14 Şubat 2011 Pazartesi

Kutlu Olsun


Serenad

Yeşil pencerenden bir gül at bana
Işıklarla dolsun kalbimin içi.
Geldim işte mevsim gibi kapına,
Gözlerimde bulut, saçlarımda çiğ.

Açılan bir gülsün sen yaprak yaprak
Ben aşkımla bahar getirdim sana.
Tozlu yollardan geçtiğim uzak
iklimden şarkılar getirdim sana.

Şeffaf damlalarla titreyen ağır
Goncanın altında bükülmüş her sak;
Seninçin dallardan süzülen ıtır,
Seninçin yasemin, karanfil, zambak...

Bir kuş sesi gelir dudaklarından
Gözlerin gönlümde açar nergisler,
Düşen bin öpüştür yanaklarından
Mor akasyalarla ürperen seher.

Pencerenden bir gül attığın zaman
Işıklarla dolacak kalbimin içi..
Geçiyorum mevsim gibi kapından,
Gözlerimde bulut, saçlarımda çiğ.

Ahmet Muhip Dranas

SeVgİLiYe

7 yorum:

eylem dedi ki...

Fotoğraftaki yazıya katılıyorum...
Sevdiklerinize sevginizi belli edin
onlar için ufakta olsa bir zaman ayırın
sevgi emek ister...
Sevdiğinizi sevgiyle besleyin...
Sevgiyle kalın...

mavigun41 dedi ki...

Allah kazalardan belardan uzak tutsun.


Canın kankam bu sabah hafif bir kaza atlatmış
canım kankama BBO ailesi olarak geçmiş olsun diliyorum.

Özellikle sevgili kankamın sevgililer günün sonrada tüm sevgililerin sevgililer günün kutluyorum..

eylem dedi ki...

Çok geçmiş olsun Seval ablacığım...

seval dedi ki...

Sadece izledigimde bile cok duygulandim, müzik esliginde kimbilir ne kadar güzeldir..
Cok sag ol canim kankacim güzel ellerine, cömert yüregine binlerce kere sagliklar diliyorum...

Eylemcim cok sag ol kardesim, arabamda hasar oldukca fazlaymis az önce gündüz gözüyle gittim park yerinde ve iyice baktim ve korktum! Koca bir tir kamyon arkadan iki!! defa vurdu ya..
Özür dileyerek yanima gelen söför bana carptigini fark ettikten sonra frene bastigini ama pedaldan ayaginin kaydigini söyledi. Yani iyi ki emniyet kemeri var, benim ön cama basimi carpmami engelledi. Cok sükür ki iyiyim ablacim, Allah korudu!

Hepimize dostluklar, sevgiler, her türlü güzelliklerle dolu bir 14 subat diliyorum ben de... :)

eylem dedi ki...

Canım ablam Allah korumuş...
Allah sağlık versin olan arabaya olsun sen iyisin ya çok şükür...


Mavigünüm Sevalimin dediği gibi çok duygulandım bende...
çok güzel olmuş ellerine ve o kocaman yüreğine sağlık
tek kelimeyle harikasın :)

no name dedi ki...

Seval ablacığım, büyük geçmiş olsun...
Allah kazadan beladan korusun...

Mavigünümüz döktürmüş, yüreğine sağlık ablacığım...

seval dedi ki...

Cok sag ol No Namecim, Allah´a sükürler olsun ablam burada her sey yolunda, gereken islemleri tamamladiktan sonra araba tamir edilecek, tüm masraflari karsi taraf sigortasi üstlenecek.. :)

Bize düsen, bir kere daha her an her seyin degisebilecegi gercegini görmek... Bu günümüze sükretmek, sevdiklerimizin ve sahip olduklarimizin degerini bilerek yasamak...