27 Mart 2008 Perşembe

Eylem Senaryo

Adsız eylem dedi ki...

Aylakça :)
........
Ve kapı çalar ...
Soner:eyvah geldiler
Kapıyı açar hepsi bir arada gelir
Soner içinden tek tek gelseniz şaşardım der
Soner: hoş geldiniz buyrun
Şöyle geçin salona
Melek :yanık mı kokuyor ne
Soner: ya acemilik işte yaparken yaktım biraz açayım pencereyi havalansın
Ayla hanım: aa soner bey ne kadar dağınık çalışmışsınız, mutfak görünüyor da ondan dedim keşke ayrı olsaymış mutfağınız
Doğan :gülerek normal canım
Muzaffer bey :e hadi acıktım ben
Soner : buyrun o zaman
Masaya otururlar soner tabaklara önce pilavları koyar üzerlerinide fasulye ekleyip servis yapar
Yarışmacılar şaşkın bakıyordur tabaklara
Lapa bir pilav üzerinde fasulye
Doğan:soner bey salata yokmuydu
Soner:onu yetiştiremedim durun bunun yanına hemen bir kuru soğan getireyim
Soğanı getirir masaya koyup yumruğunu üzerine çakar
Yarışmacılar gözleri açık soneri izlemektedirler
Muzaffer bey : kesseydik
Soner:olur mu bunun tadı orda abicim böyle yiyeceksin
yesene ablacım süper olur kuruyla
kız melek aç ağzını aç
melek:iğrenç ben yemem
Soner:sen ye hele bayılacaksın
Ayla hanım:tuz yokmuydu
Soner:yok mu
Hemen getireyim
Yarışmacılar yemeği yerler her ne kadar eleştiriye çok maruz kalsa da lezzetli olmuştur yemekler
Melek hanım:ee soner bey tatlı yok mu peki
Soner: tatlıııı,
siz varken tatlıya ne gerek var canım
melek hanım : çok teşekkür ederim
soner: ben size tatlı bakayım mutfağa gidip
(tatlısız olsun canım bu yemekte illa tatlı yemek zorunda mısınız)
dolabı açıp bakar çocukların çikolataları vardır tam beş tane işte bu der alır onları masaya döner
Soner:buyrun işte tatlılar ,çikolatalarımız
Doğan:neee
Yok mu tatlı
Soner:yook canım bu var beğenemedin mi
Doğan:tamam abicim
Ayla hanım :sürpriz yok mu
Soner:ne sürprizi
Melek hanım :ne olacak canım müzik,dans gibi şeyler
Soner :haa sürpriz
(olmasa ne olursa)
O arada kapı çalar
Kapıyı açtığında annesi elinde koca bir tepsi baklavayla duruyordur
Yersiniz oğlum ek menü niyetine hadi görüşürüz der ve gider
Soner:işte sürpriz,sizlere annemden baklava
Tepsiyi masanın tam ortasına bırakır
Bir tepsi baklavayı beş dakika da bitirirler
Artık puanları verip birincinin belli olmasına gelmiştir sıra

27 Mart 2009 Cuma 12:57
Adsız eylem dedi ki...

devam

Ayla hanım:soner bey çok dağınık çalışmış
Pilav lapaydı ama fasulyeye tam puan
Türk mutfağını seçtiği için
7 puan

Melek hanım:tam bir fiyaskoydu aslında
Masa düzeni falan hiç yoktu
Ama sonercim yapmış yemekleri o kadar emeği var
Benden 6 puan

Muzaffer bey: özensizdi ancak nasıl kırdı soğanı helal olsun
Güzeldi hani laf aramızda şu haftayı aç geçirmiştik burada doyduk
Hele baklava güzel sürpriz oldu
Benden 8 puan

Doğan:9 puan veriyorum ,yüksek değil mi derseniz ilk yemek yapan birine göre gayet iyiydi onun için

Soner birinciyi açıklamak için zarfı açar
En son kendi adını beklerken kendini ikinci sırada görür
Ve tabiî ki birinci doğan olmuştur
.......

Doğan sevinçle evin yolunu tutar
Sevilde Aylinlerden kalkıp bir taksiye binip eve doğru yola çıkar
Yolda aferin soner ikinci oldun harikasın iyi hoşta o meleğe niye öyle davranıyorsun
Neymiş efendim siz varken tatlıya ne gerek varmış mış
Daha iki gün önce meleğim sendin diyordu yine asılıyor kıza
Görürsün sen soner

Soner yorulmuştur banyo yapıp yatacaktır yukarıya çıkar
Sevil eve gelir içeri girer
Sevil:soneer
Soneeeeer
Neredesin diye mutfağa yönelir aman allahım burayı ben nasıl temizlerim
kadife hanım değil tüm temizlik şirketleri gelse işin içinden zor çıkar
off soner off
yukarıya çıkar soner banyo yapmaktadır
sen çık görüşeceğiz diye sesini sonere duyurmaya çalışır

sonerin telefonu çalar
Sevil:telefonun çalıyooor
Soner:sen bak çıkıyorum ben de
Sevil:buyrun soner beyin telefonu
Melek:merhaba ben melek soner bey yokmuydu
Soner çıkar kimmiş diye sevile bakar
Sevil telefonu uzatır meleğiniz arıyor
Soner:ne nerden bulmuş numaramı
Soner:aloo
Melek:sonercim nasılsın
Soner:iyi siz
Melek:sonuncu oldum ya canım sıkkın gelsenizde beraber otursak biraz
Soner:yok melek hanım yorgunum ben
Melek:lütfen ama sizin gibi bir yakışıklı beni yalnız mı bırakacak
Soner sevile bakar ve melek hanıma
Melek hanım benim bu akşam için karıma sözüm var
Melek:o zaman yarın olsun
Soner:benim her akşam sözüm var güzel karıma
Lütfen numaramı nereden buldunuz bilmiyorum ama bir daha aramayın
Diyerek telefonu kapatır
Sevil:sen kıza tatlı de sonra arama tabi arar kız
Soner:sevilim ,canım o yarışmaydı ne yapayım ortada tatlı yoktu
hem sen varken ben başkasına bakarmıyım hiç tatlı karıcım
Sevil:tatlı deme bana
Soner:çok mu sinirliyiz gıdıklayıp güldürsem mi aceba
Sevil:hayır ,in yataktan aşağıda uyuyacaksın
Soner:olur uyurum ama önceee...
Sevil:soneer,
hayır ,
yaa
Soner:he he hee...

SON

27 Mart 2009 Cuma 13:01

Hiç yorum yok: