimdi ne yapıyoruz?
Gel güzel bir fotoğraf yükleyelim,bakanların içi açılsın var mısın?
-Varım.




ah o gezide bende olsaydım,
yatıp sırtüstü uzansaydım...

2 yorum:

eylem dedi ki...

demek öyleymiş afyonu patlamak tabirinin açıklaması
teşekkür ederiz

Mavigün ablam gülden sümbüle geçmiş
sümbül mü sünbül mü?
bilmiyorum bakarız
ama güzel çiçek,çok güzel kokuyor
yakışır ablama

gezi yeride çok güzelmiş
oradakiler biziz ya kankacım görmüyormusun sen,ben,yağmur ,başkan,ablalarım,kaya ve diğer bbo elamanları :))

no name dedi ki...

sende kartal gözü gibi göz var kankacım.
ben o kadar uzaktan seçemiyorum...
ama sen bizim kadro diyorsan doğrudur...