1 Nisan 2011 Cuma

Yol Türküsü


Çiz beyaz haritalara mor kalemle
Hiç görülmedik yepyeni kentleri
Hep oralara götür beni
Seninle olunca sıkılmam giderim
Çocuk yüreğinle sen kurarsın
Köprüleri alanları kuleleri
Panayırları ve çocuk bahçelerini
Çiz haritaların en güzel yerine
En güzel günleri ve geceleri
Seninle olunca çekinmem giderim
O kentlere yolcu diye çiz beni
Biletim pardesüm şemsiyem şapkam
Yüreğimde sevincim kafamda düşüncem
Nasıl da çok karıştık birbirimize
Bu el hangimizin eli bu saçlar hangimizin
Senin gittiğin her yere giderim

Afşar Timuçin

3 yorum:

mavigun41 dedi ki...

No name paylaşımlarını özlemiştim.
Çünkü sabahları günaydın akşamları iyi akşam diyerek geçtiğim yorgun olduğum zamanlar bahçeden içeri girip çardak da bir çay içerek soluklandığım,geceleri penceresinde ki ışığı gördüğüm de yuva gibi sıcaklığı ile daima içime yalnz olmadığım hissini veren ,her gün evinin önünden geçtğim bir dost evi gibidir bu site...
Burada bir paylaşım olmayınca bu dosttumun evinin bahçe kapısı kilitlenmiş,bahçede otlar bürümüş,çiçekler kurumuş bir veda bile etmeden evini boşaltılıp üzernde "satılık"levhası yazılmış bir ev gibi hissediyorum..
"SEN" ablalarının ,kankanın ve kardeşlerinin için yüreği özel olan bir "ADAM"sın kendni böyle özletmene bize terkedilmiş hissini verme..
canım kardeşim iyi ki varsın..

eylem dedi ki...

Yollar benim sevdamdır,hele birde sevdiklerime çıkan yollar...

öyle yollar var ki ana yol,tali yol,yan yol...:))
ama bir tanesi var ki hayat yolu...
ve ben bu hayat yolunda senin gibi bir kanka ile tanıştığım için çok mutluyum...
Mavigünümüm dediği gibi özel bir insansın ve iyi ki varsın...

Bu güzel paylaşım için o güzel yüreğine binlerce teşekürler...

no name dedi ki...

Ben sizlere teşekkür ediyorum...
İyi ki varsınız...
Sizi Seviyorum ...