15 Nisan 2017 Cumartesi

Me Voy- - Gidiyorum




quiero olvidar el aroma de tu cuerpo.
quiero olvidar el sabor de tus labios.
quiero tener, por una vez,
una vida feliz.
por eso, me voy…
gracias por todo lo que me diste.
gracias por amarme.
pero no tengo ilusión.
que tú eres mi razón.
por eso, me voy…
dime qué es lo que tienes,
que yo no puedo olvidarte.
mira, mírame, mi niña,
mira que mi alma sangra.
Gidiyorum…
Vücudunun kokusunu, dudaklarının tadını unutmak istiyorum
Bir kez olsun mutlu bir hayat yasamak istiyorum
Bu sebeple, gidiyorum...
Teşekkür ederim, tüm bana söylediklerin için...
Teşekkür ederim, beni sevmiş olduğun için...
Ama kendimi kandırmayı bırakıyorum...
Seni unutamıyorum…
Bak bana…
Ruhum kanıyor…
Denizlerin sırtındaki kamburda konaklıyor,
Kendi çığlıklarıyla sağır olan sesimin martıları
Adın, şiir’im.
Sakla beni içinde, hep...
Yasmin Levy
Çeviren : Nikone

Hiç yorum yok: