12 Mayıs 2011 Perşembe

HOŞÇAKAL HERDEMMAVİ..


Gidişler kaliyor avuçlarimda....

Sirilsiklam bir mavi kaliyor yüregimde...

Hayata veda eder gibi bir veda kaliyor dilimde...

Ben kaliyorum daglarda...

O doruguna erisilmez daglarda..

Sonra...

Bir denize uzaniyor gözlerim..

Bir umut denizi....sonsuz...mavi

Ayaklarim çiplak suyun serinliginde...

Saçlarim rüzgarda...

Vedanin rengi oluyor saçlarim..

Her bir teli hüzne çaliyor..

Sonsuz bir hüzne..

Sonra ....

Ben, yine bir ben kaliyorum doruklarda

Gece, yildizlar...

Yalnizlik kadar hüzünlü..

Ben oluyorum sen olmayan yildizlarda..

Gidiyorum...sonsuzluk kadar..

Kaliyorum...mavi kadar gökyüzünde
Hakan İlhan Kurt




5 yorum:

mavigun41 dedi ki...

Mavi sevgi
mavi huzur
mavi mutluluktur...
Mavi düşler yeşertir umutları
mavi derinlikler yüceltir
mavi gökyüzü kanatlandırır insanı.
Mavi hayattır ve hayat masmavidir...

mavigun41 dedi ki...

BU GÜN SALI ...
"Kendi bahçeni yarat ve kendi ruhunu kendin süsle..."demiş Sokrat
Bizlerinde kendimiz için yarattığı bu bahçede haftalardır artık bir yer açılmadığına göre HERDEMMAVİ de artık yayın hayatını sonlandırdığı belli oldu...
Her şarkıda,her şiirde,her öyküde
her türlü duygularımızı paylaştığımız HERDEMMAVİ ile geçen günleri hiç bir zaman unutmayacağız..
Güzel günler olarak anılarımızda yaşayacak..
BBO adasında bize tüm paylaşımlarımız için HERDEMMAVİ sayfa adminliğini yapan no name ve eylem kardeşimede teşekkürler..
Bence HERDEMMAVİ bir veda şarkılarıyla yayın hayatını bitirmeyi hak ettiğini düşünüyorum..,
Bazen veda etmek gerekir..
zamana karşı durmamak gerekir.. tıpkı ağaçların budanması gibi daha güzel,daha gür ve daha iyisini yapabilmek için.
Hayatım(A)ıza kattığın mavinin her tonu için..
senin için geliyor HERDEMMAVİ
Bu son şarkı...

TEŞEKKÜRLER HERDEMMAVİ..

YALNIZLIK ÖMÜR BOYU
Senle beraber olsak da sevgilim
Ayrılsakta, ölsek de bu yolda
Ömür boyu bağlansak da
Sevinsekte üzülsek de
Yalnızlık ömür boyu

Senle beraber olsakta sevgilim
Hiç görmesek birbirimizi, özlesek
Hep yalnızlık yavrum
Yalnızlık ömür boyu

Birden sen gelsen aklıma
Seni unutsam bazı bazı
Meraklansam gizlice,
Delice kıskansam seni

Hep yalnızlık var sonunda
Yalnızlık ömür boyu,
Hep yalnızlık var sonunda
Yalnızlık ömür boyu

FİNAL


NOT:Herkes son defa kendi final şarkısını çalsın bu defa HERDEMMAVİ için...

10 Mayıs 2011 13:54

mavigun41 dedi ki...

sevgili no name sanırım elin varmadı bir veda sayfasına ve bunu ablam yapar diğere topu bana atmamışsın..
bende seni kırmamak için bir şey yapmaya çalıştım ama ilk kez denediğim içinde artık ne bulursanız ona razı durumunuz var..

HERDEMMAVİ...
Senin ile geçirdiğimiz tüm maviliklere selam olsun...
HOŞÇAKAL...

eylem dedi ki...

Alışamadım

Yoksun burada
Seni sordum dalgalara
Güneş battı
Seni vurdu gölgelere
Yazık çok yazık
Sensizlik yine kördüğüm oldum yine
Kahretsin
Seni sordum dalgalara
Martılara sandallara
Kahroldum, sensizim
Yoksun yoksun
Seni sordum dalgalara
Güneş battı
Beni vurdu kahırlara
Yazık çok yazık
Vurgunum yine kördüğüm oldum yine
Kahretsin
Seni sordum dalgalara, martılara, sandallara
Kahroldum sensizim.
Dayanamam ben bu son gidişine
Alışamadım sensizliğe
Garip olurum hazan gecelere
Karışamadım bu son gidişine
Dayanamam ben bu son gidişine
Alışamadım sensizliğe
Garip olurum hazan gecelere
Karışamadım bu son gidişine
Yoksun yoksun
Seni sordum dalgalara
Güneş battı
Beni vurdu kahırlara
Yazık çok yazık
Vurgunum yine kördüğüm oldum yine
Kahretsin
Seni sordum dalgalara, martılara, sandallara
Kahroldum sensizim
Dayanamam ben bu son gidişine
Alışamadım sensizliğe
Garip olurum hazan gecelere
Karışamadım bu son gidişine...

Kaya dedi ki...

Hayirlisi be...