16 Ocak 2007 Salı

başkan

Sevil Soner'in elini tuttuğunun farkına vardığında çaktırmadan çekmeye çalışmış ancak Soner öyle sıkı tutmuşturki başaramaz.Biraz daha hzılı çekmeye çalışınca Soner ile gözgöze gelirler.

Soner'in " lütfen " dercesine bakışları karşısında utangaç bakışlarla yüzünü öne eğer Sevil.

Durumun farkında olan Efe ise kıskıs gülmektedir.

Doktor işini bitirmiş sargısını yapmış ve gitmek için hazırlanmıştır.

Doktor : bunu nasıl başardınız bilmiyorum Soner bey ama sağlam iş yapmışsınız,yaranız epey kötü o yüzden birkaç gün o ayağınız üzerine basmamanız gerekiyor.

Soner : yapmayın doktor bey, o kadar kötü olamaz,sakat kalmam değilmi

Doktor : yok canım o kadarda değil,sadece dinleneceksiniz birkaç gün.

Soner : tamam doktor bey,sağolun.

Doktor : tekrar geçmiş olsun , ağrınız olursa haber vermeniz yeterli.

Efe : bakıyorum acı falan kalmadı babacım....diyerek Seville el ele tutuşmalarına göz atar.

Soner Efenin bakışlaıyla kendine gelir ve telaşla elini çeker.

Soner : pardon Sevil hanım,nasıl oldu anlamadım

Sevil : rica ederim,önemli değil, daha iyisiniz umarım

Soner : teşekkür ederim sizin sayenizde,sizide zahmete soktuk,kusura bakmayın.

Sevil: olurmu öyle şey, önemli olan sağlığınız..bu şirin çocuğun üzülmesini istemeyiz değilmi..

Soner Efe'ye dönüp bakar ama Efe gülmemek için başını diğer tarafa çevirmiştir.

Soner : Efecim gördünmü başıma ne işler açtın

Efe : ben ne yaptım babacım, bardağı kıran sensin, üzerine basan sensin..

Soner : tamam tamam, hiç kabul etmezsin zaten.

Sevil : tekrar geçmiş olsun biz doktor bey ile gidelim artık.Efe bişey gerekirse haber verirsin

Efe : sen hiç merak etme ablacım, aramammı hiç,teşekkür ederim..

Sevil: biz kaçalım artık,kendinize iyi bakın.

Soner uğurlamak için hareketlenmiştir..

Sevil : lütfen rahatsız olmayın,doktoru duydunuz dinleneceksiniz.

Efe Sevil ve doktoru uğurlamış ve babasının yanına dönmüştür.

Efe : baba sen varya az değilsin hani

Soner : gene ne yaptım da öyle diyorsun

Efe : sen daha iyi bilirsin,görmedimmi sanıyorsun

Soner : neyi

Efe : el ele tutuşmalar, çok hızlısın baba

Soner : Efeeee

Soner : tamam tamam sustum, sen şimdi hastasın, bişey istermisin

Soner : su getirebilirmisin evlat,ağzım kurudu

Efe : tabi babacım sen iste yeterki, eee tabi hararet yaptı biliyorum

Soner : anlamadım ne harareti

Efe : el ele tutuşunca vücut ısın yükseldi,ter bastı, su kaybettin, çok normal.

Soner : bak şimdi kalkıyorum ayağa

..............

devamı perilerim gaza gelince:))

16 Ocak 2009 Cuma 11:50

Hiç yorum yok: