26 Kasım 2010 Cuma

Günaydın


Buyrun efendim, afiyet olsun...

7 yorum:

eylem dedi ki...

Kankam bizi elinde simitlerle bekliyor...
bugün kapıda karşıladı görüyorsunuz...
canım kankam...
Ellerine sağlık...

seval dedi ki...

Kacilin bakiiim, yer acin ablaniza... Ne de olsa en uzak yoldan ben geldim, nasil da acikmisim...:)

Eylemcim e, hani caylar? :)


Güne sizinle kahvaltiyla baslamak ayri güzel cocuklar, ellerinize saglik!

eylem dedi ki...

Ablacım dışarıdaydımçayları getiremedim
yeni geldim ben size şöyle bir öğle yemeği ve ardına çay ikram edeyim :)

yemek

çay

seval dedi ki...

Eylemcim en hamarat kardesim benim, nasil da sipsak zeytinyagli harikalar yaratmissin.. :)

Cok sag ol canim ellerin dert görmesin...

eylem dedi ki...

Öyleyimdir ablam:)
çokta mütevaziyim :)

Kankam her ne kadar yemeklerimi beğenmeyip bilmiyorsun yemek yapmayı desede yapıyorum yaniii herşey ortada :))

mavigun dedi ki...

bu güzel kahvaltı için no name teşekkürler canım çok sağol..
ama bu kadar da olmaz ki
daha ben kahvaltı için teşekkür edecek iken şu sofraya bak ağlamak geliyor içimden..

afiyet olsun afiyet olsun ama bize yazık değil mi canım kankacığım ya..
kankacım biz bunlara uymayalım canım .

hele eylem e o kiloları Gram gram alıyor..
ve yedikleri buhar oluyor ..

ya eylemcim diyetteyim canım
ben yedikçe kilo kilo alıyoum
öyle ki kilolar buharda olmuyo bayağı kalıcılar kov kov gitmiyorlar..



ben bi-r bardak çay alayım..


aman bir daha ki pazatesi başlarım..
diyetler ne için dir her pazartesi başlamak için..

he he..

teşekkürler canım..

eylem dedi ki...

He kız neyapçan diyeti
ihtiyacı varmış gibi :))
can boğazdan gelir ablacım yemene bak...
sağlık olsun,et olsun,kalori olmasın :))