29 Aralık 2012 Cumartesi

Neden Bu Elveda


Çoktan unutmuştum
Unutulmayı
Sen hatırlattın
Çoktan unutmuştum 

Çoktan unutmuştum
Kendimi kaybedip
Sende bulmayı
Çoktan unutmuştum 

El değmemiş yokluğuma
İlk bakışta dokunmuştun
Daha dün gibi aklımda 

Ne değişti dünden bugüne
Ecel olduk birbirimize
Susma, bir cevap ver bu defa 

Neden bu elveda?
Ne oldu bize böyle?
Seni son durak sanırken
Sol yanımı alıp gidiyorsun bir anda 

Neden bu elveda?
Ne oldu bize böyle?
Göğsümü acıttı son kez
"Sen" diye içime çektiğim nefes 

Neden bu elveda?
Bir cevabın yetecekken
Son bir soru bırakıp gidiyorsun
Neden bu elveda?

Söz: Haluk Kurosman, Birol Namoğlu, Murat Başdoğan
Müzik: Antonis Bardis

Fotoğraf; Özden Sevim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu fotoğrafın sahibi benim.Özden Sevim!
Hiç değilse benim de adımı yazaydın almadan önce kardeşim!

no name dedi ki...

Merhaba, yorumunuza şu an tesadüf ettim. Geçmiş gün, fotoğrafa nerede rastlayıp beğenerek bloğuma alıntıladığımı hatırlamıyorum. Hatalıyım, sizden özür diliyorum.
Adınızı fotoğrafın altına hemen yazıyorum...
Selamlar...