14 Ekim 2010 Perşembe

Sevenler Ağlarmış



Bir yarim olsun isterdim, gözleri yeşil
Bir yarim olsun isterdim, gül yüzü gülen
Onu çok sevmek isterdim, delice sevmek
Peşinden koşup koşup, sonunda almak

Ben sevmek, sevmek isterdim
Nerden bilirdim, sevenler ağlarmış

Bir yarim oldu sonunda, gözleri yeşil
Bir yarim oldu sonunda, gül yüzü gülen
Onu çok sevdim sonunda, delice sevdim
Fakat bu aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim

Ben sevmek, sevmek isterdim
Nerden bilirdim, sevenler ağlarmış

Üç Hürel

Sevenler Ağlarmış

5 yorum:

eylem dedi ki...

Sevdiğim bir şarkı uzun zamandır dinlememiştim
kankacığım bizlerle paylaşınca tekrar hatırlamış olduk sağolasın...

Ve evet çok doğru
Sevenler Ağlarmış...

Adsız dedi ki...

kankacığım hayırdır, pek bi üzgün görünüyorsun...
şarkılardan fal tutuyorsun...
uzaktaki sevgiliye mesajlar gönderiyorsun...
kimdir bu arkadaşımız, Baha kardeşimiz askere mi gitti yoksa?
Allah kavuştursun...

eylem dedi ki...

Yoo baha askere gideli yıllar oluyor...:)

Havadandır
sürekli yağıyor onun için duygusal takılıyorumdur :)

no name dedi ki...

Hımm...
Bu bir itiraf, demek ki bir Baha var ve bu Baha subay...
Yıllar önce askere gidip gelmediğine göre, subay veya astsubay olmalı...
Bir ara tanıştırsana bizlerle, bir bakalım, zordur almak bizden kızı...

eylem dedi ki...

Leb demeden leblebiyi anlamışsın kanka...senden de birşey saklanmıyor :)

tabii tanıştırırım ama önce ben bi tanışayımda :)