28 Mayıs 2014 Çarşamba

BÜTÜN KÜÇÜK ŞEYLER

Bütün küçük şeyler hatırlatır acıları
Yanağındaki gamzesi ya da uykulu sesi
Onlar seni bulurlar sen aramasan da
İçini kemirirler bütün küçük şeyler
Bütün küçük şeyler
Bütün küçük şeyler peşinden gelirler

Beklediğin telefonun gelmemesini ben iyi biliyorum
Zevki kalmadı artık hayata sinirden gülüyorum
Adımı bile sildim ben kapımın zilinden
Öyle bir bıraktın ki nabzımı bulamıyorum

Bütün küçük şeyler hatırlatır acıları
Yüzündeki yastık izi sana gülümseyişi
Onlar seni bulurlar sen aramasan da
İçini kemirirler bütün küçük şeyler
Bütün küçük şeyler
Bütün küçük şeyler peşinden gelirler

Şu an çocuğum olsa sakat doğar o kadar içtim bu gece
Kime konuşuyorum ki ben bunlar sana eğlence
Bu izler silinmez eminim bu izler kalır
Bedenim unutsa bile ruhum hatırlatır
Ne kadar özlediğimi bütün o küçük şeyleri

Söz Müzik: Yankı Sivrikoz
Düzenleme : Anemi
Bütün Küçük Şeyler

Hiç yorum yok: