11 Haziran 2014 Çarşamba

Yellow Raven SARI KUZGUN

The yellow raven sipped the air 
Sarı kuzgun havasını yudumladı 
Of thunder and of rain 
Gökgürültüsü ve yağmurun 
The yellow raven sipped the air 
Sarı kuzgun havayı yudumladı 
Gentle eyes kissing the rain 
Güneşi öpen kibar gözler 

Where do you go, fantastic dreambird? 
Nereye gidiyorsun harika hayali kuş? 
Take me away to somewhere 
Beni çok uzaklara götür 
Take me away from here 
Beni buradan çok uzaklara götür 
Where do you go, fantastic dreambird? 
Nereye gidiyorsun harika hayali kuş? 
Answer to my yearning 
Hasretime cevap ver

Take me away from here 
Beni buradan çok uzaklara götür 

The firebird began to cry 
Ateş kuşu ağlamaya başladı 
When the music died away 
Müziğin sesi azalıp kesildiğinde 
The firebird began to cry 
Ateş kuşu ağlamaya başladı 
And smoke was slowly drifting by 
Ve duman yavaşça sürükleniyordu 

Where do you go, fantastic dreambird? 
Nereye gidiyorsun harika hayali kuş? 
Take me away to somewhere 
Beni çok uzaklara götür 
Take me away from here 
Beni buradan çok uzaklara götür 
Where do you go, fantastic dreambird? 
Nereye gidiyorsun harika hayali kuş? 
Answer to my yearning 
Hasretime cevap ver 
Take me away from here 
Beni buradan çok uzaklara götür 


Scorpions

Söz Müzik: Ulrich Roth 
 Yellow Raven Dinle

Hiç yorum yok: