7 Ocak 2007 Pazar

Başkan Senaryo

BAŞKAN dedi ki...

-çok acıyormu baba

-hayır hiç acımıyor evlat,sadece içimden geldiği için kıvranıyorum,tabiki acıyor,baksana kocaman bir cam parçası saplandı ayağıma

-ee sende okadar heyecan yapmasaydın baba, birde aramamak için sızlandın durdun,onun sesini duyunca heyecandan kendini ne hale getirdin gördünmü

-efeeeee bak kızıyorum ama

-tamam baba sustum,ben sadece acını unutturmak için şaka yapıyordum,istemezsen konuşmam

-Efecim anlayamıyorum,sen neden bukadar çok tanışmamı istiyorsun onunla

-bilmiyorum baba ama seni programda birlikte izlerken ve konuşurken içim ısındı ona, bir anne şevkati vardı sanki,sözleri ve gülümsemesi okadar güzeldiki,sanki bir yabancı değilde doğduğmdan beri tanıdığım biriydi.

-Allah Allah bak sen, nasıl oluyor peki bu

-bilmiyorum baba,sende bu kadar inat etmesen,sende çok seveceksin

-bak sen, nerden biliyorsun bunu

-onun için şuan çektiğin acıdan

-nasıl yani anlamadım,acıyla sevmenin ne alakası var

-sizi tanıştırdığımda ona bakışlarını gördüm, program sırasında bize bakışların gözümden kaçtı sanma, onu ara dedim sızlandın durdun,sesini duyunca camlara bile bastın babacım, daha ne olsun..

-seninle başa çıkılmaz efecim,kime çektin bilmemki.

-tabiki sana

-???

-neyse baba şimdi bunu boşver,sen uzan rahat et, yapmamı istediğin bişey varmı

-sağol evlat,10 dakikaya kadar gelmezlerse hastaneye gidiyoruz ona göre

-gelicem dedi baba az sabret

tam o anda kapı ziliyle sohbet bölünür.Efe hemen kapıya koşar.Sevil doktor ile birlikte kapıdadır,hemen içeriye buyur eder ve doktoru babasının yanına götürür,Sevil'de onlarla birlikte...

Doktor daha muayene etmeye başlamadan Soner ahh lara başlar

-daha bişey yapmadı baba dur, Sevil ablacım sen babama bakma canı biraz tatlıdır da.

-herkesin canı tatlıdır Efe

Doktor : hımm,bunu nasıl başardınız Soner bey,cam epey derinde gibi sanki

-demeyin doktor,çok mu kötü ?

-biraz,şimdi yaranın etranıa ilaç süreceğim,biraz acıtabilir söyleyeyim

-hadi ya, çok mu ?

-çok değil,camı çıkarırken acıyı hafifletmesi için mecburum

-ah efecim başıma neler açtın bak

-ben ne yaptım baba ya, cama basan sensin,benim suçum yok

Doktor camı çıkarmaya çalışırken Sevil olduğu için içinden naralar atmaktadır Soner ama yüzünden herşey belli olmaktadır.

-az kaldı baba dayan

-Efeeee

...Sevil gülmemek için kendini zor tutmaktadır,Soner'in halini gördükçe hem acımakta hemde o hali hoşuna gitmektedir,nasıl olduysa artık ona destek olmak için elini tuttuğunun farkında değildir..

..................

devamı meçhul:))

07 Ocak 2009 Çarşamba 16:58

Hiç yorum yok: