29 Ekim 2010 Cuma

Akrobat


Duyduğuna inanma
Gördüğüne inanma
Eğer yalnızca gözlerini kapatırsan
Düşmanı hissedebilirsin
Seninle ilk tanıştığımda kızım
Ruhunda ateş vardı
Yüzüne ne oldu
Karda eriyen
Şimdi böyle gözüküyor

Ve yutabilirsin
Ya da tükürebilirsin
Onu kusabilirsin
Ya da onunla boğulursun
Ve hayal kurabilirsin
Öyleyse yüksek sesle hayal kur
Senin zamanının yaklaştığını biliyorsun
O zaman bu alçakların seni ezmesine izin verme

Hayır, hiçbirşey mantıklı gelmiyor
Hiçbirşey uygun görünmüyor
Biliyorum karşı koyardın
Eğer kime vuracağını bilseydin
Ve harekete katılırdım
İnanabileceğim bir tane olsaydı
Evet ekmek ve şarabı paylaşırdım
Eğer kabul edildiğim bir kilise olsaydı
Çünkü şimdi buna ihtiyacım var

Bir fincan al
Doldur
Yavaşça iç
Gitmene izin veremem
Bir akrobat olmalıyım
Böyle konuşmak için
Ve böyle davranmak için
Ve hayal kurabilirsin
Öyleyse yüksek sesle hayal kur
O zaman bu alçakların seni ezmesine izin verme

Oh bu incitiyor bebeğim
(Ne yapacağız şimdi herşey söylendi)
(Yeni fikirler yok ve her kitap okundu)

Ve ben bir akrobat olmalıyım
Böyle konuşmak için
Ve böyle davranmak için
Ve hayal kurabilirsin
Öyleyse yüksek sesle hayal kur
Ve bulabilirsin
Çıkışını
İnşa edebilirsin
Ve isteyebilirim
Ve arayabilirsin
Bekleyemem
Sen saklanana kadar
Ve kavrayabilirsin
Hayaller başlar
Sorumluluklarda
Ve aşık olabilirim
Ve aşık olabilirim
Ve biliyorum gelgit tersine dönüyor
O zaman bu alçakların seni ezmesine izin verme...

U2

**Akrobat**

Hiç yorum yok: